Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, alle seals som har chance on hit (er ikke sikker på alle, men Command/Light/Wisdom), kan procce av lifestealing.

8188026[/snapback]

 

Litt misledende svar, ettersom "chance on hit" kan bety så mangt..

I paladiners tilfelle (SoC f.eks.) er procraten fastlåst til 7 per minutt.

Om du da får flere procs av command pga. fiery, så betyr det i praksis bare at du får en mindre proc senere for å utjevne forskjellen.

Windfury til shamaner derimot er annerledes, der er procraten fastsatt med en fast % per slag. :)

Lenke til kommentar

Har nå bestemt meg for å levle en paladin. Paladin er den klassen som er totalt uspilt og ukjent for meg. Og etter mange anbefalinger har jeg nå spilt min BE paladin til lvl 20. Synes den er utrolig morsom. MEN det jeg overhodet ikke har peiling på er talentbuild på min paladin. Jeg quester og koser meg og trenger en innføring i hvor jeg best skal putte mine talentpoeng. Har ikke brukt dem ennå. Blir vel en level up-build nå og så bytte på høyere level tanker jeg meg. Har søkt litt her på forumet og lest litt rundt omkring ang. build. Men det er så mange ulike kombinasjoner at jeg ble en smule forvirret og usikker. :hmm:

 

Takker for tips her.

 

På forhånd takk fra en fersk paladinspiller. :blush:

Lenke til kommentar
Har nå bestemt meg for å levle en paladin. Paladin er den klassen som er totalt uspilt og ukjent for meg. Og etter mange anbefalinger har jeg nå spilt min BE paladin til lvl 20. Synes den er utrolig morsom. MEN det jeg overhodet ikke har peiling på er talentbuild på min paladin. Jeg quester og koser meg og trenger en innføring i hvor jeg best skal putte mine talentpoeng. Har ikke brukt dem ennå. Blir vel en level up-build nå og så bytte på høyere level tanker jeg meg. Har søkt litt her på forumet og lest litt rundt omkring ang. build. Men det er så mange ulike kombinasjoner at jeg ble en smule forvirret og usikker. :hmm:

 

Takker for tips her.

 

På forhånd takk fra en fersk paladinspiller.  :blush:

8193127[/snapback]

 

På level 20 er det stort sett samme faen hvor du banker talentene dine, bare sørg for å få seal of command (retribution-talent, level 20) og en skikkelig treig twohander så fort som mulig. :p

Lenke til kommentar

Du bør som paladin bruke retributiontreet + holy til å begynne med.

 

Her er en bra build for deg:

 

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...100000000000000

 

Alt i retribution fram til lvl 20, så du får seal of command. Så de poengene i holy. Disse gir deg mer mana, og evnen til å kunne heale deg selv mens mobs står og hakker på deg uten at spellen tar lengre tid.

 

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...102033105000000

 

Videre fram til lvl 49 - når du er rundt der bør du tenke litt på hva slags paladin du vil spille, liker du å tanke så rebuild til protectiontreet (der er jeg ikke god), om du liker å kunne heale og ha mye mana, fokuser poengene mer over på holy-treet.

 

I outland er det MYE gear som passer bra for en paladin med builden jeg har postet lengre opp.

Lenke til kommentar
Du bør som paladin bruke retributiontreet + holy til å begynne med.

 

Her er en bra build for deg:

 

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...100000000000000

 

Alt i retribution fram til lvl 20, så du får seal of command. Så de poengene i holy. Disse gir deg mer mana, og evnen til å kunne heale deg selv mens mobs står og hakker på deg uten at spellen tar lengre tid.

 

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...102033105000000

 

Videre fram til lvl 49 - når du er rundt der bør du tenke litt på hva slags paladin du vil spille, liker du å tanke så rebuild til protectiontreet (der er jeg ikke god), om du liker å kunne heale og ha mye mana, fokuser poengene mer over på holy-treet.

 

I outland er det MYE gear som passer bra for en paladin med builden jeg har postet lengre opp.

8194817[/snapback]

 

Har sett litt på forslagene dine og prøver meg derfra jeg. Takker så meget. :):thumbup:

Lenke til kommentar
Godt poeng, godt poeng. Men allikevel er spiritual focus kjekt å ha da den alltid hjelper deg - ikke bare 1 gang pr minutt.

8202613[/snapback]

 

Ikke for å være altfor kverulant, men det jeg av egen erfaring opplevde av egenhealing under levling, var enten å heale meg når mobene alt var døde, eller jeg var i en kamp som holdt på å gå helt til helvete.... hvor jeg da uansett hadde Divine Shield til å hjelpe meg med den saken. :)

 

I min egen erfaring er ikke det talentet vits å banke talentpoints i før man treffer 70 og begynner med skikkelig pvp, da blir repentance altfor dårlig med tanke på at den er 1 min cooldown.

 

Jeg har iallefall ikke slitt med healingen enda!

Lenke til kommentar
har tenkt å starte en paladin, sett på noen Pvp filmer og slikt, noen som kunne fortelle meg hvilke seals og spells som er lurt å bruke ? f.eks til pvp eller lvl'ing ?

 

takk takk

8213972[/snapback]

 

Seal of Command er det eneste som duger til pvp, hvis det er de store tallene og den fine bursten du er ute etter.

Full retributionspec der du måker inn med crusader strike for ekstra skade.

Den store bursten/twoshottinga gjør du ved å vente til at liva til motstanderen er på 30% eller mindre, vente på command-proc, kaste hammer of justice, judge command og følge opp med crusader strike.

Vips, så har du fått inn 4 treff rett etterhverandre, og dersom noen av dem critter blir det saftig skade og liten sjans for motstanderen til å gjøre noe før vedkommende har fått så stor burst at de er døde.

Lenke til kommentar

jeg har transfera gamle pallyen min, men har null peiling på speccing. noen som kan hjelpe meg? er 60 og skal lvle i outland sammen med en shadowpriest, og litt alene. etnkte meg en hybrid build med litt dmg. etterhvert ågr jeg for en rein holy, men det blir nærmere lvl 70.

 

forslag til lvlebuild?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...