Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Om du har SL/AI/LE så har det kommet ganske mye. Men til froobs har det ikke kommet så mye. Kommer vel muligens noe nytt i neste patch.

 

Og Silirrion har bekreftet oppgradering av grafikken i AO :!:

Next up, also looking to the long-term future of the game, I’d like to cover something that we have alluded to several times in the past and confirm that we are currently starting work on upgrading the rendering engine for the game.

 

What does this mean? In effect it means that we will be bringing the game engine up to date with more modern graphics technology that will, amongst other things, allow us to utilize the power of modern graphics processors. It doesn’t mean that the game will suddenly look amazing different overnight, but it does mean that we will be able to utilize the more modern technology to improve performance and introduce new effects down the line.

-Source
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du har SL/AI/LE så har det kommet ganske mye. Men til froobs har det ikke kommet så mye. Kommer vel muligens noe nytt i neste patch.

 

Og Silirrion har bekreftet oppgradering av grafikken i AO  :!:

Next up, also looking to the long-term future of the game, I’d like to cover something that we have alluded to several times in the past and confirm that we are currently starting work on upgrading the rendering engine for the game.

 

What does this mean? In effect it means that we will be bringing the game engine up to date with more modern graphics technology that will, amongst other things, allow us to utilize the power of modern graphics processors. It doesn’t mean that the game will suddenly look amazing different overnight, but it does mean that we will be able to utilize the more modern technology to improve performance and introduce new effects down the line.

-Source

8971043[/snapback]

 

G.E.N.I.A.L.T.!

 

Jupp, jeg har alle expansion packene :)

Gleder meg til å se hva som er nytt.

Lenke til kommentar

Skal vist komme nye kjøyretøy, ikkje at eg kjem til å kjøpe det for eg mangler 4 millioner til ein yalm.

 

Fant eit bilde av eit kjøretøy som kjem, tok å la det i skjul for at bildet er litt bredt.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
lepage.jpg
Endret av Sayid
Lenke til kommentar
Skal vist komme nye kjøyretøy, ikkje at eg kjem til å kjøpe det for eg mangler 4 millioner til ein yalm.

 

Fant eit bilde av eit kjøretøy som kjem, tok å la det i skjul for at bildet er litt bredt.

8973645[/snapback]

Og du har dessuten ikke kjøpt SL, så da er det lite point å bruke penger på en boosterpack for å få et par brett+en ny bil. (ja, de koster EKTE penger)

Eneste som er litt interesangt er jo at brettene kan brukes i SL.

-Source

Endret av -¤Zen¤-
Lenke til kommentar

Har eit spørsmål angående Beacon Warp fungerer på engineer'en: Kan man berre bli warped til engineer'en sin posisjon eller kan engineer'en warpe personen til ein annen posisjon. Foreksempen at eg (er lvl 66) kan bli warped til totw vist engineeren er for høg til å komme inn i totw.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar
Har eit spørsmål angående Beacon Warp fungerer på engineer'en: Kan man berre bli warped til engineer'en sin posisjon eller kan engineer'en warpe personen til ein annen posisjon. Foreksempen at eg (er lvl 66) kan bli warped til totw vist engineeren er for høg til å komme inn i totw.

8978120[/snapback]

Ganske sikker på at Engineers bare kan warpe til seg ja.

Men jeg vet du ikke kan warpe INN i totw. men du kan warpe til utenfor.

Om du har fulgt med i NCU vinduet vil du se at det kommer en nano når du går inn i totw. Den gjør at Warp er umulig.

 

Noe lignende i Inner Sactum. Men der er det "-500runspeed + du får ikke bruke f.eks fixer runspeed (eller MA evades :cry: OMG, egen nanoline takk.)

Sansynligvis for å unngå trains som i totw.

Endret av -¤Zen¤-
Lenke til kommentar

Enda ein konto altså :) Får vel gratulere med ein ny oppgradert konto til.

Blir cirka 234,07 kroner etter tilbudet som eg fant på account sida mi.

 

Get Anarchy Online's two award winning expansions and the new Lost Eden expansion.

All for for only $29.95 / €29.95

 

Får ikkje helt Clicksaver til å fungere. Har vel ikkje akkuratt masse penger i forhold til andre som har haugevis med penger. Har 1.4m akkuratt nå. Får se om eg får til clicksaver, men trur ikkje eg vil få den til siden eg har prøvd flere ganger.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar

Har lagt inn alt mulige items eg trenger i items lista og etter det så endret eg på det som er i Buying agent i dei 2 feltene. Så la eg åpnet eg Mission vinduet og la det i øvst venstre hjørne før eg startet Buying agent. Etter eg ventet i cirka 10 min og tenkte at den ikkje funka i det heile tatt.

Lenke til kommentar
Har lagt inn alt mulige items eg trenger i items lista og etter det så endret eg på det som er i Buying agent i dei 2 feltene. Så la eg åpnet eg Mission vinduet og la det i øvst venstre hjørne før eg startet Buying agent. Etter eg ventet i cirka 10 min og tenkte at den ikkje funka i det heile tatt.

8980869[/snapback]

Items må ha nøyaktig samme navn som det du leter etter.

Du finner ikke CAS i clicksaver fordi CAS bare kan lages og kjøpes av players.

Aldri skjønt pointet med CAS. Litt mer AC, og? De fleste RK mobs caper ikke AC'n din uansett.

Vet ikke hva som er best for alle profs. Men på MA fant jeg ut at Primus Decus var lettest å skaffe og best av det som kunne blitzes, fram til jeg har giddet å koste på bedre ting som f.eks predator.

 

PÅ nano profs(engi,meta,nt...) . bruker jeg for det meste Chilled for å få mest mulig Inteligence.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...