Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Startet en paladin alt for ikke lenge siden. Planen med den er å spille mest mulig i instancer på vei til 70, og da som healer. Men det jeg lurte på er om det er mulig? Altså får man noe særlig gear som horde holypala på vei til 70?

 

Har endel hordechars og det er ikke så ofte jeg har kommet over palagear i instancer. Noe annet enn dps mener jeg. Men dette ble kanskje forandret når horde fikk paladin?

8275554[/snapback]

 

Paladin's itemization før 60 er mer rettet mot en dmg-dealende support klasse enn healer, er vel først fra 60 og utover at det går ann å få bra healing gear for paladin, men det funker sikkert hvis du bruker en del cloth/leather.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir vel en stund til jeg går outlands med pallien min, men dersom jeg noen ang kommer meg til 58+, hvilket gear bør man velge? Jeg tenker jeg går retri, bør jeg da ta warrior rewards stam, str, agi. Eller bør jeg ta plate med +dmg, stam, str, int?

For Crusader strike får jo mer dmg av +dmg og scaler SoC med spell dmg?

Eller er det bare å peise på med full warrior gear og drite i alt av caster stats?

Lenke til kommentar
Det blir vel en stund til jeg går outlands med pallien min, men  dersom jeg noen ang kommer meg til 58+, hvilket gear bør man velge? Jeg tenker jeg går retri, bør jeg da ta warrior rewards stam, str, agi. Eller bør jeg ta plate med +dmg, stam, str, int?

For Crusader strike får jo mer dmg av +dmg og scaler SoC med spell dmg?

Eller er det bare å peise på med full warrior gear og drite i alt av caster stats?

8279426[/snapback]

Mener det er en stor del av gear med litt str, int og sta samtidig med damage og MP5.

Lenke til kommentar

Specc prot ned til BoSalvation og Reckoning, få deg et skjold med spike og en kjapp 1h. På med ret aura, bruk S/JoLight på en mob og samle sammen en haug andre som dreper seg selv i mellomtiden. Når mob1 er død eller løper unna, finn en ny mob, judge+seal og fortsett. Det er essensen av det.

 

Holy shield og Ardent defender er ikke nødvendig, men veldig kjekke å ha. Av gear er Truesilver breastplate, Flurry axe, Ancient lichen guard, Uther's strength, Essence of the pure flame og ymse andre "chance on/when hit"-saker gode greier. Våpen bør være under 1.90 for å få fullt utbytte av Reckoning, og Lifestealing/fiery weapon er fine enhants. I Outland syns jeg egentlig det funket bedre å bruke S/JoW, så bytte fra ret til concentration aura, smelle inn en jumbo-heal og fortsette med ret. Da får du nok mana til å kunne bruke Consecration og Holy shield oftere. Kunne f.eks. ta hele leiren med de bonestripper-pippene like nord for Falcon watch.

 

Men, det er uhyggelig ineffektivt mot enkle mobs, og spesielt casters. Naga-casterne i Zangarmarsh brukte ofte opp all manaen sin før jeg fikk dem ned.

Lenke til kommentar

Grindequests. Quests som går ut på å drepe x antall mobs, eller skaffe x antall items som dropper fra mobs. Skaff en haug med quests som gjøres på samme område, så gjør du alle questene i et run.

 

Er kanskje litt kjedelig, men du får en god følelse når det står "Complete" etter nesten alle dine quests. :)

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
Du kan jo sjekke her...

8308211[/snapback]

 

jeg har litt lyst til å gå for protection

...er det noen som kan hjelpe?(57 paladin)

8308330[/snapback]

Protection er strengt tatt en build for deg som ikke skal queste så voldsomt men kun grinde vil jeg si? Psilo er bedre på slik build enn jeg :).

 

Men for deg så tviler jeg egentlig på om protection er rett valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...