Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Noe som er minst like viktig er jo nerfen av spiritual attunment. Du får ikek lenger mana av direkte heals når du har full hp. Dette betyr jo att shadow priests ikke blir på langt nær like bra i samme gruppe nå. Men klart, paladins er jo idag totalt IMBA!

 

Snakket med en shaman healer igår og han begynnte jo nesten og gråte når han hørte hvordan vi har det.

8519455[/snapback]

Paladins gråter like mye når de hører hvordan dps shamans har det i forhold til oss :p

8539278[/snapback]

haha, stemmer så utrolig bra ja!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er imo helt forjævlig å være paladin i Outlands. Sliter med en mob, og dør på to. Bruker 30-60sec per mob, og etter hver mob så må jeg drikke/spise.

Har brukt 3t 30min, og er fortsatt ikke lvl59, så hva faen får Blizzard til å nerfe DPSen vår når vi nesten ikke har dps fra før?

Lenke til kommentar
Det er imo helt forjævlig å være paladin i Outlands. Sliter med en mob, og dør på to. Bruker 30-60sec per mob, og etter hver mob så må jeg drikke/spise.

Har brukt 3t 30min, og er fortsatt ikke lvl59, så hva faen får Blizzard til å nerfe DPSen vår når vi nesten ikke har dps fra før?

8543845[/snapback]

 

tja villa anbefalt deg å gå dit i lvl 60 da, siden dem fleste mobs i outlands tåler en del mer en vanilla. min bf pally er 67 no, og digger den, tar seff litt tid å drepe mobs fortsatt men jeg er blitt seiglivet og kan ta 2-3 mob alene selv om alle angriper samtidig :)

 

så bare hold ut blir bedre

Lenke til kommentar
Det er imo helt forjævlig å være paladin i Outlands. Sliter med en mob, og dør på to. Bruker 30-60sec per mob, og etter hver mob så må jeg drikke/spise.

Har brukt 3t 30min, og er fortsatt ikke lvl59, så hva faen får Blizzard til å nerfe DPSen vår når vi nesten ikke har dps fra før?

8543845[/snapback]

Alle klasser sliter i outland dersom de kommer i vanilla-greens og -blues, og spesielt dersom du kommer før seksti. Blir veldig mye bedre når du får litt outland gear.

 

Min shaman som debbuterte i Outlands på 59 her om dagen brukte omtrent 5 flasker vann/level i Azeroth mens han i Outland måtte drikke etter hver andre mob. Allerede på seksti i TBC greens fra quests og drops + en blue fra Ramp merker jeg enorm forskjell =)

Lenke til kommentar

Om du er lvl 58 og dro til outland, så er det helvete fram til du blir lvl 61-62 og drar videre til zangarmarsh.

 

Et meget godt tips er å gjøre questene du får sydøst for honor hold, der får du bra øks, bra hjelp, bra breastplate osv osv.

 

Husk også en evt respec om du har helt feil spec i forhold til gearet som dropper :).

Lenke til kommentar

Gjorde 60-65 med paladinen min ganske raskt. Å kunne gjøre group quests alene er en av paladinen sin sterke side. Bruk den :)

 

Var vel top50 eller no slikt til level 65, før jeg ble møkka lei og rolla shaman fordi jeg aldri fikk group til noe som helst instance annet enn guildgroups.

Lenke til kommentar
Gjorde 60-65 med paladinen min ganske raskt. Å kunne gjøre group quests alene er en av paladinen sin sterke side. Bruk den :)

 

Var vel top50 eller no slikt til level 65, før jeg ble møkka lei og rolla shaman fordi jeg aldri fikk group til noe som helst instance annet enn guildgroups.

8544638[/snapback]

Forstår meg ikke på hvorfor folk ikke vil ha paladins i party. Elsker dem ^^

Lenke til kommentar

Joda, har blitt litt lettere nå som jeg har fått litt outland greens, men det er fortsatt ganske vanskelig.

 

Men jeg skjønner ikke hvorfor Blizz nerfer vår dps enda mer, den suger jo ganske hardt fra før. Det er jo en grunn til at Retribution er der, for dps, så hvorfor nerfe? Blizzard tenker med analen.

Lenke til kommentar
Jeg ville gjerne bytta burst'en mot mer sustainable damage for å være helt ærlig.

 

Når PVP avhenger av flaks..så er ikke PVP no morro.

8545403[/snapback]

Må jo ikke slå så jævlig i pvp, heller, da, med mindre du spiller solo. Jeg elsker/hater (kommer ann på om jeg spiller med eller mot) paladins, som buffer/stunner/debuffer/healer. :)

 

Edit: Nå spiller jo jeg rogue, da. :ermm:

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...