Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har du talentoppsettet mitt. Gearet er mye det samme som i profilen i signaturen, bortsett fra at jeg brukte Hydralick armor istedenfor Truesilver. Mot lvl51-skjelettene i WPL (første gården) endte jeg gjerne opp med 30-50% hp/mana igjen etter én mob. Til sammenligning dro jeg meg meg 9 av de samme skjelettene (3 casters, 6 melee) inn i huset og overlevde uten å bruke en boble. 10% hp/mana, men likevel. Problemet var hovedsakelig at jeg tok så mye skade, og brukte opp mana på å heale meg selv.

 

Skal selvfølgelig prøve ret når jeg kommer til Outland og får meg litt anstendig gear, men akkurat nå virker prot/holy mye mer artig.

Lenke til kommentar
Her har du talentoppsettet mitt. Gearet er mye det samme som i profilen i signaturen, bortsett fra at jeg brukte Hydralick armor istedenfor Truesilver. Mot lvl51-skjelettene i WPL (første gården) endte jeg gjerne opp med 30-50% hp/mana igjen etter én mob. Til sammenligning dro jeg meg meg 9 av de samme skjelettene (3 casters, 6 melee) inn i huset og overlevde uten å bruke en boble. 10% hp/mana, men likevel. Problemet var hovedsakelig at jeg tok så mye skade, og brukte opp mana på å heale meg selv.

 

Skal selvfølgelig prøve ret når jeg kommer til Outland og får meg litt anstendig gear, men akkurat nå virker prot/holy mye mer artig.

8116355[/snapback]

Prøv Holy/ret du, da det er svært mye +spelldamagegear du får i outland :).

Lenke til kommentar
Pysj, jeg skal ha paladinen min max irriterende i PvP, og da kommer man ikke utenom Ardent defender. Har blitt angrepet av en del snolker i dag, og jeg antar det er fryktelig frustrerende å måtte ty til wand/autoattack fordi jeg rusler rundt på 20% i en liten evighet. :)

8118419[/snapback]

 

Men hvor irriterende må det ikke være å få en repentance surrende over hodet, ute av stand til å kunne trinkete seg ut, og bare pent se på paladinen fyre av to Holy Lights rett foran øynene dine? :)

Lenke til kommentar
Pysj, jeg skal ha paladinen min max irriterende i PvP, og da kommer man ikke utenom Ardent defender. Har blitt angrepet av en del snolker i dag, og jeg antar det er fryktelig frustrerende å måtte ty til wand/autoattack fordi jeg rusler rundt på 20% i en liten evighet. :)

8118419[/snapback]

 

Men hvor irriterende må det ikke være å få en repentance surrende over hodet, ute av stand til å kunne trinkete seg ut, og bare pent se på paladinen fyre av to Holy Lights rett foran øynene dine? :)

8118665[/snapback]

Eller enda bedre, 1 gratis crit-heal for så å slenge ut et holy shock?

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål, gjør SoR mer skade om man har treigere våpen, eller skiller den bare mellom 1h og 2h? Løper rundt med IBS nå, og irriterer meg litt over at jeg bare får 2 av 4 Reckoning-charges. Har en Brain hacker (2.1 speed) liggende i banken, og jeg tenker det skulle bli litt mer dps fra den om den bruker 3/4 Reckoning-charges og SoR gjør samme skade som med IBS.

Lenke til kommentar

Hei hei...

 

Skal levle litt igjen med min lvl 40pala samtidlig som jeg levler den siste biten med magen. Lurte på om noen hadde noen tips angående build, jeg kommer bare til å kjøre instances med palaen.

Hvordan rolle har dere andre pala's rundt min lvl i en gruppe i instances?(healer/tank?)

Har hatt et holy build til nå og fungert som second/main healer for det meste, siden jeg har kjørt en del instancer sammen med en kamerat som er prest, men han er en del levler under meg så jeg gjør rundt sammen healingen som han...

Men +healing gear florerer det jo ikke akkurat med på denne levelen, så lurte litt på hvordan rolle dere andre fyller...

Erfaringsmessig, fra spilling med magen, så healer pala meget godt, og mana effektivt med flash heal på høy level, men dette fungerer dårlig uten noe særlig +healing utstyr... :)

 

Tar imot tips til build, rolle, spillemåte (spells/våpen/osv) med takk... :) er sikkert mange der ute med bred erfaring :)

Lenke til kommentar
Hei hei...

 

Skal levle litt igjen med min lvl 40pala samtidlig som jeg levler den siste biten med magen. Lurte på om noen hadde noen tips angående build, jeg kommer bare til å kjøre instances med palaen.

Hvordan rolle har dere andre pala's rundt min lvl i en gruppe i instances?(healer/tank?)

Har hatt et holy build til nå og fungert som second/main healer for det meste, siden jeg har kjørt en del instancer sammen med en kamerat som er prest, men han er en del levler under meg så jeg gjør rundt sammen healingen som han...

Men +healing gear florerer det jo ikke akkurat med på denne levelen, så lurte litt på hvordan rolle dere andre fyller...

 

Erfaringsmessig, fra spilling med magen, så healer pala meget godt, og mana effektivt med flash heal på høy level, men dette fungerer dårlig uten noe særlig +healing utstyr... :)

 

Tar imot tips til build, rolle, spillemåte (spells/våpen/osv) med takk... :) er sikkert mange der ute med bred erfaring :)

8165515[/snapback]

På lavere level har igrunn ikke specs så aaaltfor mye å si for instances. Og du vil vel gjerne kunne grinde passe effektivt og slikt utenom ville jeg tro?

 

Spec det du føler appelerer til deg som spiller mest, om du vil Tanke - Protection, om du vil Heale - Holy, om du vil gjøre Skade - Retribution.

 

Har selv ikke vært altfor mye borti det å maintanke som Paladin, så her er ikke jeg så mye hjelp, men ville tro at flesteparten av poengene bør gå til Protection spec, nokså logisk.

 

Når det gjelder Healing er det i mine øyne ikke verdt mye mer enn 20/21 poeng i Holy, noe slikt.

 

På Retribution siden, vil man som oftest gå for mest mulig output på skade, noe slikt.

 

Når du grinder, fyr opp Sanctity Aura (Om du har improved brukes denne som oftest i instances også, mer DPS til Paladin og mer Healing til Healere) og Blessing of Wisdom (Mana lever lenger).

Fremgangsmåten i en kamp er da som oftest - Seal of the Crusader -> Judgement -> Seal of Command -> la denne gå en stund, til rundt 10 sekunder igjen av Seal. Om du grinder og ikke liker å drikke så altfor mye mellom hver kamp, ikke Judgement -> Crusader Strike (Har du ikke denne enda så hopper du til neste punkt) -> Hammer of Justice (Mange Paladins velger å ikke Judge i det HELE tatt i kamper når Hammer of Justice ikke er oppe, ettersom denne dobbler skade) -> Judgement of Command.

 

Så er det hele regla om igjen.

 

 

På level 70 kan du jo evt. blande litt poeng, mange går da for full Holy og Blessing of Kings i Protection. Andre velger Holy med iallefall Healing Light, Illumination og Retribution med Crusader Strike.

 

Blir vel en smaksak.

 

Angående spells, våpen osv.

 

Seal of Righteousness = Holy/Protection seal, bruk denne kombinert med et raskt våpen 2.50< attack speed og et godt skjold med høy armor verdi.

 

Seal of Command (Retribution talent) = Retribution seal, bruk denne kombinert med et tregt våpen 3.30> attack speed og så høy DPS som mulig, kombiner med Attack Power utstyr (Ikke glem bort å ha noe Intellect og Spelldamage for noe verdi i Judgement spamming osv.)

 

Håper dette hjalp en litel del.

 

 

 

Edit: Kan jo fortelle deg litt om hva jeg som 20/41 (Holy/Retribution) Paladin gjør i instancer.

Kjører som en hvilken som helst damage-dealer i de fleste tilfeller, men har en baktanke på min sekundær-rolle som healer (Har et ålreit healing-gear i inventory til alle tider, og nøler ikke med å equippe dette om jeg blir bedt om å fokusere på Healing), og sparer da i tilfeller (Boss encounters som oftest) en del mana til å kunne supportheale med.

 

Utenom dette så plukker jeg opp mobs som maintank ikke klarer å dra med seg, som en slags offtank, jeg bruker som oftest en 2h, men tar ikke mye på å skifte til skjold og 1h.

Healing trenger jeg ikke, bytter til Concentration Aura og Spiritual Focus (I Holy Talents) sikrer meg full focus på Healing, kan ikke "interruptes" utenom Silence, Gouge, Stun og slikt, healer meg selv. Om en mob løper rundt på DPS og healers, så stunner jeg og interrupter disse så mye jeg kan, tar aggro vekk fra spessielt cloth og healers.

 

Blessings og slikt kommer jo også bare naturlig til, selvfølgelig. Divine Intervention (Om dere har en annen spiller som kan ressurecte i gruppen) om det er en wipe sent i instancen og folk ikke "gidder" å løpe tilbake xD.

Endret av Sheel
Lenke til kommentar

Takk for bra og utfyllende svar Sheel... :)

Lurer bare litt på hvordan roller dere andre pala's rundt lvl 40 har i instances (med tanke på hvordan jeg skal skille meg..)?

Jeg kommer bare til å kjøre instances siden jeg bare kommer til å spille litt innimellom på den...

Lenke til kommentar
Kommer an på resten av gruppa, men vanligvis er jeg main-tank eller main/off-healer.

8169889[/snapback]

 

Hvordan spec har du? :)

Tenker litt på å kjøre ett prot build, siden man ikke får så mye igjen for poengene man putter i holy som low level... Enten prot eller så kjører jeg et retribution build...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...