Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg ikke bruker talent points i mind blast sånn at jeg har sånn 3,5sec cast. Vil jeg skade mye mer da?

7583343[/snapback]

Mind blas har alltid 1.5 sec cast. Hvis du tar point i Mind blast på shadow treet bare senker du cooldownen til 5.5 sekunder.

7583358[/snapback]

Hmm.. Men uansett, om jeg ikke har cooldownsenkende talents, vil jeg da hitte høyere?

 

Edit: syns jeg husker å ha lest at du får brukt 100% av +damagen om du ikke bruker talents for å redusere colldown en plass. =/

Endret av KristianG
Lenke til kommentar

Hehe, jeg ditcha Benediction idag, jeg. Raska med meg Ancient Qiraji Regalia for et par timer siden. Gleder meg som et barn til jeg får bytta inn imorgen og får staven min :)

 

EDIT: Hva går galt når du prøver Benediction questet? Den ene gangen jeg faila, glemte jeg å holde øye med min egen helse og ble letter voldtatt av skeletons i siste wave. Var dritt. Det var tidligere når quest NPC'en hadde 2 timer respawn...

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar
Alt :p

Men har skaffa meg noe koslige saker nå. Oil of Immolation, og Dark Rune, plus 2x Major Mana pots. Så får vi se.

7590560[/snapback]

 

Sleit også med den questen.

Et VELDIG godt tips om du kjenner en annen priest/warlock:

 

1. Få en warlock til å soulstore deg før du begynner questen.

Dør du så får du tilbake en god del mana og liv, og questen failer ikke. :)

 

2. Dersom du kjenner en annen prest, få han til å stå helt inntil inngangen til hula der mobene kommer ut.

Han vil da kunne "tanke" skjelettene mens du er opptatt med å Abolishe/renewe/flasheale.

Presten som hjelper deg bør IKKE hjelpe deg på noen som helst måte. (ikke heale deg, ikke angripe noe, og helst ikke bevege seg heller)

Det eneste presten skal gjøre er å stå stille og få mange skjeletter til å slå på seg, mens han kun healer seg selv som en gærning.

 

3. Vent til presten som "tanker" skjelettene har en god del skjeletter på seg før du løper bort og bruker Rank 3 Holy Nova, som tar knekken på alle sammen i et treff.

Ellers må du bare huske å renewe (rank 6 brukte jeg) alle sivile som har tatt skade, og drikke Major Mana Potion så fort du kan sånn at den aldri er på cooldown når du trenger mana som mest.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
"Wound Poison" now causes damage and reduces all healing by 10%, stacks up to 5 times.

 

Link: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=63646365&sid=1

 

Bra de nerfer holy/disc-priests i PvP, for det trengs... :roll:

7687093[/snapback]

 

Eh...?

Jeg håper virkelig det var ironisk.

7687249[/snapback]

 

^

|

|

|

Skjekk smilyen!

7689041[/snapback]

 

Ironi på internett er farilg vet du, med så mange rare meninger som er ute og går..

Det er jo mennesker som i fullt alvor blant annet mener at warlocker har blitt nerfa siden 2.0 og fortjener en buff... :ermm:

Lenke til kommentar
Touché :)

 

Men det _er_ virkelig teit å nerfe de som absolutt ikke trenger det... Begynner å lure på hvordan de kloke hodene i Blizz Inc. tenker og prioriterer :)

7689149[/snapback]

 

Jeg synes det er teit hva presten er blitt redusert til.

Druider er nå per dags nato mye mer nyttige enn prester til å heale, og bortsett fra en og annen fortitude-buff er det liksom ikke den store grunnen for å ha oss med lenger.

I PvP, som i det siste har vært det virkelig store, er prest den desidert dårligste healeren attpåtil.... so long for "best healer class" som vi jo egentlig skal være.. :(

 

Talentene vi har fått er latterlige, og det er vel stort sett 90% av hele "prestecommunityen" enige om.

Her får de fleste klasser en og annen flott gulrot og mye morro i talents og spells.... og vi blir avspist med et holy-tre som er så ubrukelig at folk vegrer seg for å specce det.

 

Blir kanskje litt mye klaging det her, men jeg synes det er litt trist hvilken skjebne prestene har møtt post-2.0.

Det verste er likevel at Blizzard virker til å være fornøyde med det de har gjort med klassen, jeg viser da til de nyeste patchnotes.

Lista er lang for omtrent alle klasser, men når det kommer til presten er vi blitt avspist med 2 usle setninger, som attpåtil er av negativ art :( :

 

## "Mass Dispel" will no longer cause stealthed Rogues and prowling Druids to lose stealth.

 

"Surge of Light" (Holy Talent) can no longer be triggered by using items. ##

 

 

Halleluja...

(Det kunne jeg sagt, men utrykket blir vel nerfa det også, ettersom det er "holy"... :ermm: )

Lenke til kommentar

Enig i at prester ikke er blitt noe mer spennende med nytt talent tre og at vi ikke er like viktig som før.

Jeg vurderer å være 30/21 spec hele tiden i protest mot det nye treet. Trenger jo nesten ikke noe mer. De nye tinge er jo boss.

 

Og når det gjelder mass dispellen, Den koster ca1200 mana (?) og bare tar opptil 5 mann(target party) Og en dispell fra hver mann.... Bloody useless

Da kan jeg heller bare ta all dispellingen manuelt slik jeg alltid har gjort.

Den nye dispellingen burde tatt Absolutt alle debuff innen 10-15 yards... Ellers er det bare ikke vitsi å bruke talent på det.

 

Jeg har tenkt mye på kas build jeg skal ha når TBC begynner. Kommer vel nesten bare til å gjøre 5manns instances til jeg er 70. Håper jeg ihvertfall. Grinding av mobs tror jeg ikke jeg klarer lenger.

 

Jeg skal poste min fremtidige build så snart wow-europe.com funker skikkelig. Post gjerne deres builds. Alltid interessant hva andre tenker på talent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...