Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vent litt.....test char? Som på ptr/premade på beta? I rest my case.

 

TheOneAsk: druids i moonkin har som oftest ikke NS nei. Litt vanskelig før betaen kommer.

 

Trenger en god del rage? Rart at samtlige encounters jeg har hatt med warriors det siste halvåret hvor jeg har dødd har execute vært det som drepte meg.

Endret av Superslask
Lenke til kommentar
Vent litt.....test char? Som på ptr/premade på beta? I rest my case.

 

TheOneAsk: druids i moonkin har som oftest ikke NS nei. Litt vanskelig før betaen kommer.

7336358[/snapback]

 

teit selv om jeg spilte med test char gear og test char build så betyr det ikke så forbanna mye jeg lærte fort og spille med den og satt meg inne i alle spells før jeg spillte ordentlig,,, var en grun til at jeg var en av de beste til og heale og at jeg vant de fleste duelene...

Lenke til kommentar
Du kan ikkje sei du kan ein class etter å ha spelt sopass lite. Ein av dei beste til å heale, vel visst alle var sånn som deg og ikkje spelt classen før seier det heller lite. Du brukte vel HT høgast rank og då.

Du kan iallefall ikkje sei noke om korleis det er å vere druid før patch fordi det veit du ingenting om.

7336461[/snapback]

 

vel skal vi se? Nei gjorde ikke det, og jeg har erfaring fra druide fra før av og satt meg inn i skills til det lenge før jeg begynnte og joine grps

Lenke til kommentar
So visst eg fekk meg ein warlock på test server, joina MC og var ein av topp på dmg meter so kan eg sei at eg kan spele warlock?

Og ja la oss sei at har eg spelt warlock eit par dager før.

7336665[/snapback]

 

vis du gjør din oppgave også som og fjerne magi / ikke overagroer

ikke bruker feil pet

deler ut ss til riktig person

deler ut Hp stone på kamper som trenger det og angriper riktig mål

 

Ja da kan du spille warlock

Lenke til kommentar

Jeg gjorde jobben min, men jeg gikk også ofte OOM. Å heale gjennom ZG, AQ20, MC, BWL og til dels AQ40 er cakewalk. Det krever absolutt ingen kjennskap til klassen, siden encounterene er såpass lite individualiserte. Selv om du gjør en tilfredstillende jobb der, betyr det ikke at du kan klassen din i det heletatt.

Lenke til kommentar
Like feigt som at rogues kan, med en viss talentbuild, kontrollere en fight totalt. Trenger vel ikke slenge inn beviser her på akuratt det?

7336237[/snapback]

 

Er en rogue på servern min jeg kjenner. Han har noe jævla irriterende talent-build. Første gang jeg spilte mot han tilbrakte jeg 90% av duellen stunnet. Etter hvert ble jeg riktignok litt flinkere til å unngå å bli stunnet, men har ikke slått han enda. Var riktignok restoration på den tiden, men for meg virket det helt latterlig at de skal kunne stunne, forvirre og alt det der til så stor grad. Ikke at jeg har satt meg så godt inn i balanse i WoW.

 

 

Angående at vi er så gode i WSG. Ja, JIPPI, det er virkelig en gave! Det er virkelig det jeg liker best! "Zythius: flag runner". Faen så lei jeg er av flagget nå!

Endret av Zythius
Lenke til kommentar

http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...351031500531051

 

Min build i 2.0. Sparer 7 points på å skippe HT helt. Subtley er relativt ubrukelig (også siden vi er alliance), men trengte 1 point filler, og da kunne jeg likesågreit gå helt ut. OoC kan være brukandes i mange encounters, så det ene poenget var ikke så dyrt.

 

Mangler Lifebloom for at den skal være komplett, men tror det er en bedre måte å bruke druids på enn HT spamming.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...