Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste eg tenkte eg skulle ha meg CAS armor var at par i org'en som nevnte 1-3 typer armor som eg kunne bruke på min soldier og andre kan anbefale CAS armor også. Eg veit at man ikkje finner CAS i clicksaver, men uansett å kjøpe organic armor for å lage cas armor er like dyrt. Fant at organic body armor i ql eg trenger koster 350k og andre er vel i samme pris klasse.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar
Eneste eg tenkte eg skulle ha meg CAS armor var at par i org'en som nevnte 1-3 typer armor som eg kunne bruke på min soldier og andre kan anbefale CAS armor også. Eg veit at man ikkje finner CAS i clicksaver, men uansett å kjøpe organic armor for å lage cas armor er like dyrt. Fant at organic body armor i ql eg trenger koster 350k og andre er vel i samme pris klasse.

8986244[/snapback]

 

Er ikke CAS armor mer beregnet på enforcers/tanks?

 

Edit:

Added 90 days to your account successfully.

 

Have fun !

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Eneste eg tenkte eg skulle ha meg CAS armor var at par i org'en som nevnte 1-3 typer armor som eg kunne bruke på min soldier og andre kan anbefale CAS armor også. Eg veit at man ikkje finner CAS i clicksaver, men uansett å kjøpe organic armor for å lage cas armor er like dyrt. Fant at organic body armor i ql eg trenger koster 350k og andre er vel i samme pris klasse.

8986244[/snapback]

CAS er nok best på enforcers ja.

Organic kjøper du da vel ikke :ermm: Da tror jeg du skal skamme deg etterpå. Bortkastede penger.

Organic finnes i tonnevis i Foremans sewer, og på andre mobs.

 

Noen her som gidder å powerlevle meg fra 175 til 190? :p

Lenke til kommentar

Har allerede funnet 2 deler av organic armor, men det er jo at man skal finne i samme ql også så det ikkje blir 5-10 ql forskjell på kver del. Eg får skaffe meg ql 90-100 av carb armor til eg får skaffet meg organic i Foremans sewer. Så får eg se om eg beholder cas armoren eller selger den når eg får laget den.

Lenke til kommentar
Har allerede funnet 2 deler av organic armor, men det er jo at man skal finne i samme ql også så det ikkje blir 5-10 ql forskjell på kver del. Eg får skaffe meg ql 90-100 av carb armor til eg får skaffet meg organic i Foremans sewer. Så får eg se om eg beholder cas armoren eller selger den når eg får laget den.

8989839[/snapback]

 

Som soldier ville jeg ikke satset på CAS armor.

CAS armor er dyrt, du trenger ikke bare organic armor.. men krystallene også.

 

User Modify Max health          100 

User Modify Projectile AC      900 

User Modify Melee AC          1200 

User Modify Energy AC        1200 

User Modify Chemical AC      900 

User Modify Radiation AC      900 

User Modify Cold AC              300 

User Modify Poison AC          900 

User Modify Fire AC            1200

QL 200 CAS Chest

 

Som du ser er den bedre for en enforcer.

Lenke til kommentar

I påvente av AoC, har jeg tatt opp igjen gode gamle AO :)

 

Jeg startet en Solitus Adventurer, og trenger litt tips/hjelp til denne.

 

Jeg er for tiden level 28. En hyggelig kar ga meg noen SOL Executioner Type F, og jeg bruker akkurat nå en QL 17 og en QL 40 (75%)

 

Jeg har en Exarch Robe på ryggen, og de to beste NCU ringene fra Totw.

Resten av utstyret er bare random stuff jeg har funnet sjøl.

 

 

 

Jeg har en QL 55 SOL Executioner i backpacken, guardian NCU beltet fra totw, og to stykk phase blades fra exarch i totw.

 

 

 

 

Jeg trenger litt hjelp for når/hvordan jeg skal greie å kle på meg alt dette, samt hvor jeg kan finne ok armor (jeg har ikke mye penger, ca 170.000 credits)

 

I tillegg så er råd om hvilke nanoprogrammer som er bra, kanskje også hvilke typer og hvordan implants jeg kanskje kan bruke svært velkomment.

 

 

 

 

Jeg heter Lottenlink in-game.

Lenke til kommentar
I påvente av AoC, har jeg tatt opp igjen gode gamle AO :)

 

Jeg startet en Solitus Adventurer, og trenger litt tips/hjelp til denne.

 

Jeg er for tiden level 28. En hyggelig kar ga meg noen SOL Executioner Type F, og jeg bruker akkurat nå en QL 17 og en QL 40 (75%)

 

Jeg har en Exarch Robe på ryggen, og de to beste NCU ringene fra Totw.

Resten av utstyret er bare random stuff jeg har funnet sjøl.

 

 

 

Jeg har en QL 55 SOL Executioner i backpacken, guardian NCU beltet fra totw, og to stykk phase blades fra exarch i totw.

 

 

 

 

Jeg trenger litt hjelp for når/hvordan jeg skal greie å kle på meg alt dette, samt hvor jeg kan finne ok armor (jeg har ikke mye penger, ca 170.000 credits)

 

I tillegg så er råd om hvilke nanoprogrammer som er bra, kanskje også hvilke typer og hvordan implants jeg kanskje kan bruke svært velkomment.

 

 

 

 

Jeg heter Lottenlink in-game.

8992101[/snapback]

 

Du kan finne det meste du trenger gjennom å bruke clicksaver (sjekk new arrivals delen på det offisielle ao forumet for en guide til å bruke denne)

 

På implant siden kan du bruke de pre made adventurer implantene som du får kjøpt i alle basic shops.

 

Om du vil lage egne så ville jeg fokusert på :

1 hand edged

Bio metamorphosis

Matter metamorphosis

Evade close/dodge range/duck explosive

fast attack

melee init

max health

 

For eventuelle tomme slots kan du bruke clustere som adder attributes (stamina, agility etc)

 

Det kan være at jeg har glemt noe her.

 

Ellers ser det ut som om du har fått ganske greie våpen allerede, Sol fire serien er grei helt til du kan bruke gelids fra Inner sanctum (fra level 125) og Omni pol armor vil duge omtrent like lenge.

 

Det dropper noe advy spesifikk armor fra dyna bosser rundt omkring på RK som det går an å sjekke ut, grei måte å finne ting på også.

 

Jeg vil også hinte til profession academy delen av det offisielle AO forumet, spesiellt da adventurer delen. Mange gode guides der.

 

Advy er en morsom profession som gjør god damage med litt jobbing:)

 

Lykke til

 

Harakiri /rk2

Lenke til kommentar
Kom en til Expansion etter Shadowlands; Alien Invasion. Denne fucket opp spillet.

8991475[/snapback]

 

 

Hm ... Nå vil egentlig jeg si at LE ødela mer enn AI.

 

Det skal sa nevnes at jeg har ikke spilt siden før AI kom ut.

 

Hvorfor ødela AI spillet? AI-raids > LE-missions

Endret av notalive
Lenke til kommentar
Kom en til Expansion etter Shadowlands; Alien Invasion. Denne fucket opp spillet.

8991475[/snapback]

 

 

Hm ... Nå vil egentlig jeg si at LE ødela mer enn AI.

 

Det skal sa nevnes at jeg har ikke spilt siden før AI kom ut.

 

Hvorfor ødela AI spillet? AI-raids > LE-missions

8996368[/snapback]

 

Synes egentlig alle expansion packene er greie ^^

 

 

Hvilke stats/IP burde jeg konsentrere meg om som keeper?

Lenke til kommentar

Det som skjer med de eksansjonene som har kommet gjør at forskjellen på Froob spiller og de med ekspansjon blir MYE større! Jeg leste også at FC har en plan for AO om at det skal komme mer innhold og at det er en av grunnene til at de med AI/LE... nå blir så mye bedre. Med research er det mulig å få på våpen/ armor adskillig tidligere enn det var mulig før.

 

Broderen fikk på Chosen Mantle på sin Enf på level 140... selvfølgelig OE 75%... men ganske rått da. Da Enno var 150 og jeg satte på Chosen vurderte jeg om jeg skulle sette på noe Bellum også... det hadde vært mulig å få til, men ville også blitt OE seff.

 

Se bare nå som Enno næremer seg 190.. da åpner det seg ny research igjen og på to av linjene får jeg 502HE --> det vil si 100 ekstra 2HE, jeg kommer til å satse på det for å få på QL 250 Kyr sverd. Før i verden ville det vært fryktelig vanskelig for en enf å få på det på level 190 skulle jeg mene.

 

Tanket et 203 medium Pen mission i går, det var knall... NT i teamet så det var bare å pøse på med Mongo og Challenger... gikk aldri tom for nano :) I tillegg var det Crat, sold og agent så det var forsåvidt nok damage, men et mission tar lang tid likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...