Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jepp. Han får vel title shot regner jeg med?

Har sett noen treningsvideoer av han i det siste, han ser brutal ut + at han virker motivert til 1000.

Helt kart, blir morsomt å se han med litt mer styrke! Men bare meg som irriterer seg over dybden på knebøyene til Jones? Tror han har litt for mye på for å gå helt ned i dybde, hehe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Jepp. Han får vel title shot regner jeg med?

Har sett noen treningsvideoer av han i det siste, han ser brutal ut + at han virker motivert til 1000.

Helt kart, blir morsomt å se han med litt mer styrke! Men bare meg som irriterer seg over dybden på knebøyene til Jones? Tror han har litt for mye på for å gå helt ned i dybde, hehe.

 

Vært planlagt lenge dette :p

 

Var vel et par UFC stevner siden hvor reklamen for UFC 200 i juli neste år kom. Garantert der Jones gjør sitt comeback.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

RR beviste at hun ikke er den smarteste kniven i skuffen. Velger å boks mot Holm

Jeg tror treneren hennes har det meste av skylden. Han snakker stadig om hvor god hun er å bokse, når realiteten er en helt annen. Hun har kanskje kraft i nevene, men bokser som en full sjømann! Hun må finne seg et nytt team.

Enig i det. Du hører til og med treneren sier "Your'e doing great" ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

RR beviste at hun ikke er den smarteste kniven i skuffen. Velger å boks mot Holm

Jeg tror treneren hennes har det meste av skylden. Han snakker stadig om hvor god hun er å bokse, når realiteten er en helt annen. Hun har kanskje kraft i nevene, men bokser som en full sjømann! Hun må finne seg et nytt team.

Enig i det. Du hører til og med treneren sier "Your'e doing great"

 

 

Han ser ut til å mene at hun gjorde det bra stående:

 

http://www.bloodyelbow.com/2015/11/16/9742780/ufc-193-ronda-rousey-coach-tarverdyan-holly-holm-didnt-better-striking-mma

Lenke til kommentar

Ser folk sier de ikke forstår hvor Rondy valgte å bokse med Holly. Ronda valgte da ikke det. Hun prøvde å få kampen til marka hver gang de clinch'et. Holly hadde rett å slett for bra fotarbeid til at Ronda fikk mange sjangser til det, å de få gangene hun klarte det spratt Holly rett opp igjen. Derfor foregikk mesteparten av kampen stående, der Holly er totalt overlegen. Har sett kampen 4 - 5 ganger nå, å hvis man følger nøye med ser man at Holly vant en totalt overlegen seier. Var ingen fluke spør du meg, men i stedet en perfekt gjennomført "gameplan"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...