Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da må du ha hatt svært lite HP, disc priesten våres dør kanskje 1/20 kamper. Etter nerfen det.

8058561[/snapback]

 

Enig. Ser også på flere forum at folk vil ha PW:S som tar 2-3000 dmg. Det er helt urealistisk, fordi da ville vi blitt overpowered. Ofte forsvarer de disse synspunktene med at PW:S er mye bedre på lavere levels. Personlig så synes jeg PW:S er alt for kraftig tidlig i spillet. Mens jeg levlet opp presten min følte jeg meg nesten udødelig pga skjoldet, og det tror jeg ikke er meningen.

 

PW:S er ikke så mye en buff som en tweak.

Lenke til kommentar
Da må du ha hatt svært lite HP, disc priesten våres dør kanskje 1/20 kamper. Etter nerfen det.

8058561[/snapback]

 

Enig. Ser også på flere forum at folk vil ha PW:S som tar 2-3000 dmg. Det er helt urealistisk, fordi da ville vi blitt overpowered. Ofte forsvarer de disse synspunktene med at PW:S er mye bedre på lavere levels. Personlig så synes jeg PW:S er alt for kraftig tidlig i spillet. Mens jeg levlet opp presten min følte jeg meg nesten udødelig pga skjoldet, og det tror jeg ikke er meningen.

 

PW:S er ikke så mye en buff som en tweak.

8059557[/snapback]

 

Argumentet er forsåvidt greit nok, men problemet er at skjoldet har skalert så godt som ingenting etter at BC kom.

Med en slik stor økning i skade, og påfølgende økning av stamina-gear fra Blizzard sin side, så har den effektive andelen skjoldet faktisk dekker opp blitt en vits.

 

Faktisk en kjempestor vits hvis man regner på det.

Før, lenge før BC og tier 3 og alt det der, så dekka skjoldet opp kanskje 1/4 av de totale liva dine (grovt regna så klart).

Nå, etter BC, så dekker det samme skjoldet opp ca. halvparten (1/8 ca.), på grunn av dårlig skalering.

Flere ganger har jeg oppdaga at skjoldet bryter i et enkelt angrep (trenger ikke være crits engang), og da sitter man der.... null skjold, og uten sjanse til å kaste ett nytt i løpet av de neste 15 sekundene.

Lenke til kommentar
PoM var jo eneste måten vi kunne overleve på i Arena's da.

*Går og spiller på roguen*

8017003[/snapback]

 

Da må du ha hatt svært lite HP, disc priesten våres dør kanskje 1/20 kamper. Etter nerfen det.

8058561[/snapback]

8k hp burde vel holde? Enten blir ikke deres priest angrepet, eller dispeller de ikke 40pt disc talentet.

Endret av different
Lenke til kommentar

7/0/54 - Specen jeg levla fra 60-70 med (nesten samme nå, bare at jeg har 5/5 i Silent Resolve i stede for Imp. Mindblast, går tilbake til 5/5 i imp. Minblast når nerfen kommer.).

 

Jeg er ikke noe stor fan av Spirit Tap, siden jeg ikke har mye spirit i damage gearet mitt, noen liker det though, så kan være verdt å få med seg (i stede for Blackout).

Lenke til kommentar
har priest mye dårligere dmg en locks? eller mages?

8070851[/snapback]

Dette blir 2.håndsinformasjon, men jeg leste at da Nihilum tok Gruul første gang var det 2 lock og 1 shadowpriest på topp av dmg-lista.

 

Shadowpriests er undervurdert i raids. De har feedback av mana og hp til party fra sin shadow damage, kan redusere sin threat med 45% med talents, øker ALL spell dmg i hele raidet med 5%, shadow dmg totalt 25%, og gjør mye damage selv også.

 

Har du locks i party med en shadowpriest, går de ALDRI tom for mana...de kan nuke så mye aggroen tillater, fordi de får mye health fra vamp. embrace, og kan tappe mana nesten ubegrenset, i tillegg til manaen fra vamp. touch.

Ingen tilfeldighet at nevnte topp 3 var shadow damage dealere med en priest.

Endret av angry_norwegian
Lenke til kommentar
Jeg er ikke noe stor fan av Spirit Tap, siden jeg ikke har mye spirit i damage gearet mitt, noen liker det though, så kan være verdt å få med seg (i stede for Blackout).

8069085[/snapback]

 

Det var kanskje ikke verdt det før TBC, men nå som vi har SW:D og det er lettere å ninja killingblows så syntes jeg det er verdt det. Kjekt talent når man en gang i blant skal grinde også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...