Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Noen spørsmål om Resto Druid.

Hvilke stats må jeg tenke meste på når det gjelder reforging? Hva bør jeg reforge og til hva.

 

Hvilken måte er best og heale på i raid og 5man.

 

3*life bloom + rejuvenation på tank.

og Rejuvenation på andre i gruppe som mister helse

og noruish på tanken for og fornye lifebloom når han mister helse?

 

 

takker for svar

Lenke til kommentar

Hei! :)

 

Hva er rotasjonen/prioriteringslista for feral dps rundt lvl 60? Jeg har spilt Moonkin en stund nå, men lurer litt på om jeg skal prøve meg på cat. Aller mest pga. at jeg syns det tar litt tid å vente på at man skal caste spells; regner med at melee går litt raskere når man skal komme igang med kampen.

 

Jeg spiller forøvrig solo pve for det meste.

Endret av Oskov
Lenke til kommentar

Ok. Så man tar Mangle, Rake, Shred, så Rip? Eller skal man vente med Rip til man får 5 combo-points? Kan jeg spørre hvordan du vanligvis vil spille en kamp mot en vanlig "quest-mob"? :)

 

Når jeg tenker meg om; jeg må vel også ha et helt annet sett med utstyr, har kanskje ikke så mye bruk for intellect som feral....? :blush:

Endret av Oskov
Lenke til kommentar

Hvordan jeg gjør det på en mob på min level (usikker om du har alle abilities)

 

Pounce -> Mangle -> Tiger's Fury -> Rake -> v/5CP RIP eller Shred -> Rip

Så er det bare å shredde, rake, rippe og mangle ivei.

 

Mangle, Rake og Rip skal ha så høy oppetid som overhode mulig. Om du får med en talenta Tiger's Fury (+15% damage) før du tar Rake/Rip, er det en ekstra bonus.

Lenke til kommentar

Hvordan jeg gjør det på en mob på min level (usikker om du har alle abilities)

 

Pounce -> Mangle -> Tiger's Fury -> Rake -> v/5CP RIP eller Shred -> Rip

Så er det bare å shredde, rake, rippe og mangle ivei.

 

Mangle, Rake og Rip skal ha så høy oppetid som overhode mulig. Om du får med en talenta Tiger's Fury (+15% damage) før du tar Rake/Rip, er det en ekstra bonus.

Takk for svar. :)

 

Jeg har de du ramser opp her, så da er det bare å prøve. Liten ting til; er det noen talents i feral-treet som er ment kun for bearform (bortsett fra Pulverize); og som jeg derfor bør styre unna?

Endret av Oskov
Lenke til kommentar

Jepp:

 

Infected Wounds. Dette er litt i gråsonen. Det er hovedsaklig en tank/PvP-talent, men kan være greit for DPS å ta for å hjelpe tank med damage taken.

Thick Hide. Mer armor og immunitet mot crits. Tank-talent definitivt.

Survival Instincts. Kan diskuteres, men en 50% reduksjon i skade tatt passer best til en tank.

Natural Reaction. Mindre skade tatt, mer dodge og rage fra dodges.

 

That's it, egentlig.

Lenke til kommentar

Jepp:

 

Infected Wounds. Dette er litt i gråsonen. Det er hovedsaklig en tank/PvP-talent, men kan være greit for DPS å ta for å hjelpe tank med damage taken.

Thick Hide. Mer armor og immunitet mot crits. Tank-talent definitivt.

Survival Instincts. Kan diskuteres, men en 50% reduksjon i skade tatt passer best til en tank.

Natural Reaction. Mindre skade tatt, mer dodge og rage fra dodges.

 

That's it, egentlig.

Takker igjen, dette var veldig ryddig og greit. Da er det spilletid! :)

Lenke til kommentar

Agility er alfa omega som kattedruid. Nest kommer Mastery. Etter det stiller Critical Strike på tredje plass, etterfulgt av Haste.

Hit og Expertise er plassert nederst ifølge tallknuserene, men personlig stiller jeg Hit/Expertise rett under Mastery. Hater å bomme på angrep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...