Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Ikke gi opp a crazy viking. Vi warriors må holde ut ;) Rettferdigheten kommer vel en eller annen gang. Kan godt hende warrior blir dårligere i senere level, det er kjipt, men skal greie det allikevel. Det er få warriors og det er mye mer stil å være en bra warrior enn en bra paladin. Alle er jo paladin. warrior er rå! Ferdig med saken ;)

 

Alltid kulest å være en del av mindretallet. spiller ikke for å bli kraftigst uansett.

 

Enzo - Warrior

nei sefølgelig ikke...jeg rocker jo shitt nå for tiden...banka en paladin lvl 19 i duel når jeg var lvl 17 flere ganger på rad :p:P

Hvordan gjorde du det a? =)

 

Må lære meg teknikken her ;)

 

Hvilke skills bruker du på pvp? taper hele tiden jeg =P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nei sefølgelig ikke...jeg rocker jo shitt nå for tiden...banka en paladin lvl 19 i duel når jeg var lvl 17 flere ganger på rad :p:P

Da har vi 2 muligheter:

 

1. Du har meget bra Equipment for din lvl, og paladin helt på trynet equipment.

2. Paladin er UTROLIG dårlig.

 

En lvl 17 warrior skal bare ikke kunne slå en lvl 19 paladin i dueller slik det er nå. Paladin må ha glemt at han hadde healing eller noe :p

Lenke til kommentar
nei sefølgelig ikke...jeg rocker jo shitt nå for tiden...banka en paladin lvl 19 i duel når jeg var lvl 17 flere ganger på rad :p:P

Da har vi 2 muligheter:

 

1. Du har meget bra Equipment for din lvl, og paladin helt på trynet equipment.

2. Paladin er UTROLIG dårlig.

 

En lvl 17 warrior skal bare ikke kunne slå en lvl 19 paladin i dueller slik det er nå. Paladin må ha glemt at han hadde healing eller noe :p

virker litt utrolig ja :whistle:

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Har en lvl 11 Tauren Warrior som heter Feedme. Han er stor og sterk, men har ikke så bra utstyr. Kansje ikke så rart, alle må jo starte ett sted. I de siste dager har Feedme løpt rundt i Mulgor og jaktet ulver og andre pelsdyr. Han har lært seg hvordan man flår et dyr og bruker det til noe nyttig. Han har blitt dyktigere med tiden og er nå en stolt Journeyman Skinner. Feedme har en stor slegge. Han er optatt av å knuse ting. Om det så er skallen på et dyr eller en porselenfabrikk er det samme for han. Knusing er gøy! Feedme er alltid sulten. Derfor ble han tilgitt navnet feed me. Han spiser mye kjøtt for tiden men han har nå lært seg å tilberede retter med ulvekjøtt og krydder. Krydder er bra mot immunforsvaret. Feedme har gjennom sin levealder observert de mektige kodo beistene som vandrer fritt i villmarken. Feedme har nå fått æren til å jakte ned en berykted kodo som sikkert er mye større og sterkere enn han selv. Men Feedme som enda er ung går å grubler over ting og tang. Hva sjer etterpå? Hvordan er verdnen utenom? Feedme har blit svert godt kjent med livet etter døden. Han har også blitt meget godt kjent med hva det vil si å løpe 5 mila i spiritform gang på gang. Men Feedme er sterk til sinns, han lar seg aldri knekke. En dag skal Feedme gå til krig. Krig mot den onde alliansen. Feedme må samle krefter og erfaring til slikt. Og derfor setter Feedme disse tankene ned i underbevisstheten igjen og gjør seg klar for å sloss mot fe-folket i nord for å samle et par fjær. Livet er rolig for tiden, men hvem hvet hva fremtiden bringer?

Herre jemini så HERLI(gt)!

Jeg håper virkelig at du spiller på en role-play server.

Det er slik tenking man burde ha i WoW. Ikke "jeg skal levle dritfort til 60 og pwne alle! woot leet! du e BBQ-nabb!"

 

Få høre noe mer om Feedme da! koste emg når jeg leste! :thumbup:

å herregud.

 

Jeg skulle akkurat til å tenke "urk enda ett sånn "idiot navn""...men etter å ha lest det avsnittet der må jeg bare applaudere...

 

du bør spille på RP server :)

Lenke til kommentar

Jeg koser meg med warrioren min. Brøyta vei for et team til BFD, fikk meg tre blå items som var helt sjef, itillegg var ingen andre mail, så det var ikke store spørsmålet. Kjempe fordel med å være warrior eller palladin.

 

Det er utfordrende og spille, men er veldig gøy når folk setter så stor pris på at du er med som tank. I tillegg er det bare å kjøre opp skills på bloodrage, slik at en virkelig kan bite fra seg når fienden har dengt på deg litt. Syns folk har blitt veldig flinke til og heale også, eneste minus er at det er altfor lang cooldown på taunts , mocking strike osv. (det som gjør at fienden blir forca til å velge deg, fremfor healeren, som han aller helst vil drepe)

 

Kverka en lev 32 elite i går, da var jeg lev 27 og vi hadde med 2 på 28 , 26 og 24. Knall morsomt:)

Lenke til kommentar
Jeg koser meg med warrioren min. Brøyta vei for et team til BFD, fikk meg tre blå items som var helt sjef, itillegg var ingen andre mail, så det var ikke store spørsmålet. Kjempe fordel med å være warrior eller palladin.

 

Det er utfordrende og spille, men er veldig gøy når folk setter så stor pris på at du er med som tank. I tillegg er det bare å kjøre opp skills på bloodrage, slik at en virkelig kan bite fra seg når fienden har dengt på deg litt. Syns folk har blitt veldig flinke til og heale også, eneste minus er at det er altfor lang cooldown på taunts , mocking strike osv. (det som gjør at fienden blir forca til å velge deg, fremfor healeren, som han aller helst vil drepe)

 

Kverka en lev 32 elite i går, da var jeg lev 27 og vi hadde med 2 på 28 , 26 og 24. Knall morsomt:)

genialt!

 

Du har vært veldig rask da, til å levele opp. gøy å høre om warriors som gjør det bra, fordi jeg føler alle trykker ned warriorens stilling i spillet.

 

Hvis noen her er warrior og spiller mye pvp, kunne det vært interessant å høre et par tips på hva slags skills man burde bruke mot de forskjellige klassene. det begynner jo å fylle seg opp med skills og ikke alle er like viktige.

 

Viktigst av alt lurer jeg på når man burde bruke de forskjellige stancene. Jeg bruker alltid battlestance når jeg går rundt alene, mens hvis jeg samarbeider og er tank bruker jeg defensive. Jeg har ikke berserk enda da siden jeg bare er level 14. Men det hadde vært interessant med noen tips om når man burde bruke de forskjellige stancene.

 

 

 

Enzo - lvl.14 warrior - Burning Blade

Lenke til kommentar

Må ærlig inrømme at jeg ikke har vert flink med defencivestance. Men nå har jeg trent alt jeg har mulighet til, så da skal jeg sette meg litt bedre inn i det. Men det har nå gått fint å være i battelstance selv på tanking.

 

Syns nesten det blir litt mye av det gode når det gjelder antallet forskjellige angrep. Jeg merker jeg sliter i Pvp. Men nå er det også en del jeg vil legge mer vekt på når det går seint med quester på høyere levels.

 

Det har godt raskt og levle opp, men så har jeg hatt med helt random, men flinke folk også. Alle deler og gjør ting som det bør gjøres, lite egoisme, da går det fort oppover.

 

X-fire sier jeg har spilt 59 timer siden fredag, og da er ikke den siste updaten med på antall timer, sikkert nermere 70-75 :blush:

 

Vironslayer, lev 28, burning blade.

 

Edit: defence :blush:

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Er det noen Orce warriors her som er over lvl 15?

 

Isåfal så spør jeg: hvor i fille finner man de derre iron bar greiene som han derre firegaze karn vil ha?

Han sier at jeg skal leta etter en metal boks i razormane campene... men det eneste jeg har funnet er svære kister, og i dem er det bare sopp!

 

Takker for svar... hvis de kommer.

 

EDIT:Glem det.. klarte det.

Endret av ZlummGlumm
Lenke til kommentar
Må ærlig inrømme at jeg ikke har vert flink med defencivestance. Men nå har jeg trent alt jeg har mulighet til, så da skal jeg sette meg litt bedre inn i det. Men det har nå gått fint å være i battelstance selv på tanking.

 

Syns nesten det blir litt mye av det gode når det gjelder antallet forskjellige angrep. Jeg merker jeg sliter i Pvp. Men nå er det også en del jeg vil legge mer vekt på når det går seint med quester på høyere levels.

 

Det har godt raskt og levle opp, men så har jeg hatt med helt random, men flinke folk også. Alle deler og gjør ting som det bør gjøres, lite egoisme, da går det fort oppover.

 

X-fire sier jeg har spilt 59 timer siden fredag, og da er ikke den siste updaten med på antall timer, sikkert nermere 70-75 :blush:

 

Vironslayer, lev 28, burning blade.

 

Edit: defence :blush:

okei. samma her med stancene.

 

Hvilke talents satser du mest på? Jeg bare tar det som virker digg jeg :S har 1 (2 mer def) en (1% mer block) og 2 (2% critical)

 

er dette helt pøkk?

 

dritt å velge feil ass, si deres mening. og om det er noen talents jeg absolutt MÅ ha.

 

 

Eddie.

Lenke til kommentar

På høyere level vil du bruke Def. stance i grupper, med riktige talent points skaper du 15% mer aggro her, dessuten tåler du mer, og det er langt viktigere for enn warrior enn å skade mye i ei gruppe. Det er også kun her du har tilgang til "taunt", som er en livsnødvendighet for å plukke fiendene av andre. Tactical Mastery (telent i arms-treet) er så godt som et krav for en warrior, da kan du skifte stance under en kamp for å få tilgang til andre elementer. Charge er for eksempele bare i battle stance. Et annet tips for å holde på aggro er å bruke Sunder Armor så mye som mulig.

Lenke til kommentar

Det flotte med warrior er allsidigheten han har. Som paladin har man begrensninger i en rekke ting. Som f.eks så tror jeg ikke man kan bruke skytevåpen (guns) som paladin.

 

En annen ting er at jeg syntes det ser ufattelig teit ut å løpe rundt med en hammer...

 

men men..det er smak og behag!

 

Paladin er vel egentlig sterkere enn warrior på bekostning av en rekke ting!

Lenke til kommentar
Trodde 1 Damage var lik 1 Aggro jeg, men det kan vel ikke det i og med at warrior er best på og holde aggro og i tillegg skader dårlig.

Det er litt forskjell fra angrep til angrep i hvor stor grad det tiltrekker seg fiendens oppmerksomhet. Som warrior har du noen muligheter til å tiltrekke deg mer enn hva skaden din skulle tilsi. Taunt kan brukes for å plukke fienden av andre i gruppa, og sunder armor fungerer fint for å skape aggro. I Def. stance skaper man som sagt også 15% ekstra aggro med de riktige talentpoengene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...