Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
healbot specc imo; http://www.wowhead.com/?talent=bxT0zhxzZfbxcfzqVhV

7694291[/snapback]

 

Jeg ler av healere som speccer Silent Resolve. Fan meg som å kaste poeng ut av vinduet..

7703404[/snapback]

Hehe..

I guilden min var det krevd at man hadde minst 4/5 på Silent Resolve når man skulle ta Vael i BWL.

Edit: Ser du er shadowpriest. Hvorfor har du poeng på Shadow Affinity da?

Endret av KristianG
Lenke til kommentar
Jeg ler av healere som speccer Silent Resolve. Fan meg som å kaste poeng ut av vinduet..

7703404[/snapback]

 

Jeg har ikke gått for disse talentene tidligere, men det var noen som fortalte meg at tanks kommer til å få mindre rage gen. i TBC så jeg tenkte no jeg skulle prøve silent resolve.

 

Det at du ler av oss som prøver noe annet betyr vel bare at du har prøvd alt og er såpass ekspert at du vet alt?

Lenke til kommentar
healbot specc imo; http://www.wowhead.com/?talent=bxT0zhxzZfbxcfzqVhV

7694291[/snapback]

 

Jeg ler av healere som speccer Silent Resolve. Fan meg som å kaste poeng ut av vinduet..

7703404[/snapback]

 

Blir nok verre i BC, og da er nok talentet høyaktuelt igjen vil jeg tippe.

Healing aggro er faktisk et tema i 20 manns instancer, og som vi alle vet er det høyeste antallet i en raid dungeon i BC 25...

Lenke til kommentar
Edit: Ser du er shadowpriest. Hvorfor har du poeng på Shadow Affinity da?

 

fordi det er ganske mye lettere å overaggroe som shadow priest enn som healing priest vil jeg tro..

7703945[/snapback]

 

Mhm

 

Det at du ler av oss som prøver noe annet betyr vel bare at du har prøvd alt og er såpass ekspert at du vet alt?

 

Har faktisk ikke det. Prater av erfaringer som jeg har hørt fra andre priests i guildet. Det er veldig lite mat for pengene med Silent Resolve.

Lenke til kommentar
heisann!

har en lvl 44 priest på Darksorrow.

npen andre spm spiller der? =)

 

er Shadowspecca nå atm, men respeccer til holy i dag.

7704523[/snapback]

 

Hvorfor respecce holy? :no:

7704534[/snapback]

 

si det =P er litt smålei av shadow, men jeg trener nye skills i dag.

så mulig jeg bare driter i det =)

hadde mest lyst å prøve det liksom

Lenke til kommentar

wtf?

Shadow Word: Death høres jo ut som no dritt. Har kanskje tenkt å rolle priest i BC.

 

Shadow Word: Death

A word of dark binding that inflicts 572 to 664 Shadow damage to the target. If the target is not killed by Shadow Word: Death, the caster takes damage equal to the damage inflicted upon the target.

 

dvs vis jeg caster det på feks en warrior og han blir heala og ikke dør av spellen så mister jeg endel hp?

Lenke til kommentar
Hvordan skal jeg ta knekken på en palla? Har så lite erfaring mot de siden jeg er alliance. Er shadow priest

7704420[/snapback]

 

Veldig lett dersom paladinen er en retribution-tulling som skal denge deg i senk med dps.

 

Åpne med mindblast, shadow word: pain og hiv et shield på deg selv hvis du ikke har gjort det allerede.

Kommer han inntil og stunner deg, bruk pvp trinket.

De færreste paladiner er i stand til å oneshotte deg uansett, så ikke vær for redd dersom han kommer innpå.

Fear så fort du kan, og mindblast/flay så mye du kan mens han er feara.

Paladinen har sannsynligvis godt underhalvparten igjen av livet nå, og vil shielde.

Retribution-paladiner som overvurderer dps'en sin vil i noen tilfeller faktisk prøve å drepe deg når de er shielda istedenfor å heale seg.

Gjør de dette, så løp vekk og shield degselv for å holde kiten gående.

Healer paladinen seg i steden kan du evt gjøre det samme, eller løpe unna for å få mer range.

Uansett er det ingenting du kan gjøre for å stoppe paladinen i et shield, så sørg for å ødelegge mest mulig for han ved å løpe vekk til maxrange.

 

Nåh, den paladinen som har "glemt" å heale i shield er en død paladin.

Stå klar med en mindblast eller fear om nødvendig, og han vil gå ned fortere enn svint.

Forsøker han å heale UTEN shield, så silence mannen og ta han av dage med en mindblast.

 

 

Holy paladiner er verre, og her vil du få juling dersom du ikke er forsiktig.

Dette er først og fremst en mana-krig, da paladinen vil heale seg hele tiden og tømme deg for mana mens du desperat prøver å skade ham ned.

Stikkordet her er SW: Pain, selv om mange liker å tro det motsatte.

Har du shadowweaving på 100%, så vil du etter mindblast/flay/pain ha en 4 magic debuffs på paladinen, og en cleansing for å fjerne pain kan fort bli vanskelig dersom han må dispelle hele fire ganger for å bli kvitt den... veldig manaineffektivt. :)

I tillegg er fear din venn, og når han er feara bør du manaburne så mye du overhodet kan, kun da vil du vinne manakrigen.

Prøver han å heale uten å være i shield ved lavt liv, så gjør som med alle paladiner.... silence dem og deng dem med mindblast. :)

 

 

Jo forresten, husk å dispelle paladinen med en gang du møter ham, da vil du sannsynligvis ødelegge både en blessing og et seal samtidig.

Mange liker å påstå at dispel er dumt for å fjerne seal under en kamp med paladiner, men jeg synes det faktisk er lurt å gjøre en gang i blant.

Dispel koster kanskje mer enn å recaste et seal, men du ødelegger samtidig dps'en hans. :) (Iallefall om det er Seal of Command!)

 

 

Kort oppsummert: Retribution er lettest: Nuk ham til døde og fear så ofte du kan. Healer han uten shield silencer du.

Holy er en manakrig. Få opp all shadow weaving du bare kan og samtidig en pain. Fear og manaburn til han sliter, deretter nuker du. :thumbup:

Lenke til kommentar
manaburn han mens han er fearet. bruk manaburn, ikke mindblast etc. En oom paladin er en død paladin.

7705105[/snapback]

 

Mot retribution paladins som kun har som formål å denge deg fortest mulig har jeg faktisk opplevd mindblast som det beste alternativ.

Nettopp fordi paladiner som oftest er for selvsikre og ikke forventer harde mindblaster.

 

Generelt ville jeg sagt meg enig i manaburn, men blant de siste 20 paladinene har jeg kun behøvd å bruke manaburn 1 eller 2 ganger fordi de færreste tenker på livene sine lenger.

Det er utrolig hvor fort de dør egentlig, bare man bestemmer seg for å nuke de til døde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...