Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

er ikke noe problem og heale som shadow , jeg har healet i samtlige instanser opp til mara nå , har kunn poeng i shadow , er heller ingen som har kommentert at jeg kommer til instansen i shadow form , for og og bytte over til normal.

 

eneste er at man nå være flink til og passe på mana bruken , i en tigth spot er det lett og gå oom .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hai2u, jeg har et lite problem vedrørende spec.

 

Har startet en undead priest som jeg har tenkt til å få opp til 70, og den er på level 10 nå, så jeg må begynne å velge talents.

 

Jeg skal levle kjapt med Jame's Horde Leveling Guide, og der anbefaler han å specce slik at man gjør mest skade, og det blir shadow for priest. Men ingen grupper vil ha en shadow priest i en instance. Hvis jeg speccer Holy er jeg redd for at det kommer til å ta veldig lang tid å drepe mobs..

Jeg tenkte å være Holy fram til 40, også respecce til shadow. Noen forslag plxplx?

7815086[/snapback]

 

Jeg ville mye heller ha gjort det motsatt - vært shadow frem til du virkelig begynner å gjøre instancer, og så respecce. Hvorfor? Fordi i den tidligste fasen spiller det mindre rolle hvilken spec man har, fordi man vanligvis gjør færre instancer og desto flere quests. I tillegg er flere av de tunge healing-talentene høyt oppe i treet, og forskjellen er ikke så enorm. Dessuten kommer du garantert til å bli avhengig av Spirit Tap, et veldig bra talent når du skal levle.

 

Når det gjelder heal spec vs dps spec for instancer så synes jeg fremdeles at de som påstår at dps spec priests kan heale like bra som heal spec priests farer med løgn og fanteri. Gitt at begge har like bra utstyr og skills er det klart at en heal spec priest vil heale bedre. En dps spec priest kan fint klare seg dersom en gruppe er ok. En heal spec priest derimot, er bedre utstyrt til å takle vanskelige situasjoner på grunn av bedre mana regeneration, kjappere heals og mindre threat. Og det er nettopp i slike situasjoner det virkelig teller å være en bra healer.

 

Vurder hva du kommer til å gjøre mest på hvilket stadium. Vil du stort sett queste solo, eller ønsker du å bruke mye tid i instancer? Hvis du ønsker det første, gå dps. Hvis du ønsker det siste, så bør du vurdere en heal spec.

Lenke til kommentar

Etter en liten stunds fravær fra WoW, skal jeg nå begynne og lvl'e min lvl 60 priest til 70. Da lurer jeg litt på hvilken add ons jeg bør bruke.

 

Jeg trenger noe som:

- gjør UI renere og enklere

- viser aggro-liste

- viser debuffs på en god måte. Brukte decursive før, men det virker vell ikke lengre :(

- Viser herbs. Plukker endel blomster. Er gatherer fremdeles det beste?

 

Skulle egentlig surfet etter slikt selv, men akkurat nå sitter jeg på en plass med verdens tregeste nettlinje...

Endret av Darth Kjell
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg så veldig mye erfaring med shadow priest i raids (rakk bare et par mc + ony runs før tbc som shadow), men er det virkelig nødvendig med 5 poeng i Shadow Focus? Imp. Mind Blast er sexy for pvp (farlig pve wise though :p)

 

Martyrdom kan være kjekt for pvp da, men skal hovedsaklig være en pve dps build.

Endret av Gwaihir Vindherre
Lenke til kommentar
Er det greit av shadow prester å neede på + damage ting ?

 

Hater det med at om man respeccer som prest, så må man bytte ut alle tingene sine. :\

7877544[/snapback]

 

Selvsagt... forventer de andre at du skal levle opp med base damage eller kanskje holy?

Eneste unntak for meg er hvis jeg ser at warlocken/magen trenger tingen mye mer enn meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...