Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Den healer for ingenting på beta. Hva er 800ish ticks på en tank med 170-180k? ;P

 

Det var jo i så fall for raid healing jeg skulle ha den. Det var meningen at den skulle være den lille aoe healen vår(tror jeg) og den healer jo for omtrent det samme som WG

Ikke i det hele tatt :p

 

Med 6 personer i ringen ticker den for rundt 300. Mens WG ticker for rundt 1,3k. :p

Åja, det var en endring jeg ikke fikk med meg :S Trodde den skulle ticke for det samme på 6 pers som den ville på 1...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt som med Retpaladins det. Vi gikk fra å begynne å være bra i PvE til å være ubrukelige. I allefall på AoE. Holy Wrath er delt mellom alle targets. 120 damage Holy Wrath i PvE nå om dagen? Seriøst?

 

Men for å holde meg til topic da dette tross alt er druidforumet. Jeg levler en druid om dagen, troll.

Er Boomkin viable å levle nå? Synes det virker dritkult nemlig. Aldri satt særlig sansen for Feral.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Som resto ville jeg heller kjørt dette. 6% mer healing på HOTene dine, Efflorescence hitter for så ufattelig lite på level 85 at det ikke er noen vits å bruke, samtidig er Nature's Swiftness i grunn ganske nyttig som et situational spell, instant cast Healings Touch er en ganske grei healing veldig fort. Samtidig er Empowered Touch nyttig for både å kjøre 5mans og generell tankhealing når man har Lifebloom på tanken, bare å heale i ny og ne med enten HT eller Nourish.

 

Er i allefall slik jeg ville kjørt det. 6& mer healing > Efflorescence. I tillegg er Efflorescence veldig situational, kun nyttig om det går på melee og når folk er pakket sammen. Problemet der igjen er at den har en AoE-cap, så tror det er etter 8 (eller 6, husker ikke) så reduseres mengden den healer for per person.

Lenke til kommentar

Som resto ville jeg heller kjørt dette. 6% mer healing på HOTene dine, Efflorescence hitter for så ufattelig lite på level 85 at det ikke er noen vits å bruke, samtidig er Nature's Swiftness i grunn ganske nyttig som et situational spell, instant cast Healings Touch er en ganske grei healing veldig fort. Samtidig er Empowered Touch nyttig for både å kjøre 5mans og generell tankhealing når man har Lifebloom på tanken, bare å heale i ny og ne med enten HT eller Nourish.

 

Er i allefall slik jeg ville kjørt det. 6& mer healing > Efflorescence. I tillegg er Efflorescence veldig situational, kun nyttig om det går på melee og når folk er pakket sammen. Problemet der igjen er at den har en AoE-cap, så tror det er etter 8 (eller 6, husker ikke) så reduseres mengden den healer for per person.

Mana er et stort problem, så alle manatalents må tas. Furor > Genesis.

NS+HT healer for så pisslite at den tar jeg ikke.

ET vil jeg ikke ha, da jeg faktisk vil at LB skal bloome. Med denne specen kan jeg kaste flere nourisher på tanken uten å ty til regrowth.

 

Effloresence er jeg klar over, men siden jeg har poengene til overs vil jeg prøve litt jaffal:)

 

EDIT: Etter litt instances har jeg havnet på dette, effloresence healer en del faktisk, men trenger mer oomph. Living seed healer definitivt minst av alt jeg har og theorycrafting bygger opp under at den ikke er noe særlig.

Endret av Sub-Lock
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Grunnen til at jeg ville ha hatt 6% mer healing er fordi mer healing = mindre mana som trengs å brukes. Men nå har jeg ikke healet enda i høyere enn level 80 så skal i grunn ikke uttale meg for sikkert.

Lenke til kommentar

Tree of Life Form: In addition to the 15% healing bonus, this has three effects on our healing spells:

Lifebloom: now castable on any number of targets. This is handy since Lifebloom does moderate healing and is very cheap. In a fight where you don't need Tree for other purposes, shifting to cast primarily Lifebloom for 30 seconds lets you use ToL as a very good mana cooldown.

 

Så mitt spørsmål er då, for slik eg forstod det kunne en beholde desse lifebloom stacksa sjøl etter ToL form: Kan en refreshe LB stacks med en ny LB? Eller må en bruke Nourish/HT for å få dei refresha?

I et typisk scenario 10 mans, med 2 tanks og sånt f.eks.

Lenke til kommentar

Som resto ville jeg heller kjørt dette. 6% mer healing på HOTene dine, Efflorescence hitter for så ufattelig lite på level 85 at det ikke er noen vits å bruke, samtidig er Nature's Swiftness i grunn ganske nyttig som et situational spell, instant cast Healings Touch er en ganske grei healing veldig fort. Samtidig er Empowered Touch nyttig for både å kjøre 5mans og generell tankhealing når man har Lifebloom på tanken, bare å heale i ny og ne med enten HT eller Nourish.

 

Er i allefall slik jeg ville kjørt det. 6& mer healing > Efflorescence. I tillegg er Efflorescence veldig situational, kun nyttig om det går på melee og når folk er pakket sammen. Problemet der igjen er at den har en AoE-cap, så tror det er etter 8 (eller 6, husker ikke) så reduseres mengden den healer for per person.

 

Jeg bruker ikke efflorescence, jeg kjører 3/3 i Furor og 2/3 i Moonglow. Vurderer å bytte til 2/3 i Furor og 3/3 i Moonglow fordi 9% lavere manakost er meget bra.

10/0/31speccet tror jeg ikke funker før man har fått bedre gear, som Sublock sier er mana et stort problem uten bra gear.

Det er stor forskjell fra lvl 80 til lvl 85 skal jeg si deg :>

Lenke til kommentar

Eg trenger hjelp til å forstå "glyph of innervate"

 

Eg forstår det slik at denne er given i en restospec, men den har ingen funksjon om du kaster den på deg sjøl?

 

Saksa fra EJ:

Innervate: Remember that Glyph of Innervate has no effect if you cast this on yourself. If you have a multiple Resto Druids in the raid, Innervating each other is a better idea than Innervating yourselves.

 

No er eg i den situasjonen at eg aldri vil ha med meg noken andre restodruids i et 10mans setup. What to do then?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...