Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dem forandrer stadig og nature's Bounty talentet er fremdeles ikke implementert, samt at ny kode for haste for physical dps ikke er implementert enda. Min. to uker til patch.

 

30% buff til Wild Growth og satt ned til 8sec CD, hvis det ikke er en "større forandring" så burde du lære klassen+specen din bedre.

 

At Regrowth refresher lifebloom er litt både òg, men jeg liker forandringen.

Jeg var på PTR i går, er ganske bra pre-raid geara med 5200ish INT(110k mana) med MotW, 7100ish SP og 2200ish mp5 in combat, og jeg kunne kaste over 50 rejuvs før jeg gikk OOM :p

 

Duration nerf på ToL plager meg ikke, heller ikke at dem fjerner mulighet for å rulle mer enn en stack LB.

Lenke til kommentar

Første steg til å lage druider som de var i wrath, redusert cast time på nourish (med tre eller fler rejuv opp), billigere rejuv, kortere CD på WG.

 

Ikke at jeg klager, men å være rejuvteppe var liksom en av grunnene til at jeg var spent på Cata.

Det er en fin spell å ha da når jeg hjelper til med raidhealing, spesielt nå som heroic modes nærmer seg :>

Lenke til kommentar

Etter å ha lest på EJ og testet selv (med stort hell) kan det være lurt å specce 3/3 i Perseverance som restodruide, spesielt hvis du raider 10mann (og også 25mann til en viss grad), men er ikke verdt det hvis du bare gjør 5mann.

Du tar 6% mindre magisk skade, og selv om du må ofre andre talenter er det merkbar forskjell på fights med mye skade, som Nefarian, Halfus etc og med tanke på hardmodes :>

Så ikke noe forskjell på healing output heller, eneste er at du tar mindre skade, ergo mindre healing.

Under Nefarian merket jeg forskjell siden jeg tok mindre skade på Electrocute, mindre skade i lavaen i p1/p2transition etc.

 

Bare et tips :>

Lenke til kommentar

Nature's Cure, Rapid Rejuv og fillerpointet i Nature's Bounty.

 

Største tapet er vel Rapid Rejuv, selv om dette ikke er en big deal i nåværende patch; og særlig ikke hvis en for det meste tank healer.

 

Nature's Cure er forsåvidt et godt poeng å droppe uansett når man begynner å trappe ned 5-mann; evt begynner å bare heale gjennom debuffs.

Raid-messig så er jeg helt sist i å reagere på debuffs; så det hadde nesten vært en fordel å droppe talentet istedenfor å waste mana + GCD på å dispelle en debuff som forsvant i det du greide å reagere.

Lenke til kommentar

Joda, men den er så ekstremt hendig å ha.

 

Ser argumentet med raid vs 5man, men andre faktorer kan spele inn, og ting kan skje under en kamp som kan føre til at du MÅ dispelle, men då ikkje kan pga dette talentet.

 

Blir veldig situasjonsavhengig, ja, men likevel. Denne har eg lyst å tviholde på. =P

Lenke til kommentar

Vel, jeg holder på mitt :>

Så stor forskjell fra tidligere Nefarianwipes der en electrocute uten barkskin kunne drepe meg, mens nå overlevde jeg alt.

 

Er du i et raid har du garantert andre klasser som kan magicdispelle, jeg tviler på at du raider med bare restodruider uten Nature's Cure ;P

Lenke til kommentar

Nei eg raider med hpala og hpriest, stort sett. Eg berre tenker på tilfeller under encounters der eg burde vere den som dispella, men sidan eg ikkje specca inn i det så måtte noken andre ta det.

 

Ja, eg er klar over kor tynt argumentet høyres ut, men eg er overlykkelig over å kunne dispelle magic. Kan ikkje heilt gje meg på det enda =P

Lenke til kommentar

Rapid rejuv blir så awesome etter patch, at den vil jeg ikke bytte mot noen ting.

Jeg raider med restoshaman og holy/disc priest, så jeg kan ta meg friheten av å ikke ha dispell.

Med restoshaman i raidet burde de gjøre all dispellinga, pga lavest manacost og den etterfølgende healen.

 

Druids har det mest bloated talenttreet, så er greit å trimme der man kan. Kan jo ha 2/3 i Pers. og ta et poeng derfra.

Nature's Cure er nice, ikke et must :p Selv i 5man HC kan jeg lett heale gjennom ting nå.

Lenke til kommentar

Poenget er jo ikkje at du kan fint heale igjennom det. Poenget er at det ville vore meir manaeffektivt å dispelle det.

 

BH kan bli sketcy om en ikkje får dispella og. Ikkje at en heilt kan klassifisere det som raid, og du kan gjerne ha en shadowpriest assigned til å gjer det, men likevel.

 

Høres eg ut som en skikkelig kranglefant. Kunne gjerne tenkt meg begge talents eg =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...