Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser folk sier de ikke forstår hvor Rondy valgte å bokse med Holly. Ronda valgte da ikke det. Hun prøvde å få kampen til marka hver gang de clinch'et. Holly hadde rett å slett for bra fotarbeid til at Ronda fikk mange sjangser til det, å de få gangene hun klarte det spratt Holly rett opp igjen. Derfor foregikk mesteparten av kampen stående, der Holly er totalt overlegen. Har sett kampen 4 - 5 ganger nå, å hvis man følger nøye med ser man at Holly vant en totalt overlegen seier. Var ingen fluke spør du meg, men i stedet en perfekt gjennomført "gameplan"

 

Holm er jo bokser i verdenstoppen på kvinnesiden. Eneste hun ikke turde møte var Brækhus. Når jeg så kampen er det klart at bokseferdigheter er avgjørende her. Er ikke kjent med MMA, men det se drev med er

stort sett boksing etter det jeg kan se. Da var vel egentlig utfallet gitt. RR er ikke bokser og langt unna det nivået Holm har vært i boksing inntil litt siden. Hun var sjanseløs fra børjan av.

Lenke til kommentar

Noen meninger rundt helgens event?

 

Personlig syns jeg det var et relativt kjedelig kort med dec. i alle kampene. Imponert over Magny tho, han har tatt mange kamper på kort varsel i det siste og seiret i alle bortsett fra kampen mot Demian Maia. Var en jevn og hard kamp mot Gastelum, kunne tippet begge veier.

 

Prelims hadde faktisk et par underholdende kamper! Er ikke så hypa for neste event heller, ser egentlig bare fram mot Aldo vs. McGregor. Kan ikke komme fort nok.

Lenke til kommentar

Kjedelig i helgen ja.. Magny var ganske bra da.

 

Neste helg er det kun main event man kan glede seg litt til.. Ellers går Emil Meek i Sverige på lørdag, og dit skal jeg :)

 

Jepp! Trener selv ved MMA Trondheim, så det blir spennende å følge :) Skulle egentlig dit jeg også, men har eksamen på mandag så må nesten prioritere det.

Endret av Continum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...