Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg driver og tenker på å specce ut av mana talents for mer throughput nå. Jeg vet at mana = healing og at mana vil lønne seg in the long run, men av det jeg har sett til nå virker det som om i hvertfall heroic bosser favoriserer burst healing. Spessielt nå som vi kan spamme rejuv mye mer virker det som en grei spec med 10/0/31.

 

En annen ting: Jeg så diskusjonen om Perseverance. Jeg bruker i hvertfall nesten alltid swiftmend på meg selv for å plassere den riktig, og får dermed mye ekstra healing. Så jeg synes ekstra damage reduction blir litt waste.

Lenke til kommentar

Jeg driver og tenker på å specce ut av mana talents for mer throughput nå. Jeg vet at mana = healing og at mana vil lønne seg in the long run, men av det jeg har sett til nå virker det som om i hvertfall heroic bosser favoriserer burst healing. Spessielt nå som vi kan spamme rejuv mye mer virker det som en grei spec med 10/0/31.

 

En annen ting: Jeg så diskusjonen om Perseverance. Jeg bruker i hvertfall nesten alltid swiftmend på meg selv for å plassere den riktig, og får dermed mye ekstra healing. Så jeg synes ekstra damage reduction blir litt waste.

 

Bruker også SM på meg selv, men vi har vært uheldig og fått tailswipe omtrent samtidig og da hjelper det litt på.

Hjelper i mange andre situasjoner også :p

 

Jeg får se om jeg speccer ut av Furor, er litt usikker på den enda, men jeg kommer nok til å bytte ut Naturalist med Blessing of the Grove, siden nourish kommer til å ha lav cast time uansett, og jeg kommer nok til å bruke nourish mer enn HT nå.

Lenke til kommentar

Ville heller aldri specca vekk fra det. Om du skal starte å dra frem healing touch med 3 sec base cast time om tanken dipper kommer man ikke langt. Tror ikke kjappere nourish kommer til å bli brukt til noe særlig annet en å refreshe lifebloom eller bare noe å spamme om man har lite å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg har nok haste til at HT blir 2,etellerannet uten Naturalist, men skal theorycrafte litt mer på det, og høre med EJ ;P

 

Uansett bruker jeg HT mye mindre enn mange andre, bortsett fra på Nefarian p3 ;(

 

Får se hvordan healingen blir på søndag når vi skal begynne med hardmodes, greit å ha opplevd hvordan vi healerne utfyller hverandre før jeg begynner å tulle med specc.

Lenke til kommentar

Du har ikke akkurat mange alternativer.

 

Predatory Strikes? Nei, bare cat.

King of the Jungle? +5% skade når du bruker Enrage? Søppel.

Blood in the Water? Katteskill.

Blessing of the Grove? Caster-talent.

Naturalist? Caster-talent.

Improved Rejuvenation? Caster-talent.

Nurturing Instinct? Katteskill.

 

Da har du en ting igjen. Stampede. 15% melee haste i 8 seckunder etter en feral charge. Ikke særlig bra, men er bedre enn å ikke bruke talentpoenget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...