Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

jeg spiller human paladin :) det er en dritt deilig rolle spessielt når du kommer opp i level. du kan heale bruke plate og ja. jeg vil si paladin er en complett charr som er dritt bra charr vis dere ikke har prøvd er det verd og prøve en paladin spess i level 40

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg spiller human paladin :)  det er en dritt deilig rolle spessielt når du kommer opp i level. du kan heale bruke plate og ja. jeg vil si paladin er en complett charr som er dritt bra charr vis dere ikke har prøvd er det verd og prøve en paladin spess i level 40

8354158[/snapback]

 

Jepp, bare synd du ender opp med å trykke på to forskjellige heal-knapper på level 70, og ender resten av karrieren din slik..

Lenke til kommentar
Paladin er og blir en healer klasse.

 

Paladin som skall gjør dps eller prøve seg på å tanke er til og le av!. Eneste grunn til å ha med en retribution specca pala i et raid må være BOK.

8354378[/snapback]

 

I mitt guild speccer alle Healing Pala's 11points i Prot for Bok :)

8354497[/snapback]

det er jo ingen vits i ;\

selv har jeg tatt de 11 poengene til seal of command ;P

Lenke til kommentar
Jepp, bare synd du ender opp med å trykke på to forskjellige heal-knapper på level 70, og ender resten av karrieren din slik..

 

 

Amen, og takk gud for Arena-PvP, som gir variasjon og en følelse av behov for ferdigheter.

 

Legg til blessings som må buffes hvert 15. minutt på 9 forskjellige klasser, hvor mange av dem gjør forskjellige roller (og trenger forskjellige buffs). Det har vært enda verre, jeg husker tiden med 5 min single target blessings og 40 man raids. Takk gud for at jeg ikke spilte paladin da.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Paladin er og blir en healer klasse.

 

Paladin som skall gjør dps eller prøve seg på å tanke er til og le av!. Eneste grunn til å ha med en retribution specca pala i et raid må være BOK.

8354378[/snapback]

 

I mitt guild speccer alle Healing Pala's 11points i Prot for Bok :)

8354497[/snapback]

det er jo ingen vits i ;\

selv har jeg tatt de 11 poengene til seal of command ;P

8356760[/snapback]

Helt helt feil eggenz, du skal ha ha bok !

Du vet jeg eier deg i pvp selv om du har soc og jeg ikke har det..

 

men fra spøk til spec, skal du ha en healing spec så er det her det beste du kan ha med tanke på kun pve etter min mening:

44/12/5

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar

Redemption er hvis du er healer/dispellerbot, Aegis er hvis du i tillegg hjelper med holy damage. Forskjellen er primært "healing done" og "damage/healing done", stamina, og intellect. Redemption har høyest +healing og intellect, Aegis høyest +damage og stamina.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Nei, det vil jeg ikke si at den er egentlig...

 

Du trenger ikke shield spec når du samtidig har 2h spec.

 

Å bruke hele 7 poeng i andre rad er også litt rart.

 

Divine intellect er vesentlig bedre å ha enn divine strength.

 

Ellers, hva slags paladin vil du spille? Det avgjhør hva slags build du bør ha.

Lenke til kommentar
Nei, det vil jeg ikke si at den er egentlig...

 

Du trenger ikke shield spec når du samtidig har 2h spec.

 

Å bruke hele 7 poeng i andre rad er også litt rart.

 

Divine intellect er vesentlig bedre å ha enn divine strength.

 

Ellers, hva slags paladin vil du spille? Det avgjhør hva slags build du bør ha.

8389899[/snapback]

 

kommer til å legge meg på pvp, en build som gir bra skade og oxo der jeg tåler en del:)

slik at jeg kan grinde elite mobs eller vansklige mobs alene :love:

Lenke til kommentar

For en paladin, så er "tåle en del" å ikke gå tom for mana. Da bør du specce mer holy, jeg hadde hoppet over protection.

 

Skal se om jeg får laget en build til deg, som jeg har hatt god suksess med sjæl.

 

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...102033115301051

 

Denne builden gir deg vesentlig mer mana, bedre DPS (sanctity aura) og bedre healing (så du kan flash heale deg selv, bruker lite mana).

 

I tillegg vil alle crit-healene dine være gratis, du får igjen mana for de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...