Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Tenkte eg skulle prøve bs og var nr 4 i køen. Venten i 1 time og 15 min før eg gjekk lei. Er det så tregt å komme seg inn på bs'en?

8817730[/snapback]

 

Hvilken level er du på? det største problemet er at det rett og slett mangler folk til å være med på Battlestationen. Det er først etter level 210+ at man nesten slipper å stå i kø. På det meste er det 30+ folk i køen men jeg kommer inn i løpet av 15-30 min.

 

:roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det står 20 Clans utenfor i kø, så går jeg aldri inn. Da er det altfor lite Omnis der inne til at det har noen interesse.

 

Men trekker gjerne en kølapp også, og blir jeg da nr 1 i køen og straks får tilbud om å joine, så går jeg heller ikke inn. Da er det også mangel på Omnis der inne. :)

 

Den siste måten jeg sjekker BS på, er å skrive: /tell battlecom join

Omnis bruker som regel denne boten, og der kan man følge med på hvordan stillingen er i BS for øyeblikket.

 

BS = VP og jeg får 1150 VP for en seier, mens tap gir gjerne langt under halvparten.

Dermed går jeg kun inn når Omnis er i dytten og sanker inn 9 av 10 seire :D

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Fordel med oss neutrals DeLutte, vi kan både gå Clan \ Omni, og da er vi sikret "seier" 10\10 ganger, men det er ikke noe problem nå til dags da så og si bare Omni vinner :D

 

Og vi har også mulighet til å bli med i Battlecom :wee:

 

edit: Kjeder meg på jobb...

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

Heisann, har ikke spilt AO på år og dag, men jeg lurer på om agenten min, Morthox, enda er aktiv?

 

Den ble stjålet i en account scam som omfattet en del av guildet mitt som stolte litt for mye på en amerikaner...

 

Ser på auno han er logget inn i juni, men han kan jo være en farmer for alt jeg vet...

 

Er han fortsatt neophyte/experienced btw? Regner med han nok er farmet ned ganske kraftig hva gjelder både items (som sikkert ikke er verdt noe lengre) og tittel. :p

Endret av Morth
Lenke til kommentar

Stol KUN på kamerater som du omgås med daglig i real life. :)

 

Kommer aldri til å gi noe konto-passord til folk som jeg spiller med i AO, samme hvor gode venner de kan være akkurat nå. Ting kan forandre seg, og da har man ingen mulighet til å få tak i dem. Vet jo ikke en gang hva de heter.

 

Blir noe helt annet med folk i din egen omgangskrets som du treffer så og si hver dag.

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Tenkte eg skulle prøve bs og var nr 4 i køen. Venten i 1 time og 15 min før eg gjekk lei. Er det så tregt å komme seg inn på bs'en?

8817730[/snapback]

 

Hvilken level er du på? det største problemet er at det rett og slett mangler folk til å være med på Battlestationen. Det er først etter level 210+ at man nesten slipper å stå i kø. På det meste er det 30+ folk i køen men jeg kommer inn i løpet av 15-30 min.

 

:roll:

8817896[/snapback]

 

Eg er i level 51 og er clan. Har tenkt å spille nå så eg får se kor lenge det tar nå for se kor lenge det tar å nå.

 

Edit: Eg prøvde og var i køa 6-8 timer i køa til bs. Vil det bli noko effekt på det med bs køa vist eg har brukt grid par ganger?

Endret av Sayid
Lenke til kommentar
Forbaskede NT`s.

 

Mistet Freshman-ranken i dag, kom ca 3-4 clanners og skaut meg ned  :(

8797889[/snapback]

 

Hehe Vi har alle våre profession vi ikke liker. men vi nts er vel de mest forhatte. :!:

 

Selv så sier jeg forbaskede keepers og fixers hehe.

 

Ble 219 i går så nå er det strake veien mot 220, og da skal man få smake IU og Triple fra meg i bs :dribble:

Lenke til kommentar

Ja, da er det back to Ranged Paradise :)

Omnis var i dytten i kveld, så jeg fikk de 5000 jeg mangla. Har nå 66 000 VP å svi av når 17.4 kommer.

Har ellers hørt snakk om at den patchen vil gjøre at man ikke lenger får axp på grå ailiens. Blir nok noen flere LE miss i morgen.

 

Dagen ellers begynte strålende. Har gjort det til en vane å begynne øverst i Penumbra. Killer 10 Notum Scourges etter Spirit Shroud før jeg løper videre til andre ting. Har hørt om folk med hundrevis av kills etter dette back itemet, så jeg bestemte meg for å ta 10 hver dag til det kom. Og i dag, på kill nr 87 totalt, så droppet den :D

 

 

Spirit Shroud of the Infantry

 

 

Steiden

 

RK1 * 220 / 23 / 58 * Opifex - Martial Artist

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

8817896[/snapback]

Edit: Eg prøvde og var i køa 6-8 timer i køa til bs. Vil det bli noko effekt på det med bs køa vist eg har brukt grid par ganger?

8821033[/snapback]

 

køen krymper ikke så lenge omni i din levelrange ikke trekker kølapp. Du kan risikere å stå flere dager - all den tid dine "fiender" ikke vil leke blir du stående med uforettet sak :ermm:

 

Du skal kunne zone og dermed også bruke grid mens du står i bs-kø.

Lenke til kommentar

Takker for svaret taren :thumbup:. Eg får se om eg får lykket med meg i køen i det heile tatt. Må nesten berre forsette med å komme opp i level så eg kjem opp i høgt nok level til at eg kjem raskt inn i det level gruppen.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar
Ja, da er det back to Ranged Paradise  :)

Omnis var i dytten i kveld, så jeg fikk de 5000 jeg mangla. Har nå 66 000 VP å svi av når 17.4 kommer.

Har ellers hørt snakk om at den patchen vil gjøre at man ikke lenger får axp på grå ailiens.  Blir nok noen flere LE miss i morgen.

 

Dagen ellers begynte strålende. Har gjort det til en vane å begynne øverst i Penumbra. Killer 10 Notum Scourges etter Spirit Shroud før jeg løper videre til andre ting.  Har hørt om folk med hundrevis av kills etter dette back itemet, så jeg bestemte meg for å ta 10 hver dag til det kom. Og i dag, på kill nr 87 totalt, så  droppet den  :D

 

 

Spirit Shroud of the Infantry

 

 

Steiden

 

 

RK1 * 220 / 23 / 58 * Opifex - Martial Artist

8830151[/snapback]

Din gris.... heldig i så måte! Dette er noe alle trenger, skal forsøke å få tak i denne på Enno også.

Lenke til kommentar
Ja, da er det back to Ranged Paradise  :)

Omnis var i dytten i kveld, så jeg fikk de 5000 jeg mangla. Har nå 66 000 VP å svi av når 17.4 kommer.

Har ellers hørt snakk om at den patchen vil gjøre at man ikke lenger får axp på grå ailiens.  Blir nok noen flere LE miss i morgen.

 

Dagen ellers begynte strålende. Har gjort det til en vane å begynne øverst i Penumbra. Killer 10 Notum Scourges etter Spirit Shroud før jeg løper videre til andre ting.  Har hørt om folk med hundrevis av kills etter dette back itemet, så jeg bestemte meg for å ta 10 hver dag til det kom. Og i dag, på kill nr 87 totalt, så  droppet den  :D

 

 

Spirit Shroud of the Infantry

 

 

Steiden

 

 

RK1 * 220 / 23 / 58 * Opifex - Martial Artist

8830151[/snapback]

Din gris.... heldig i så måte! Dette er noe alle trenger, skal forsøke å få tak i denne på Enno også.

8831486[/snapback]

 

 

I og for seg samme måten jeg fikk min på, tok noen NS om dagen, skjelden mer enn 5 og vips så droppet den:)

 

Fixere trenger såvidt jeg vet ikke å bry seg med Shroud, SWS er vel ganske betraktelig bedre.

 

/harakiri

Lenke til kommentar

Invite til BS fungerer slik:

Før BS i det hele tatt begynner, så må det være minimum 6 i kø på hver side. I det øyeblikk, så blir 6 stykker invitet. Hvis all disse invitene blir accepted, så skal det sendes ut 2 invites til hver side hvert 10. sekund. I det øyeblikk en side er 2 mer, så skal det bli sendt ut invites bare til den ene siden slik at det er mest mulig jevnt.

Lenke til kommentar

Endelig så kom det opp at eg ville bli med i bs og takket ja. Var vist meg + ein annen. Når eg trudde det skulle bli action, så blei det ikkje allikevel for runden restarta og etter 1 min så kom det opp at det var over og noko annet.

 

Framover så blir det ein god del missions og vere i totw :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...