Gå til innhold

Black Mesa : Source - HL2 Mod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte dette hørtes interessant ut og ville ta en titt på siden, men da ble jeg møtt av dette:

"This Account Has Been Suspended

Please contact the billing/support department as soon as possible."

Har det skjedd noe med utviklingen av mod'en? Eller har dere skiftet host?

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet

Dette ser spennende ut. Fint at dere skal gjøre noe med "Barney-Problematikken" og kanskje vi får se Dr. Kleiner og Eli Vance? Dere skal visst lage noen nye områder slik jeg har forstått det, jeg håper dere likevel beholder mine favorittsteder ;)

Skrevet

Blir bra mod dette ja. Gleder meg. Virker som nivået er høyt også. Det er jo bra siden det er en klassiker som skal få en ansiktsløftning. Det kan jo i verste fall ende opp som Michael Jackson :dontgetit:

keep up the good work :thumbup:

Skrevet

Så de nye bildene på Planet Half-Life i dag tidlig, fytti helvete for noen renders (spesielt gargen.. WOW). Dette kommer til å bli den feteste modden noensinne når den blir ferdig, gleder meg :)

Skrevet
Så de nye bildene på Planet Half-Life i dag tidlig, fytti helvete for noen renders (spesielt gargen.. WOW). Dette kommer til å bli den feteste modden noensinne når den blir ferdig, gleder meg :)

:yes:

Helt enig! Dette er den mest lovende modden til nå syns jeg :D Lykke til videre gutter, dette ser virkelig lovende ut!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...