Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

UFC 192, finally! Akkurat sett ferdig weigh-ins. Håper virkelig Gustafsson knuser DC og at vi får en nordisk champ. DC er en litt usmakelig type i mine øyner. Tror Evans får en win over Bader, ellers gleder jeg meg til å se Jouban og Rodriguez igjen. Meget unorthodox og underholdende fightere å se på.

 

Hvis noen av dere har sett pilot episoden til den nye serien med Dana White der han scouter etter nye talenter, så skal en av dem han har funnet fighte i prelims. Sage Northcutt - 19-åring som Dana gjorde narr av pga good looks og tan, men ble positivt overrasket når han så han fighte. Så det blir morsomt å se om han kan holde koken i UFC.

 

Kjipt at Hendricks måtte droppe ut pga. weight cutten, ble sendt med ambulanse ettersom jeg har forstått. Så fram til den kampen.

 

GUS, LET'S GO TO WAR!

Endret av Continum
Lenke til kommentar

Sa han som ikke satt seg inn i noe.

Er en grunn til at Mike Dolce kalte han lat og udisiplinert, har ikke helt fått med meg forholdene bak ufc 192 men må si jeg ser en viss logikk i at om han hadde vært lettere i utgangspunktet hadde kanskje ikke kroppen gått i nød-modus under starten på siste innspurt av weight-cut'n.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Internett har overdose av innlegg som i bunn og grunn er hat mot Hendricks. Uten at jeg er stor fan av Hendricks mener jeg at nyrestein pga cut er mer enn lovlig grunn, han har slitt med vekt før, sikkert mye pga disiplinen hans i forhold til å kutte.

 

Han har kjørt hard stil før events tidligere, og det kan være at det er slik han liker det. Denne gangen ble det for mye for han og endte med en kuttrelatert skade. Ville ikke gått så langt som å kalle fyren en fjott.

Lenke til kommentar

Hvor tror dere veien går for Gustafsson nå? Han har jo levert to fantastiske tittelfights, men har desverre endt opp på feil side av en decision. Står per nå med 3 tap på de 4 siste. Ellers syns jeg forøvrig det var et kjedelig main card. Prelims derimot hadde mange underholdende kamper. Yair Rodriguez imponerte nok en gang.


Endret av Continum
Lenke til kommentar

 

Hvor tror dere veien går for Gustafsson nå? Han har jo levert to fantastiske tittelfights, men har desverre endt opp på feil side av en decision. Står per nå med 3 tap på de 4 siste. Ellers syns jeg forøvrig det var et kjedelig main card. Prelims derimot hadde mange underholdende kamper. Yair Rodriguez imponerte nok en gang.

 

Er enig i at main card var litt kjipt utenom tittelkampen. Såg ikke prelims. Håper UFC-ledelsen ser forbi selve dommeravgjørelsene til Gustafsson og ikke sender han for langt bak i køen.

Lenke til kommentar

Prelimsene var sjuke..

Main card ganske kjedelig, også tittelkampen bortsett fra da Gus fikk knock down.

 

Vanskelig å si hva Gus vil fremover nå, men han må nok riste av seg noen på topp 10 før han får ny #1 eller tittelkamp..

Kan ikke være lenge til Jones kommer tilbake og knabber beltet heller, da har du kun Anthony som ikke har hatt tittelkamp mot en champ blant top 3 contenders.

Lenke til kommentar

Anthony hadde jo nettopp en tittelkamp mot DC

 

Gir de ikke bones en direkte title-shot har Jones vs rumble for no1 contender potensiale til å bli fyrverkeri.

 

Cormier kan få en kamp mot Bader (han har tross alt ett win-streak på 5 kamper hvorav 3 har vært mot top 10)

 

Gustavson kan få en kamp mot st preaux for å enten vise at han er relevant/få litt selvtillit tilbake, eller gi St. Preaux ett springbrett til en tittelkamp i framtiden.

 

Når det gjelder resten av gjengen i LHW klassen føler jeg stort sett bare er gate-keepers for øyeblikket, Corey Anderson er den med mest potensiale i mine øyne men han trenger tid før han kan begynne hevde seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...