Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8776200[/snapback]

 

 

Joda, jeg leser, bare poster ikke så mye lengre:)

 

Gratulerer oh store guru, nå må du begynne å whine på MA prof forumet sammen med oss andre:) (Når du har fått farmet freshman vel og merke) :)

 

/harakiri rk2

8778444[/snapback]

 

 

 

He he, er faktisk Rookie :)

Jeg var i BS noen dager for å skrape sammen de 54 000 VPs som jeg vil trenge når 17.4 kommer ut.

Ettersom PvP ikke interesserer meg, så mechet jeg hele tiden konsekvent opp på strategiske steder. Og det gav resultater etterhvert.

Prioriterer VP, men når titlene kommer av seg selv, så kan de alltids få være der.

 

Ser dere diskuterer kjedelige levels. Det må være de mellom 90 - 100.

 

Da er en definitivt for stor for Nansence, man kan levle på edderkopper ved Stormshelter, men heller ikke de lenger enn lvl 90. Noe Ely heck team får man ikke på så lav levels.

 

Selv tok jeg en del Beits (hester) og kom med i noen Mortigs team etterhvert, men det gikk treigt.

Men etter 100, så løsna det med Ely hecks. Der kan en fint være til 135 - 140.

Da vil en lettere få Ado heck team også. Jeg levla faktisk mye på Ado hecks helt opp til lvl 200. Å få Pen miss som lvl 165 - 175 viste seg å være "umulig"

De fikk jeg ikke før jeg nærmet meg 190. Men etter 200, så ble det bare Pen miss og fra 207-208 og inn, har jeg holdt meg i Inferno.

 

Nå kjører jeg 220 Inferno miss for mer research.

Inviterte med en del spillere rundt lvl 208 - 210 på et 220 easy miss.

Og de var så takknemlige at de ikke ante hva godt de skulle gjøre underveis. Mye bedre det, enn å ta med noen 215-216 folk. Der er det bare en fæl syting over at man ikke vil kjøre 220 Hard. Gidder ikke det uten Doc.

 

Og Enno:

 

Jeg kan gjerne ta noen 220 Pen miss med deg :-)

Bare send tell :)

Skjønt det beste er jo å komme til Inferno, for virkelig levling.

Jeg har masse research igjen enda, så det blir mye SK fremover.

 

 

Steiden - som har parkert de to andre på 130 og 80. Blir kun denne fremover.

 

 

P.S

 

Takk skal dere ha, alle sammen :thumbup:

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Det viktigste er jo at man har det morsomt. :) Jeg tror forresten jeg glemte å gratulere deg, Delutte. :blush: Men gratulerer. :D

 

Fikk Tigress for et par dager siden, så jeg er happy. :D Nå gjelder det bare å finne 1 000 points med bow ... -_- Og til sammen burde de 1k poengene koste mindre enn 2 mill.

Lenke til kommentar

En av årsakene til at det har blitt litt liten posting her inne, er at jeg er mer aktiv på guildforum. Men kan jo poste begge steder :) Er jo ikke så mange innlegg her pr dag.

Tok Inferno key for noen uker siden (var 218) og skrev da dette referatet.

--------------------

 

Det ble svært dramatisk, det må man kunne si.

Må ha vært en av de største utfordringene på Atlantean, når det gjelder Inferno keys. Men RR members viste hva som bor i dem

 

Alt gikk greit til å begynne med.

Teamet, som bestod av: Slikkepinne - Steiden - Lodotten - Volve - Smyge og Bigtanker, kom seg opp til Inc, og senere kom Lilleg2/Zeylenne, Rongorwon, Engesis, Arcticangel, Tita, Ingis, Sinmara og Quasimorto også til.

 

Dermed var vi godt forspent og det meste gikk på skinner til å begynne med.

Ingis var mesterspawner og de gikk ned en etter en.

Plutselig på nr 4 eller 5, gikk imidlertid undertegnede LD like før spawn, men Ingis reddet situasjonen med å gå kollegialt LD han også

 

Dramaet begynte rett før slutt, faktisk hadde den siste bossen kun 15% av helsa igjen. Ingis døde først like etter spawn, men vi hadde kontroll til å begynne med.

Men så ble det ble trained noen adds på oss, av en ussel Clammer som var avlogget midt i Incarnator og som dermed fikk sitt livs sjokk da han logga på.

 

Volve stod litt på avstand, liten som han er. Og dermed var det ham addsene tok først.

5500 i helse, rekker ikke lenge i Inferno for en nanomage og plutselig var ikke lenger Volve i blant oss.

Da PB hadde 5% helse igjen var all DD stoppet, med andre ord på høy tid. Han kunne ikke Calmes, så Tita og Lilleg2 holdt ham i sjakk, med litt hjelp av andre.

Volve prøvde en kjapp retur, men Eremitten på broa like etter soning til øvre Inferno, ville det annerledes. Etter 2 mislykkedes forsøk, var det klart at dette gikk ikke. Samtidig ble situasjonen mer og mer anspent på Incarnator. PBen heala seg mer og mer opp, og ble stadig mer brysom å ha med å gjøre. Clammeren synes nok dette var rasende festlig, for han sendte mer og mer adds ned til oss. Slikkepinne, Engesis og Quasi hadde dermed hendene fulle med calming og avliving, mens Sinmara fortvilt prøvde å få Volve opp igjen.

 

Men så gikk Tita ned for telling og dermed begynte den godeste Arch Bigot Lohel for alvor å bevege seg, samtidig som noen Hecks ankom åstedet.

Bigtanker og jeg ble sendt rett i garden, før Slikkepinne og Smyge fulgte etter. Aner ikke hva som da skjedde videre der oppe, men kaos er nok en dekkende beskrivelse.

 

Ordet VIPE raste gjennom hodet mitt, mens jeg i min forbannelse lurte på hvor mye det kunne koste med en ny PB. 50 mill kanskje ??

Teamet stod i garden, Arch Bigot Lohel var på frifot og alt så katastrofalt ut.

 

Kom meg tilbake til Inc og der var det selvsagt ingen PB. Var iferd med å gi opp det hele, da Ingis plutselig gledelig kunne melde at han hadde funnet ham. Den godeste Arch Bigot hadde vandra sørover og ramla utfor en skrent. Han stod dermed på veien like sør for Inc og spant oppetter en fjellside. Slikkepinne, Lodotten og jeg stod oppå skrenten og kikket ned på ham, mens Ingis og Bigtanker hadde kommet seg nedenfor. Fikk gitt beskjed til Smyge som kom til. Nå fikk også Volve en betydelig lettere adgang , siden han kunne løpe vest og sør for Inc. Dermed klarte vi å samle hele teamet. Lilleg2, Zeylenne, Arcticangel, Quasimorto og Ingis var sammen med Sinmara fortsatt med oss.

Og dermed ga vi gass. Det gikk over all forventning. Han dundret i bakken og vi fikk key :D

 

Etter en periode med litt liten raidaktivitet i guilden, så var dette er skikkelig comeback. Ragnarok er fortsatt i stand til å løse vanskelige oppgaver, selv om det ser håpløst ut underveis.

 

 

 

Og så over til Symbiants.

Totalt droppet det 23 stykker.

 

6 x QL 280 - Alert Brain Symbiant, Support Unit Aban

 

3 x QL 270 - Cognizant Left Arm Symbiant, Infantry Unit Aban

1 x QL 240 - Effective Waist Symbiant, Infantry Unit Aban

2 x QL 220 - Persisting Waist Symbiant, Infantry Unit Aban

1 x QL 250 - Excited Right Wrist Symbiant, Infantry Unit Aban

1 x QL 250 - Excited Ocular Symbiant, Infantry Unit Aban

1 x QL 260 - Vital Ocular Symbiant, Infantry Unit Aban

 

2 x QL 250 - Excited Feet Symbiant, Artillery Unit Aban

 

1 x QL 250 - Excited Brain Symbiant, Control Unit Aban

2 x QL 270 - Cognizant Brain Symbiant, Control Unit Aban

1 x QL 270 - Cognizant Chest Symbiant, Control Unit Aban

1 x QL 270 - Cognizant Ear Symbiant, Control Unit Aban

1 x QL 270 - Cognizant Ocular Symbiant, Control Unit Aban

 

23 stk.

 

Teammedlemmene bes gi tilbakemelding her i tråden hva dere trenger.

 

Selv er jeg interessert i 3 symber.

Trenger 1 av de seks support brains, samt 1 av de tre QL 270 Left Arm Infantry + en QL 250 Right Wrist infantry. Men vi prøver å dele så godt vi kan.

 

Avslutter en begivenhetsrik kveld med å nok en gang takke alle for hjelpen.

 

 

Steiden

Lenke til kommentar

Grattis med 220 DeLutte! Det er nå det begynner, er det ikke? :cool:

 

 

Fikk Tigress for et par dager siden, så jeg er happy. :D Nå gjelder det bare å finne 1 000 points med bow ... -_- Og til sammen burde de 1k poengene koste mindre enn 2 mill.

8781323[/snapback]

 

 

1000 points? Hva gjenstår om du maxer bow da?

 

Ser febrilsk etter en mystical green hood for tiden, men de få jeg har sett er overpriset som fy.. Tror jeg får level 10 i bow research lenge før jeg får meg en hood..

 

 

218 og en halv nå, begynner å nærme seg selv om jeg ikke spiller så mye lenger.

Tenkte å samle litt på Albtraum-dingser, selv om jeg aldri har prøvd den playfielden ennå. Hvordan fungerer det, er det bare items som er noe eller er det litt mobs der til sk og? SK reward?

Lenke til kommentar
Grattis med 220 DeLutte! Det er nå det begynner, er det ikke?  :cool:

 

 

Fikk Tigress for et par dager siden, så jeg er happy. :D Nå gjelder det bare å finne 1 000 points med bow ... -_- Og til sammen burde de 1k poengene koste mindre enn 2 mill.

8781323[/snapback]

 

 

1000 points? Hva gjenstår om du maxer bow da?

 

Ser febrilsk etter en mystical green hood for tiden, men de få jeg har sett er overpriset som fy.. Tror jeg får level 10 i bow research lenge før jeg får meg en hood..

 

 

218 og en halv nå, begynner å nærme seg selv om jeg ikke spiller så mye lenger.

Tenkte å samle litt på Albtraum-dingser, selv om jeg aldri har prøvd den playfielden ennå. Hvordan fungerer det, er det bare items som er noe eller er det litt mobs der til sk og? SK reward?

8785992[/snapback]

 

Jeg har 800 points ... når bow er maks. Da gjenstår implantat/items. Men jeg er jo bare level 207, da :p

Lenke til kommentar

Har du armor som gir Bow ??

 

Jeg har et fullt sett med Supple Armor fra QL 220 til 260 som gir tilsammen 171 i Bow. Sammen med en Wrangle, så har du plutselig over 300 mer :D

Men du bør ha rundt 800 i Agility for å få det på, noe som vel kan ordnes med Teardrops ringer + Agility rifle, samt buffs og implants.

 

Er du på RK1, btw ?

 

 

De Lutte

Lenke til kommentar

Jeg sitter nok på RK2.

 

Ja, det er klart at med implantat får jeg nok rundt 250 points, 170 fra armour, 131 wrangle, det blir jo fort en del. Perks og research leggger til litt også. Det er jo mulig, men har ikke råd til alien armour. Får ta det som det kommer, tror en del i organisasjonen kan hjelpe til en del.

Lenke til kommentar

Tror det blir hardt å få på tigress uten AI armor før ca 215, men det kom jo en del nye items i albtraum som gir bow love. Jeg har resatt perkene og makset bow, men husker ikke hva jeg mangler. kanskje 3-400?

 

Penultimate ofab body er jo ganske lettvint å få tak i, men jeg må innrømme det er litt flaut å løpe rundt med de små kyr-pistolene mens jeg jobber med å få nok bow til at jeg tør å ta en full IP reset :)

Lenke til kommentar
Grattis med 220 DeLutte! Det er nå det begynner, er det ikke?  :cool:

 

8785992[/snapback]

 

 

Joda, det er nå det begynner. Først resten av researchen, så rett ned i en tung perkreset, før man får på QL 260 - 270 symbiants til å begynne med. Kanskje en og annen QL 280 går inn også :) Vi får se når jeg kommer så langt. Har i hvertfall 260 liggende klare til å begynne med.

 

Bør nok også ta en quest før jeg begynner på symbene. Spirit quest i Inferno gir nemlig Ring of Plausability.

+20 i Psychic, Intelligence, Agility og Sense lar seg høre. Spesielt siden jeg ikke har Hadrulf beltet.

 

Sist uke var jeg med på mitt første Beast raid. Kunne nok vært med før, men har hatt så mye annet å gjøre. Det var FFA uke og da bruker orgen å være på hugget.

 

Vi var 7-8 stykker fra Ragnarok og 10-11 fra vår vennskaps org: Riders of the Lost Org.

Ble 3 team utav det. Beast skulle spawne like etter midnatt og det satt allerede en Omni org klar i lair og ventet. Vi gikk inn og det var ikke så vanskelig som fryktet. Holdt meg hele tiden midt i gruppa og bare drev med strømmen :)

TNH var nede, så vi fortsatte til Senior Subugajator og kom oss til The Beast Lair.

 

Imidlertid så vi at det kom mye folk etter oss, og joda, det var Clans fra Spartans, Redemption og Infinity.

 

Dermed lå det an til å bli en skikkelig OD war, med 3 skarpskodde Kill team.

Og det skal jeg hilse å si det ble, han ble tatt ned i løpet av få minutter. Angrer på at jeg ikke tok tiden, men kan umulig ha vært mer enn 3-4 minutt.

 

 

På DD var dessverre Clannerne overlegne. 2 MAs fra Spartans toppet DD lista, før 5 Shader og så kom den beste MAen vår. Vi hadde en av de 5 Shadene og den andre Omni gruppa hadde to, men de to siste Shadene var Clans og dermed var det ikke noe mer snakk om saken.

Beast droppet hjelm og Agent + Trader star, samt diverse andre ting.

 

Ikke en eneste Add ble spawnet, sannsynligvis siden han døde så fort.

Dermed kunne jeg bare stå der sammen med alle de andre og følge med.

Var en mektig opplevelse :thumbup:

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Gratulerer med Freshman, Momp :thumbup:

Passe på så du ikke mister den.

 

Nei, 17.4 skulle komme i morgen, men den er nå blitt utsatt inntil videre. De har sikkert funnet noe som må rettes på først.

 

---------------------------------------

 

 

 

 

Rongorwon, Lodotten og jeg har fått gjort unna de 6 første mobsa på Inf Sanc key.

Etter som den gamle guiden på Shadowland Library var en smule feil, så poster jeg en liten guide her.

 

 

1. Kuir-Afat, The Custodian.

 

Denne finner du i Inferno Frontier Village.

Den ligger som de fleste vet, et stykke nord for soningen midt i Inferno.

Han er blå.

 

 

2. Acolyte Gal Bela.

 

Dette er den verste å finne. Han vandrer en hel del, dog hovedsaklig mellom Yuttos og Dungeonen nord øst for Portal til Penumbra.

Men da vi fant ham, så stod han i posisjonen 1015.6, 184.7.

For å komme dit, så går man mot høyre etter å ha gått inn igjennom døråpningen som man kommer til, etter å ha sona inn i Inferno.

Var masse Spirits rundt ham og han stod litt skjult innimellom noen busker.

Han er blå.

 

 

 

3. Sipius Gal Jha-Hume.

 

Også denne stod et stykke bak i Inferno Frontier Village.

Han er blå.

 

 

 

4. Suir-Katan, The Custodian.

 

Fremdeles er vi i Inferno Frontier Village.

Han her står dog helt fremme like bak gjerdet og er lilla

 

 

 

5. Suir-Afat, The Custodian.

 

Nå har vi forflyttet oss til Villagen i Sorrow.

Denne stod nokså langt inne i Villagen mot sør øst.

Han er lilla.

 

 

 

6. Suir-Shelet, The Custodian.

 

Den siste finnes også i Sorrow. Er litt nærmere inngangen.

Han er lilla.

 

 

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...