Gå til innhold

Mann stoppet utenfor USA sin ambassade *sensur*


Gjest Slettet-10579

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-10579

Merkelig nok er artikkelen som sto trykket i Aftenposten og VG om en mann fra Iran som ble stoppet utenfor USA sin ambassade sporløst borte. Det eneste han hadde gjort, var å ha gått forbi der tidligere.

 

Artikkelen er fjernet fra alle nettaviser.

 

Jeg visste at USA bedriver tortur på Guantanamo, og at de har en unilateral dekning av Irak, men at de faktisk klarer å kontrollere norske media var nytt for meg.

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Visste du ikke at Jan Pettersen er kjøpt og betalt av USA? Og at Bondevik er i lomma på de onde kristne storkapitalistiske jødenene som kontrollere makten i USA, det er velkjent. Så at norske aviser stiller skolerett når amerikanerne forlanger det, det burde ikke være noen overraskelse!

Hvordan vet du det? Tror neppe de hadde offentliggjort at de var kjøpt og betalt.

 

Ikke det at jeg er så overasket over det da, men....

Lenke til kommentar
Visste du ikke at Jan Pettersen er kjøpt og betalt av USA? Og at Bondevik er i lomma på de onde kristne storkapitalistiske jødenene som kontrollere makten i USA, det er velkjent. Så at norske aviser stiller skolerett når amerikanerne forlanger det, det burde ikke være noen overraskelse!

Hvordan vet du det? Tror neppe de hadde offentliggjort at de var kjøpt og betalt.

 

Ikke det at jeg er så overasket over det da, men....

Ironi jollegutte. Jeg mener ikke et ord av de tøvete påstandene.

 

Ironisering over at av de en million og fjorten mulige grunner for at en artikkel ble borte, (inkluder #372666: Serpensis har diktet opp hele greia), så skal Serpensis ha oss til å tro at norske medier er kontrollert av amerikanerne.

Lenke til kommentar
Grunnen til at Aso ble stoppet, skal ha vært at han de tre siste dagene har benyttet seg av togstasjonen som ligger like ved ambassaden. Den ligger nærmere arbeidsplassen hans på Majorstuen.Grunnen til at Aso ble stoppet, skal ha vært at han de tre siste dagene har benyttet seg av togstasjonen som ligger like ved ambassaden. Den ligger nærmere arbeidsplassen hans på Majorstuen.

Gjør den?? Litt mistenlig forklaring... Spør du meg...

Lenke til kommentar
Visste du ikke at Jan Pettersen er kjøpt og betalt av USA? Og at Bondevik er i lomma på de onde kristne storkapitalistiske jødenene som kontrollere makten i USA, det er velkjent. Så at norske aviser stiller skolerett når amerikanerne forlanger det, det burde ikke være noen overraskelse!

kan du forklare meg hvordan noen kan være både kristen og jøde?

Lenke til kommentar
Visste du ikke at Jan Pettersen er kjøpt og betalt av USA? Og at Bondevik er i lomma på de onde kristne storkapitalistiske jødenene som kontrollere makten i USA, det er velkjent. Så at norske aviser stiller skolerett når amerikanerne forlanger det, det burde ikke være noen overraskelse!

kan du forklare meg hvordan noen kan være både kristen og jøde?

Nei. Trenger man være jøde for å ha felles interesse med jøder? Kristne og jøder tror på den samme guden vet du.

 

For øvrig var innlegget ironi.

Lenke til kommentar
Grunnen til at Aso ble stoppet, skal ha vært at han de tre siste dagene har benyttet seg av togstasjonen som ligger like ved ambassaden. Den ligger nærmere arbeidsplassen hans på Majorstuen.Grunnen til at Aso ble stoppet, skal ha vært at han de tre siste dagene har benyttet seg av togstasjonen som ligger like ved ambassaden. Den ligger nærmere arbeidsplassen hans på Majorstuen.

Gjør den?? Litt mistenlig forklaring... Spør du meg...

Gjennomført mongo skrevet, skjønner de tok det ned.

Lenke til kommentar

Essensen er vel TOG ikkje t-bane.

Dermed ligger nasjonaltheaterets togstasjon nærmere majorstuen en Oslo S.

 

Så kan det jo hende at han tar trikken bort til arbeidsplassen, og dei går jo litt bortanfor ambassaden (iallefall linjene som går om Aker brygge).

 

Skal ikkje kalle denne kunnskapen barnelærdom, men kunnskap ein kan tileigne seg med å ha gått litt i området.

 

Edit fiksa "stamminga" :blush:

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Skall ikkje kalle denne kunskapen barnelærdom, men kunnskap ein kan tileigne seg med å ha gått litt i området.

Det er kanskje ikke så lurt, da blir man åpenbart arrestert/trakassert, dersom man viser seg i området mer enn 1 gang ;)

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...