Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok at jeg håpa på Dariush, men hvordan i all verden vant han den kampen? Skuffende av OSP også. Syns han gjennomfører en svak taktisk kamp. Hvorfor jobbe for takedowns når han helt klart har fordel stående og blir dominert på bakken? Teixeira mounta han jo flere ganger. Syns egentlig totalt sett at det var et skuffende fightcard. Lyspunkt at Uriah Hall vant kampen sin på prelims.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Enig, godt å se Magny tilbake på vinnersporet. Synd med main eventen ja, men sånn skjer. Holloway hadde overtaket, ja, men det hadde vært spennende å se hvis Oliveira hadde fått han ned. Nå er det bare å lade batteriene til UFC 191!

Morro med Magny ja.

Men hva skjer med Erick Silva? han vinner annenhver kamp. først helt knusende overlegen, og så neste så er han helt dau...

han har vært sånn så lenge jeg har fulgt med på han....

 

UFC 191, here we GO! :)

Lenke til kommentar

Predictions for UFC 191? Her er mine:

 

Johnson vs. Dodson - Johnson, decision.

Arlovski vs. Mir - Arlovski, KO/TKO R2.

Johnson vs. Manuwa - Denne er vanskelig, men prøver meg på Manuwa, KO/TKO R1.

Blachowicz vs. Anderson - Blachowicz, KO/TKO R2.

VanZant vs. Chambers - VanZant, decision.

Endret av Continum
Lenke til kommentar

Predictions for UFC 191? Her er mine:

 

Johnson vs. Dodson - Johnson, decision.

Arlovski vs. Mir - Arlovski, KO/TKO R2.

Johnson vs. Manuwa - Denne er vanskelig, men prøver meg på Manuwa, KO/TKO R1.

Blachowicz vs. Anderson - Blachowicz, KO/TKO R2.

VanZant vs. Chambers - VanZant, decision.

 

Jaja, du fikk jo noen riktig ;)

 

Må si jeg var skuffet over co-main eventen. Det var den jeg hadde gledet meg mest til. Det virker som hvis du er en tungvekter som faktisk har kondis, så er det nok til å vinne, siden ingen andre har det! Bare se på havnivå-Cain. Han har kondis, så han vinner.

Lenke til kommentar

Enig. Hadde store forventninger til co-main etter Arlovski vs. Brown fighten. Levde ikke helt opp, men fornøyd med at Arlovski fikk seieren. Ellers virker det som Johnson er back on track, fikk også vist litt grappling, noe som han slet mye med mot DC. Anderson var også imponerende. Ellers syns jeg det var en maktdemonstrasjon av Mighty Mouse, Dodsen hadde lite å stille opp med og jobbet for det meste på defensiven. Ser virkelig ikke hvem som kan ta han ned fra tronen i FW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...