Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok takk. Er ikke så lett å skaffe seg gear skjønner du. Fury er offspeccen til warrioren min, som er en alt, så går ikke så fort frem med gearinga :p. Har endel expertise på tank gearet (27 exp). Bør jeg kanskje bruke noe av dette for å få mer expertise? Og hva er egentlig cappen om du har -2% dodge fra talents?

Lenke til kommentar

Expertise cappen er 214 rating, eller 26 poeng, uten Weapon Mastery (husk at du mister denne i neste patch, som fury). Med Weapon Mastery er cappen 148 rating.

 

Hadde ikke satset på å bruke tank gear i fury, prøv heller å socket for det, samt bruk expertise mat.

Endret av Chiasm
Lenke til kommentar

Broken Promise vs Slayer of the Lifeless for tanking? har begge nå men lurer litt. Med slayer får jeg spamma mye mere heroic strikes, men med Broken Promise hitter de hardere. I tillegg får jeg mere deep wounds damage fra Broken Promise. Hvilken burde jeg gå for? Ser bort ifra stats da de er ganske like.

Lenke til kommentar

I følge maxdps.com så har jo broken mer dps menneh...

 

Har fått inntrykk at expertise er tha'pro stat for tanks, i følge det jeg har lest her :p

 

Lurer litt på hvordan det er med speed på weapons hos tanks, er ikke det fordel når våpenet er rask, som Slayer of the Lifeless?

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...