Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Man er ikke kranglefant så lenge man har argumenter å komme med:)

 

BH 2healer er helt klart en plass jeg vil faile uten Nature's Cure/spriest å falle tilbake på. Når jeg snakker om å heale gjennom, så er det 5mans, og mana er ikke problem for meg der.

Jeg trenger hverken innervate eller ToL i HC lenger. Så lenge mana ikke er et problem, så har det ikke noe å si at det er mer manaeffektivt. Det blir samme greia som å fortsette

å geare spirit når man ender fights med 50% mana igjen hver fight.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shadow priest? nei takk, healer' job!

 

Siste boss i vortex, endte engang med en druid som ikke kunne dispelle, endte til slutt med å kicke han pga han manglet det, er så sucky når enkelte driter i å specce det, slikt var det med shamans i ICC også, sigh.

 

Så talentet er gull verdt, uansett, greit hvis man er 100% healer og 2 specs og vet med 100% sikkerhet at det ikke er noe å dispelle men en som kun kjører 1 healer spec og ikke har denne talentet, pls l2p, helt seriøst.

Lenke til kommentar

Talentet er heilt klart gull verdt. Grunnlaget for diskusjonen var vel meir min/max omkring endgame bosser (p.d.d.)

 

Å ha en shadowpriest eller lignande for å hjelpe til med dispelling i BH ser eg ikkje problemet med. Spesielt når grunnlaget for å ikkje dispelle er å havne øverst på dpsmeter.

 

Men som sagt. Det blir på sida av diskusjonen då dette handla meir om min/maxing.

Lenke til kommentar

Jeg trenger hverken innervate eller ToL i HC lenger.

Clearly er tanken for treig :D

 

@Whiteshit: Hvis grunnlaget for å ikke dispelle er for å gjøre høyere dps ser jeg ikke hvordan du ikke ser poenget med det. Spessielt siden du sier grunnlaget for diskusjonen var min/maxing.

Om man må sette en dps til å dispelle kommer jo helt an på situasjonen. Så langt har det ikke vært noe behov for det utenom en occational mass dispell.

Lenke til kommentar

Og om du ikkje ser poenget med det så har du heller ikkje forstått situasjonen.

 

I tilfellet om min/maxing handla det om et spesifikt talentpoint i restotreet vs fleire andre deriblant muligheten til å dispelle magic.

 

I det andre tilfellet, handler det om Baradin Hold, der en shadowpriest lett kan vere support med dispel. Baradin Hold er for meg ganske fundamentalt forskjellig fra min/max i 10/25hc.

Behovet ville ha vore der, om restodruiden då ikkje hadde talentpointet som tok magic, men å blande dette med en satt raidgroup/comp der du har 2-6 andre healers som kan dispelle er for meg vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar

Siste boss i vortex, endte engang med en druid som ikke kunne dispelle,

 

Hvis man hopper på rett tidspunkt, så blir man ikke låst fast.

Så hvis du spiller med oppegående folk, så trenger man ikke dispel der :p

 

 

Ellers: Rejuv cost på 16% er visstnok hotfixa på serverene nå; gogo raidblanket!

Endret av Sondring
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...