Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lite spørsmål..

 

Skal snart bruke noen heroic tokens på shield.. men tviler litt på hvilket jeg skal velge... Har en PvE healing paladin.. og disse er aktuelle:

Light-bearers faith shield og Mazthoril Honor Shield.

 

Skal jeg gå for 31 ekstra heal eller 20 crit...?..  :hmm:

8518091[/snapback]

Etter min mening +healing shield, 31 healing er mye mer verdt enn 20 crit rating etter patchen imo

Lenke til kommentar
Lite spørsmål..

 

Skal snart bruke noen heroic tokens på shield.. men tviler litt på hvilket jeg skal velge... Har en PvE healing paladin.. og disse er aktuelle:

Light-bearers faith shield og Mazthoril Honor Shield.

 

Skal jeg gå for 31 ekstra heal eller 20 crit...?..  :hmm:

8518091[/snapback]

Etter min mening +healing shield, 31 healing er mye mer verdt enn 20 crit rating etter patchen imo

8518504[/snapback]

 

:thumbup:

Takk for svar...

 

En annen ting jeg lurer på.. Var ganske glad da jeg fikk Cassock of the Loyal i Heroic Underbog for et par dager siden (2. del av dette settet for meg ved siden av Breastplate of Many Graces). Men kanskje er Starcaller's Plated Legguards minst like bra... Hmm.. Hva syns dere?

Lenke til kommentar

jeg mener starcaller er bedre, iallefall etter patchen.. mer +healing og mana regen, litt mindre crit og int, men vil si mer +healing og mana regen tar opp igjen for det. ( bruker dem selv, men bytter ut med whitemend leggings snart)

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar
Jeg bruker starcaller - det eneste som er synd er at de ser vanvittig teite ut :/.

8518811[/snapback]

Hehe ja...... Cassock ser litt kulere ut, syns jeg.

 

Jeg har aldri somlet meg til å fullføre questen for Starcaller.. ingen god unnskyldning for det.. Får vel sørge for å gjøre det.

 

Bruker faktisk fremdeles Khorium set, men på tide å bytte det ut.. men må ha noe bra på alle 3 plasser for å veie opp for +55 heal bonusen...

 

Egentlig litt rart at Cassock ikke er bedre en Starcaller....Er jo Heroic drop.. kanskje noe som vil justeres?

Lenke til kommentar

Noe som er minst like viktig er jo nerfen av spiritual attunment. Du får ikek lenger mana av direkte heals når du har full hp. Dette betyr jo att shadow priests ikke blir på langt nær like bra i samme gruppe nå. Men klart, paladins er jo idag totalt IMBA!

 

Snakket med en shaman healer igår og han begynnte jo nesten og gråte når han hørte hvordan vi har det.

Lenke til kommentar

Er 48 paladin nå og er specca sånn her: http://www.wowhead.com/?talent=qZVGzI0hzgZVf0z

AoE grind spec med SoC for single targets og PvP.

Synes ikke det funker så altfor bra mot single targets fordi jeg jeg får bare brukt 2/4 charges når reckoning proccer pga. stort tungt våpen og reckoning proccer nesten aldri bortsett fra når moben har mindre enn 15% hp :hrm:

AoE-grindings svakhet synes jeg er at det er ikke alltid så mange gode spots å gå til.

SoR istedenfor SoC når jeg tar single-targets fungerer kanskje like greit (SoR hitter 130 med JotC, SoC 260. SoR 100%, SoC ikke alltid)

 

Jeg går en del i bg nå og når reckoning proccer i en rogues stunlock og jeg dreper han på 2 sekunder når jeg kommer ut med reck attacks og SoC er det morro :D

Det meste går ned med reck, SoC og litt crits :thumbup:

Men lurer litt på om jeg skal respecce til 10 i holy istedenfor retri så jeg kan kjøre JoW/SoW og bruke conc. aura med spirital focus og kaste en heal i ny og ned når jeg AoE grinder.

 

Er prot-spec for AoE grinding det beste å lvle med eller en full retri specc / evt. en del i retri (er vel kanskje en del PvP talents på slutten der som kan skippes) og støtte litt i holy istedetfor. Men en aktiv strike (Crusader Strike) frister også en del :)

Lenke til kommentar
Men klart, paladins er jo idag totalt IMBA!

 

Snakket med en shaman healer igår og han begynnte jo nesten og gråte når han hørte hvordan vi har det.

8519455[/snapback]

 

Jeg har ikke helt skjønt hvordan vi er så imba. Vi har en priest i guildet som regelrett outhealer meg (med stor margin) i alle lengre fights. Med hans 200 mana/5 sek unbuffed hjelper det ikke at jeg får all manaen tilbake ved crits. Nå mangler jeg riktignok en god del critrate, men gidder ikke å stacke nå som vi blir nerfa neste patch.

 

Jeg klager ikke, jeg synes vi utfyller hverandre bra med min FoL-spam mellom hans renews og større heals, men ville ikke kalt paladins imba av den grunn. Du nevnte shamans, og med deres totems så skulle det bare manglet at vi prester og paladins har noe å ligge foran med.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Men klart, paladins er jo idag totalt IMBA!

 

Snakket med en shaman healer igår og han begynnte jo nesten og gråte når han hørte hvordan vi har det.

8519455[/snapback]

 

Jeg har ikke helt skjønt hvordan vi er så imba. Vi har en priest i guildet som regelrett outhealer meg (med stor margin) i alle lengre fights. Med hans 200 mana/5 sek unbuffed hjelper det ikke at jeg får all manaen tilbake ved crits. Nå mangler jeg riktignok en god del critrate, men gidder ikke å stacke nå som vi blir nerfa neste patch.

 

Jeg klager ikke, jeg synes vi utfyller hverandre bra med min FoL-spam mellom hans renews og større heals, men ville ikke kalt paladins imba av den grunn. Du nevnte shamans, og med deres totems så skulle det bare manglet at vi prester og paladins har noe å ligge foran med.

8533269[/snapback]

Blessings.

Lenke til kommentar

Eneste måten for en priest og komme i nærheten er og bruke ca 40 manapots + alle innervates fra tre druider om jeg er i en shadow priest gruppe. Men spamme FoL 24/7 er ikke saken lenger. Du må bruke HL sammen med divine illumination, divine favor, trinkets etc. Vi er pr idag en IMBA healer. det eneste som irriterer meg grenseløst er nerfen av spiritual attunment! Det med 60% return manacost er greit nok egentlig.

Lenke til kommentar

Spammer ikke FoL 24/7, bruker trinkets og slenger holy lights når det måtte sømme seg. Enda blir jeg totalt eid i healing. Ingen av oss har shadow priests i gruppa (eller, noen ganger, men ikke alltid). Det eneste jeg sier er at vi ikke er såå imba som folk kanskje skal ha det til. Når priesten outhealer meg nå, hva gjør han etter nerfen? Joda, jeg klager ikke på at en fyr i cloth med langt verre buffs outhealer meg, prøver bare å utfordre meningen om at "paladins er uslåelige healers pre-2.1".

Lenke til kommentar
Noe som er minst like viktig er jo nerfen av spiritual attunment. Du får ikek lenger mana av direkte heals når du har full hp. Dette betyr jo att shadow priests ikke blir på langt nær like bra i samme gruppe nå. Men klart, paladins er jo idag totalt IMBA!

 

Snakket med en shaman healer igår og han begynnte jo nesten og gråte når han hørte hvordan vi har det.

8519455[/snapback]

Paladins gråter like mye når de hører hvordan dps shamans har det i forhold til oss :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...