Gå til innhold

Mann stoppet utenfor USA sin ambassade *sensur*


Gjest Slettet-10579

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trudde du var godt bevandra på vestkanten av oslo eg.

Men trikkelinje 12 og 19 er vist nok ukjent for deg.

 

12 går forbi Solli (på Drammensveien)

19 går forbi Nobelinstituttet

 

Så det kan jo hende at fyren ikkje jobba akkurat på masjonstuen og at desse trikkane gjekk forbi jobben hans?

Lenke til kommentar
Trudde du var godt bevandra på vestkanten av oslo eg.

Men trikkelinje 12 og 19 er vist nok ukjent for deg.

 

12 går forbi Solli (på Drammensveien)

19 går forbi Nobelinstituttet

 

Så det kan jo hende at fyren ikkje jobba akkurat på masjonstuen og at desse trikkane gjekk forbi jobben hans?

Trikkelinje tolv går meg bekjent kun til Frogner plass? Og ingen trikker går nå over Nationaltheatret, dette gjør at jeg nok ville tatt trikk nummer 11 fra Oslo S. Selv om det da er et skummelt strøk jeg ikke får lov til å oppholde meg i.. Men uansett, la os ikke heftes ved en slik bagatell. bare jeg som reagerte litt..

 

Ambassaden skal dessuten flyttes til Ekeberg.

Lenke til kommentar

Jokke: Ville du likte om du ble mistenkt for terrorisme og det som verre er bare for å gå forbi ei jævla ambasade? Å stoppe folk fordi de går forbi ambasaden to ganger er faen meg galskap, men du ville vel godtatt å bli stoppet hver gang du gikk forbi ambasaden du, sikkerhet vet du.

 

Forsåvidt, siden de faktisk visste at mannen hadde gått forbi før, så tyder vel det på at de har hatt ham under overvåkning . . . NICE!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Må ambassaden ligge i hovedstaden?

 

Hvorfor ikke flytte den til Svalbard, så slipper de å trakassere tilfeldige forbipasserende. Også sparer politiet masse penger siden de kan bruke isbjørner til vakthold :p

Vel, har ikke isbjørner vært en truet dyreart før, så blir de det dersom feite, triggerhappy morons skal ha ambassaden sin der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...