Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Mye grinding, javel. Men det ser jeg ikke på som noe problem i det hele tatt. Er litt av det som gjør spillet så utfordrende.

9012203[/snapback]

Feil. Alt i AO er repetativt. Du kan ikke kalle å gjøre det samme om og om igjen for utfordrende. AO er for tiden helt blottet for utfordringer. Samme endgame-bossene år ut og år inn.

 

Kanskje jeg innser dette fordi jeg fortsatt er ung (også i sinnet. ;) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Feil. Alt i AO er repetativt. Du kan ikke kalle å gjøre det samme om og om igjen for utfordrende. AO er for tiden helt blottet for utfordringer. Samme endgame-bossene år ut og år inn.

9016763[/snapback]

 

 

Også feil.

En utfordring kan nemlig fremstå på flere måter.

Å ta en endgame-boss som Beast er en utfordring. Å grinde nok axp til AI30 er en annen. Et enkelt LE miss i seg selv er ikke særlig utfordrende, men det er nettopp her poenget ligger.

De aller fleste takler ikke den store utfordringen det er, å kjøre nok LE miss helt til AI 30.

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Og bli ai30 er ikke en utfordring, det er bare et slit, det veldig repentativt slit.

Derimot og ta Best første gangen var morro, men når man har har tatt den om og om igjen og har alt derfra er det ingen utfordring lengre..

Endret av B-QL
Lenke til kommentar
Også feil.

En utfordring kan nemlig fremstå på flere måter.

Å ta en endgame-boss som Beast er en utfordring. Å grinde nok axp til AI30 er en annen. Et enkelt LE miss i seg selv er ikke særlig utfordrende, men det er nettopp her poenget ligger.

De aller fleste takler ikke den store utfordringen det er, å kjøre nok LE miss helt til AI 30.

 

De Lutte

Hvis du vil kalle det å bruke tilstrekkelig med tid på noe en utfordring så værsågod.

De litt mer "innsiktsfulle" blant oss vil kanskje heller si at de fleste ikke er AI30 fordi de ikke vil bruke så latterlig lang tid det faktisk tar. For PvM er AI10 mer enn nok for det RK/SL kan tilby, for PvP kan det være greit med AI20.

 

Det er ikke lenger en vanskelig å ta The Beast, på lik linje som at det ikke er vanskelig å gjøre det samme om og om igjen.

Lenke til kommentar
Eller at de rett og slett ikke er disiplinerte nok til å holde ut så lenge som det tar å bli AI 30.

 

De Lutte

9017636[/snapback]

Det har såvisst ikke noe med disiplin å gjøre, men med hvor mye tid man har her i livet - og om man synes at flere _måneder_ med AI er verd forskjellen på AI20 og AI30.

Lenke til kommentar
btw er det mest norske på rubika 1 eller 2 :D??

9017786[/snapback]

For å være erlig så hører jeg aldri noe om RK1 bortsett fra inpå HW forumet innimellom.

Jeg spiller på RK2.

Til tider syns jeg det skulle vert bare en stor server fordi det er enkelte ting som aldri blir raidet lengre. Alle bare powerlevler osv. Men samtidig ville det vert plent umulig å få noe Beast/tara loot ^^

Lenke til kommentar
Og bli ai30 er ikke en utfordring, det er bare et slit, det veldig repentativt slit.

Derimot og ta Best første gangen var morro, men når man har har tatt den om og om igjen og har alt derfra er det ingen utfordring lengre..

9017367[/snapback]

 

Så slit er ikke utfordring?

 

Jeg vil si at å faktisk gi seg ut i et slikt "slit" er en utfordring i seg selv..

Dermed er spillet en utfordring..

 

Jeg liker AO mye bedre enn f.eks WoW pga det er artig, går fort å levle, fram i tid(jeg er vel en sci-fi fan?).

Liker selvfølgelig spill som tar for seg middelalderen, men jeg synes AO er det beste MMORPG jeg har prøvd hittil.

Som WoW spiller stoppet jeg allerede på lvl 30(?), begynte igjen etter en stund og klarte å få karakteren til 48. Da sa det stopp..

 

Skal prøve å skaffe Ofab armor til Xaliao. :)

Lenke til kommentar

 

 

Jaja, sånn kan det gå når man plutselig får et anfall av kjedsomhet :ermm:

 

Levlet opp til level 125 på min Martial Artist i dag, fått ferdig et nesten komplett sett med QL200 implants (trippel implantert Add All Defense - ligger på ca 258 nå), greier fint å ta Vendors, Bartenders, Cyborgs, dukke unna hecklers nå og da, og det er artig.

 

Martial Artist er knallmoro :thumbup:

 

edit, se critical hits på høyre chat-boks

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

Er nok mest folk som spiller på "RK1".

AI lvl 20-30,tror jeg hadde som mest AI lvl 13. 20-30 AI raid(eller mere) for 1 lvl som gir deg 6-8 mere i stat !.Bare lurer om det er vært tiden stå flere mnd for dette ?

 

Men alle har jo AI lvl 10-15,så skal man være bedre er det vel ingen vei utenom.Jeg er kansje ikke den som orker bruke 1-2 år for og komme til 220 med max perk/AI lvl/research.Moroa forsvinner i spillet,og lysten på og forsette blir borte.Da lager jeg heller en ny toon.

 

 

Ps:Skal være moro spille også :thumbup:

Lenke til kommentar
Del 2 og del 3 kan du gjøre samtidig.

Først tagger du ham og så dreper du ham etterpå.

 

De Lutte

9021145[/snapback]

 

hadde jo vært litt dumt å drepe han uten å ha det missionet som sier at jeg skal drepe han.

 

edit: eller, det er vel bare itemsene jeg er ute etter?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Mye grinding, javel. Men det ser jeg ikke på som noe problem i det hele tatt. Er litt av det som gjør spillet så utfordrende.

9012203[/snapback]

Feil. Alt i AO er repetativt. Du kan ikke kalle å gjøre det samme om og om igjen for utfordrende. AO er for tiden helt blottet for utfordringer. Samme endgame-bossene år ut og år inn.

 

Kanskje jeg innser dette fordi jeg fortsatt er ung (også i sinnet. ;) )

9016763[/snapback]

 

Det der er i og for seg standard i alle mmorpgs, de klarer ikke utvikle nytt content fortere enn spillerne mestrer det. Å klage på dette blir litt som å skyte på komponisten uten å ofre pianisten en tanke. Hadde man tatt ting litt mer med ro og variert hva man gjorde så ville selvsagt spillet holdt seg lengre.

Og når det ikke er mer ting å gjøre... Gratz! you`ve beaten the game, go ahead and roll another toon or find another game.

På RK 1 og 2 er det jo mange rollespill organisasjoner og jeg mistenker at disse skjelden kjeder seg. Verdt å sjekke ut?

 

/harakiri rk2

Lenke til kommentar
Del 2 og del 3 kan du gjøre samtidig.

Først tagger du ham og så dreper du ham etterpå.

 

De Lutte

9021145[/snapback]

 

hadde jo vært litt dumt å drepe han uten å ha det missionet som sier at jeg skal drepe han.

 

edit: eller, det er vel bare itemsene jeg er ute etter?

9021154[/snapback]

 

Først tagger du ham og så dreper du ham etterpå.(som De Lutte sier)når du har gjort dette går du og får ny mission(del 3)itemsene har du jo så bare gi han dem med en gang og questen er klar :thumbup:

Lenke til kommentar

Henning75 skrev:

 

Det der er i og for seg standard i alle mmorpgs, de klarer ikke utvikle nytt content fortere enn spillerne mestrer det. Å klage på dette blir litt som å skyte på komponisten uten å ofre pianisten en tanke. Hadde man tatt ting litt mer med ro og variert hva man gjorde så ville selvsagt spillet holdt seg lengre.

--------------------------------------------------

 

 

 

Et meget godt poeng. Husker da LE research kom, f.eks.

"Alle" 220 løp rundt som galne og det gikk vel ikke mer enn en liten måned før de første av dem hadde all tilgjengelig research på plass.

 

Så kom disse nye RK camps. Folk oppholdt seg der dag og natt, og etter noen uker så hadde de det de trengte.

 

De Lutte

Lenke til kommentar

Dere missforstår poenget mitt. Det jeg mener er at det ikke kommer noe content som gir UTFORDRING. Som f.eks nye bosser osv. Bosser man må raide for å knekke. Ikke den samme bossen siden 2005 som man nå bare zerger.

 

Hadde det kommet spennede nye bosser som droppet unik loot så kunne det virkelig vært noe. Idag løper alle rundt i kliss lik armor. (Ofab eller AI-armor @ 220.)

 

Jeg er stygt redd for at begynnelsen på Conan betyr begynnelsen på slutten for Anarchy Online.

 

edit: Og det faktum at dere mener at man burde bruke lengre tid på grinding for å få mer content får meg til å trekke litt på smilebåndet. :)

Endret av Tiamin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...