Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Får se, gjorde et ai-raid i går og fikk ql 95 Strong Lead Viralbots ... La de i shoppen for 147 mill ... Håper det er solgt. Shade er fun!

 

Får se om det kanskje er mulig å gjøre noen flere ai-raid for litt mer penger. Vet ikke helt sikkert om jeg skal gjøre noe ut av main, fixer, shade eller enforcer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...enklere å twinke på høy sniper på agent pga lassevis med items/OSB som adder AS/Rifle + at du kan fp trader og draine++ ;)

8746962[/snapback]

Er egentlig bare QL100imps og Shadowfadearmor. + perks. Og selvfølgelig UA og en wrangle for å få den på. Men er vel OE med 5points eller noe sånt nå (selfbuff) :( Kan eventuelt gå Trader da.

Lenke til kommentar
...enklere å twinke på høy sniper på agent pga lassevis med items/OSB som adder AS/Rifle + at du kan fp trader og draine++ ;)

8746962[/snapback]

Er egentlig bare QL100imps og Shadowfadearmor. + perks. Og selvfølgelig UA og en wrangle for å få den på. Men er vel OE med 5points eller noe sånt nå (selfbuff) :( Kan eventuelt gå Trader da.

8754248[/snapback]

 

Fått tak i dette itemet da? Skulle være mulig å få på og få deg ut av OE.

 

Når du er fp trader, så kan du fortsatt draine OG få wrangle. Potensielt kan agent da med bare buffs få: 210+210+131+120+20 = 691 ekstra rifle skill ;) For å twinke AS har du også f.eks dette itemet. Stare of Cerberus + Karma Harvest + Eagle Eye (gir også 20 AS) gir 810 Perception, så det lille du mangler skal ikke være så vanskelig å få for å få det på. Mange muligheter som sagt :)

Endret av The Jackal
Lenke til kommentar
...enklere å twinke på høy sniper på agent pga lassevis med items/OSB som adder AS/Rifle + at du kan fp trader og draine++ ;)

8746962[/snapback]

Er egentlig bare QL100imps og Shadowfadearmor. + perks. Og selvfølgelig UA og en wrangle for å få den på. Men er vel OE med 5points eller noe sånt nå (selfbuff) :( Kan eventuelt gå Trader da.

8754248[/snapback]

 

Fått tak i dette itemet da? Skulle være mulig å få på og få deg ut av OE.

 

Når du er fp trader, så kan du fortsatt draine OG få wrangle. Potensielt kan agent da med bare buffs få: 210+210+131+120+20 = 691 ekstra rifle skill ;) For å twinke AS har du også f.eks dette itemet. Stare of Cerberus + Karma Harvest + Eagle Eye (gir også 20 AS) gir 810 Perception, så det lille du mangler skal ikke være så vanskelig å få for å få det på. Mange muligheter som sagt :)

8755209[/snapback]

Ja foresten. Targeting scope har jeg. Stare of Cerberus er vel lvl locked.

Setup på lvl 38

Kunne nok fått det mye bedre, og på mye lavere lvl. Men finnes grenser for hvor lenge jeg gidder å løpe og lete etter items + spørre om buffs :roll:

Lenke til kommentar

Hallo. Har hatt en god stund uten spilling av AO nå, og prøvde det nettopp litt igjen på min lvl 142 Keeper. Slutta vel å spille fordi jeg gikk litt lei av å drepe hecklers og gjøre ai missions hele tiden for å få xp. :(

Det var litt kult å spille igjen nå, men fant ikke igjen den gleden jeg hadde av å spille før.. Finner på en måte ikke noen motivasjon til å spille videre. Føler at det bare er å farme ting og levling som gjelder på høyere levler, noe jeg ikke finner underholdende i det hele tatt. Savner spenningen jeg hadde nedi subwayen og totw. Hadde sikkert begynt å spille igjen hvis jeg fikk vite hva som kanskje kan være gøy å gjøre rundt levlene 140 og oppover..

 

Noen som har en formening om hva jeg burde prøve? Har vært nedi IS allerede, som forsåvidt var gøy, men har fått alle de tingene jeg trenger derfra..

:)

Lenke til kommentar

Koser meg i ToTW som berre det, men alt kjem på at man finner det rette teamet å spille med. Eg har blitt død så utrolig mange ganger for doc'en ikkje fulgte med skikkeleg og heala når han skal.

 

Har kommet opp i level 43 eller 44 i natt, men eg trur eg må kjøpe meg bedre armor i dag eller dei neste dagene. Får ta også kjøpe nokon nanos i tillegg så eg får bli kvitt litt av den 1,4 millionen.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar
dersom du er litt lei burde du lage en lavlevel twink :)

 

Level 125 - 150 er både kjedelige og laaange. Rundt level 120 bruker en del å gjøre noe token farming.

8768411[/snapback]

125 - 140 hexxx

140+ ado hexxx

:!:

 

Til nå er det lvl 130-160 som har vert kjedeligst for meg. (Bortsett fra lvl 80 froob gimp i Foremans :( ) På lvl 160 kan du teame med lvl 220, og da går ting litt fortere.

Lenke til kommentar
dersom du er litt lei burde du lage en lavlevel twink :)

 

Level 125 - 150 er både kjedelige og laaange. Rundt level 120 bruker en del å gjøre noe token farming.

8768411[/snapback]

125 - 140 hexxx

140+ ado hexxx

:!:

 

Til nå er det lvl 130-160 som har vert kjedeligst for meg. (Bortsett fra lvl 80 froob gimp i Foremans :( ) På lvl 160 kan du teame med lvl 220, og da går ting litt fortere.

8769529[/snapback]

 

 

lykke til med å finne et ado hecks team når du er level 125 O_O Det må i så fall være et org team.

8770542[/snapback]

140+ står det.

Lenke til kommentar

Takk skal du ha, Momp :D

Du er en av de få som har "fulgt" meg hele tiden, siden jeg begynte for 11 måneder siden.

 

Vil også sende en takk til Henning75, om han fortsatt leser innlegg her inne.

Takket være ham, så har jeg enda ikke resatt et eneste skill og har ca 4 mill IP tilgode, etter fornuftig bruk underveis.

 

Min venn Slikkepinne, har også sin del av æren, ved å svare på utallige telefoner og SMSer, da jeg flere ganger stod fast underveis.

 

 

Steiden

 

RK1 * 220 / 23 / 52 * Opifex - Martial Artist

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Grattis med Steiden! 220, nå er du vel nærmest å regne for en gud.... kan vel solo det meste nå, kan jeg tenke meg.

 

Når det gjelder vanskelige/ kjedelige level må vel det være fra 162 -190 når du er Title/ breed capped på så frytkelig mye, og ikke kan utvikle deg noe særlig. I tillegg er det ganske vanskelig å komme med på Pen mission hvis ikke du er heldig å kjenne noen som tar deg med på teamet.

 

Enno er disse vanskelige levelene nå. Level 178, ikke eneklt å få AI raid, ikke enkelt å få Pen mission, kanskje enkelt å få Ado heck team ^^ men Hecklere er ikke det mest spennende. Jobber med å få 1750 tokens på han, har litt over 1700 så det er ikke så lenge igjen.

 

Adventureren dinget 100 og fikk på 1k tokenboard i går, så nå er det litt research på den så blir det på med en Crispy og noe bedre NCU tenker jeg.

Lenke til kommentar
Takk skal du ha, Momp  :D

Du er en av de få som har "fulgt" meg hele tiden, siden jeg begynte for 11 måneder siden.

 

Vil også sende en takk til Henning75, om han fortsatt leser innlegg her inne.

Takket være ham, så har jeg enda ikke resatt et eneste skill og har ca 4 mill IP tilgode, etter fornuftig bruk underveis.

 

Min venn Slikkepinne, har også sin del av æren, ved å svare på utallige telefoner og SMSer, da jeg flere ganger stod fast underveis.

 

 

Steiden

 

RK1 * 220 / 23 / 52 * Opifex - Martial Artist

8776200[/snapback]

 

 

Joda, jeg leser, bare poster ikke så mye lengre:)

 

Gratulerer oh store guru, nå må du begynne å whine på MA prof forumet sammen med oss andre:) (Når du har fått farmet freshman vel og merke) :)

 

/harakiri rk2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...