Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Er level 37 på UD Priesten min nå, har dette buildet. Noen forslag? Og r imp. Mind Blast verdt 5 points?

8073681[/snapback]

 

Imp mind blast er ikke verdt 5 poeng. I grinding\leveling\solo pve bruker du stort sett mindblast som et åpningsmove uansett!

 

For leveling ville jeg og skippa blackout. Om ikke du driver mye med pvp da!

 

Ellers et fint shadowbuild!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er ikke noe stor fan av Spirit Tap, siden jeg ikke har mye spirit i damage gearet mitt, noen liker det though, så kan være verdt å få med seg (i stede for Blackout).

8069085[/snapback]

 

Det var kanskje ikke verdt det før TBC, men nå som vi har SW:D og det er lettere å ninja killingblows så syntes jeg det er verdt det. Kjekt talent når man en gang i blant skal grinde også..

8072174[/snapback]

 

meh..blackout har mye større fun-factor imo :p

Lenke til kommentar
noen med tips til build for levling? har ikke spilt priest før, nettopp starta, er level 10 atm. skal bare soloe PvE, trenger ikke noe PvP i builden. ikke healing heller, siden jeg kommer ikke til å ta noen instancer mellom Deadmines og SM...

8079384[/snapback]

 

Kjør shadow til du har kommet nederst i treet.

 

Imo kan du droppe imp mindblast og alt som har med crit chance å gjøre, din viktigste spell er mind flay, tett fulgt av shadow word pain. Mindblast kan du åpne med, og avslutte kan du gjøre med shadow word death. Gå for shadow reach, så du har bedre tid før mob'en når deg, og du har lengre rekkevidde på mindflay når du fearer.

 

Spirit tap er et must. Ikke noe vits i å få imp. fear, 2 sec betyr ikke så mye, og silence klarer du deg finfint uten i PvE. Bruk heller poengene på det talentet som gir deg økt chance to hit med shadow spells (husker ikke navnet i farta).

Du når ikke vamp. touch før lvl 50, men etter dette kan du om ønskelig gå for wand spec (i discipline) siden du vil bruke wand en del for å spare mana.

Lenke til kommentar
noen med tips til build for levling? har ikke spilt priest før, nettopp starta, er level 10 atm. skal bare soloe PvE, trenger ikke noe PvP i builden. ikke healing heller, siden jeg kommer ikke til å ta noen instancer mellom Deadmines og SM...

8079384[/snapback]

 

Kjør shadow til du har kommet nederst i treet.

 

Imo kan du droppe imp mindblast og alt som har med crit chance å gjøre, din viktigste spell er mind flay, tett fulgt av shadow word pain. Mindblast kan du åpne med, og avslutte kan du gjøre med shadow word death. Gå for shadow reach, så du har bedre tid før mob'en når deg, og du har lengre rekkevidde på mindflay når du fearer.

 

Spirit tap er et must. Ikke noe vits i å få imp. fear, 2 sec betyr ikke så mye, og silence klarer du deg finfint uten i PvE. Bruk heller poengene på det talentet som gir deg økt chance to hit med shadow spells (husker ikke navnet i farta).

Du når ikke vamp. touch før lvl 50, men etter dette kan du om ønskelig gå for wand spec (i discipline) siden du vil bruke wand en del for å spare mana.

8081101[/snapback]

 

 

Her gjør du jo en stor feil, en stygg feil.

Skal du først ha spirit tap så skal den brukes ordentlig.

En skikkelig dødssynd er det da å avslutte med shadow word: death, siden du da ødelegger for spirit tapen du får.

Mobene skal enten etes til døde av dots, eller ved hjelp av wanden, ALDRI med spells med mindre du absolutt må.

Lenke til kommentar
Her gjør du jo en stor feil, en stygg feil.

Skal du først ha spirit tap så skal den brukes ordentlig.

En skikkelig dødssynd er det da å avslutte med shadow word: death, siden du da ødelegger for spirit tapen du får.

Mobene skal enten etes til døde av dots, eller ved hjelp av wanden, ALDRI med spells med mindre du absolutt må.

8081957[/snapback]

 

Tja, det spørs hvor mye mana feedback du er avhengig av. Jeg skriver at du KAN bruke SW:Death for avslutning, det er ikke en veldig dyr spell, og du regenerer fortsatt for 50% de 5 sekundene. Med dobling av spirit vil dette altså si 100% mana regen 5 sek, deretter 200% i 10 sek. Det vil si gjennomsnittlig 167 % regen i løpet av spirit tap.

Har du i tillegg 30%-bonusen fra meditation vil du ha 80% i 5 sek, og gjennomsnittlig 186% etter 15 sec spirit tap (dette vil man først kunne oppnå etter 18 poeng i disc, altså ganske sent).

Så å kalle dette en stygg feil er en overdrivelse. Jeg hadde ingen problemer med det, og jeg hadde ikke uber spirit gear.

 

Men det optimale er å ikke ha kastet spells de siste 5 sek. før moben dør. Dette er jo en balansegang mellom mana conservation og dph (damage per hour), en balansegang som varierer fra char til char avhengig av gear.

Endret av angry_norwegian
Lenke til kommentar

Imp mind blast er ikke verdt 5 poeng. I grinding\leveling\solo pve bruker du stort sett mindblast som et åpningsmove uansett!

 

For leveling ville jeg og skippa blackout. Om ikke du driver mye med pvp da!

 

Ellers et fint shadowbuild!

8079364[/snapback]

 

Tusen takk for svaret, skipper imp. Mind Blast

Men Blackout er nyttig å ha når man spiller på en PvP server :yes:

Lenke til kommentar

Imp mind blast er ikke verdt 5 poeng. I grinding\leveling\solo pve bruker du stort sett mindblast som et åpningsmove uansett!

 

For leveling ville jeg og skippa blackout. Om ikke du driver mye med pvp da!

 

Ellers et fint shadowbuild!

8079364[/snapback]

 

Tusen takk for svaret, skipper imp. Mind Blast

Men Blackout er nyttig å ha når man spiller på en PvP server :yes:

8083230[/snapback]

Absolutt. Det er jo ikke noe i veien for å prøve begge deler, selv om det koster litt gull. Du kan jo også prøve imp. fear med silence, noe som er veldig nyttig i PVP.

Lenke til kommentar
Absolutt. Det er jo ikke noe i veien for å prøve begge deler, selv om det koster litt gull. Du kan jo også prøve imp. fear med silence, noe som er veldig nyttig i PVP.

8084117[/snapback]

 

Alle shadowspecs burde/skal ha imp.fear og silence.

8084159[/snapback]

 

Enig. Har prøvd en shadowspecc uten silence en gang og det skal jeg aldri gjøre igjen. Det var definitivt noe som mangla!

Lenke til kommentar
Har speccet holy nå, og jeg kom frem til at dette ville være den beste speccen for PVE. Det er en ren healing specc for raid og 5 man.

 

Grunnen til at jeg har imp mana er fordi jeg vil kunne manaburne casters i duel litt fortere enn vanelig og for å få "power infusion".

 

speccen

http://www.wowhead.com/?talent=dxg0zhttbzZfxtcc0RV

 

diskuter

8085109[/snapback]

 

 

Det der er nok ikke den beste rene healingspeccen for PvE. Ville heller gått for noe sånt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Er circle of healing så dårlig?

Og holy nova?

 

Jeg dinget 70 i går og kom inn i et karazhan-guild.

Så jeg må specce holy.

Vil ha en god renew og god regen.

Helst så jeg unngår å bruke flashheal :/

 

 

EDIT: Ville også hatt improved shield, siden den kan regnes som en instaheal på en måte.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Er circle of healing så dårlig?

Og holy nova?

 

Jeg dinget 70 i går og kom inn i et karazhan-guild.

Så jeg må specce holy.

Vil ha en god renew og god regen.

Helst så jeg unngår å bruke flashheal :/

8098073[/snapback]

 

Circle of Healing sies å være elendig, ikke testet selv men har ingen grunn til å betvile hva "alle" sier.

Holy nova kunne vært brukbar om den enten gjorde mye mer skade eller kostet mye mindre mana.

 

Hvis du vil ha god uttelling fra renew og en grei andel regen så kan du jo gå inn for å skaffe deg hallowed settet og spe på med tailoring crafts, rett og slett skaffe mye +healing, spirit og noe mp5.

 

Flash heal kan du nok ikke helt unngå å bruke i Karazhan, non-elite trashmobs slår hardt på cloth som gjør aoe.

 

- edit -

 

Ingen vits med improved shield, det er 200 dmg ekstra så de to talentpoengene kan du plassere i noe mer nyttig.

Endret av Gakks
Lenke til kommentar
Er circle of healing så dårlig?

Og holy nova?

 

Jeg dinget 70 i går og kom inn i et karazhan-guild.

Så jeg må specce holy.

Vil ha en god renew og god regen.

Helst så jeg unngår å bruke flashheal :/

 

 

EDIT: Ville også hatt improved shield, siden den kan regnes som en instaheal på en måte.

8098073[/snapback]

 

http://www.wowhead.com/?talent=bxMRuhhubZfxxcc0qVh

 

Grei holy-build. Imp spi er et must!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...