Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Er det greit av shadow prester å neede på + damage ting ?

 

Hater det med at om man respeccer som prest, så må man bytte ut alle tingene sine. :\

7877544[/snapback]

 

Selvsagt... forventer de andre at du skal levle opp med base damage eller kanskje holy?

Eneste unntak for meg er hvis jeg ser at warlocken/magen trenger tingen mye mer enn meg.

7879766[/snapback]

 

Hvis du er shadow prest så har du like mye rett til å neede på gear med litt spell damage som en warlock og mage.. får ikke gjort mye healing som shadow prest vet dere. men det er min mening da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er forsåvidt enig i det du sier, men velger å moderere meg noe likevel når det kommer til rolling på damage gear. Jeg ruller på alt healing gear og da blir noen kanskje sur om jeg begynner å rolle på alt damagegear også.

Men er det noe skikkelig bra i en 5-manns så trykker jeg neeeeeed 1000x akkurat som alle andre:=)

Lenke til kommentar

Jeg har selv akkurat startet meg en priest (igjen), og vurderer selvsagt shadowspec som alle andre. I instancer (hvis jeg gidder å ta noen med vanlige groups) ville jeg vel rollet på damagegear like mye som warlocks og mages - forutsett at jeg var med for å gjøre damage.

 

Jeg har vært borti for mange tullinger iløpet av mine to år som wow-spiller til at jeg gidder å ta hensyn til alt og alle lenger. Trenger man et item synes jeg bare man skal rolle på det.

Lenke til kommentar
Hvis du er shadow prest så har du like mye rett til å neede på gear med litt spell damage som en warlock og mage.. får ikke gjort mye healing som shadow prest vet dere. men det er min mening da

 

Det er tull, jeg healer grisemye som shadowpriest samtidig som jeg gjør masse damage.

Lenke til kommentar
Hvis du er shadow prest så har du like mye rett til å neede på gear med litt spell damage som en warlock og mage.. får ikke gjort mye healing som shadow prest vet dere. men det er min mening da

 

Det er tull, jeg healer grisemye som shadowpriest samtidig som jeg gjør masse damage.

7920951[/snapback]

 

 

I mine øyne, er det du sier feil. Man healer ikke grise mye, uansett hvor mye +healing man har som shadow specc.

 

Og ja, som shadow prest har du like stor rett på og neede på damage gear som en Warlock og en Mage.

 

Vi hadde det slik i guilden jeg var i. Shadow prester, de gikk som warlocks, gear messig altså.

 

De fikk neede på +dmg gear, så lenge det ikke var helt sykt for en mage, og en Warlock/prest kunne få bedre, og som egnet seg bedre for dem.

Endret av Bimmelom
Lenke til kommentar
Hvis du er shadow prest så har du like mye rett til å neede på gear med litt spell damage som en warlock og mage.. får ikke gjort mye healing som shadow prest vet dere. men det er min mening da

 

Det er tull, jeg healer grisemye som shadowpriest samtidig som jeg gjør masse damage.

7920951[/snapback]

 

Da tror jeg du må definere hva "grise mye " betyr for deg. Jeg syns ikke jeg healer grise mye i shadow.

Lenke til kommentar
Jeg syns jeg healer greit med mine 500+ healing og gir grei skade med mine 325 shadow dmg.

7929581[/snapback]

jeg har ~900+healing og 430+shadow dmg. og jeg healer IKKE bra uten holyspecc.

 

profil i sig, har også fått meg en trinket med noe slikt som 50+healing ellerno :)

Endret av Sink
Lenke til kommentar
Hvis du er shadow prest så har du like mye rett til å neede på gear med litt spell damage som en warlock og mage.. får ikke gjort mye healing som shadow prest vet dere. men det er min mening da

 

Det er tull, jeg healer grisemye som shadowpriest samtidig som jeg gjør masse damage.

7920951[/snapback]

 

 

I mine øyne, er det du sier feil. Man healer ikke grise mye, uansett hvor mye +healing man har som shadow specc.

 

Og ja, som shadow prest har du like stor rett på og neede på damage gear som en Warlock og en Mage.

 

Vi hadde det slik i guilden jeg var i. Shadow prester, de gikk som warlocks, gear messig altså.

 

De fikk neede på +dmg gear, så lenge det ikke var helt sykt for en mage, og en Warlock/prest kunne få bedre, og som egnet seg bedre for dem.

7925988[/snapback]

 

Jeg vet ikke hvor mye du har raida som shadow. Men jeg er vanligvis #2-3 på healing i karazhan, selvom mye av det er overheal. Jeg snakker heller ikke om å ikke være i shadowform, jeg snakker selvfølgelig om Vampiric Embrace. Blir endel healing av det når man har imp VE og 600 dmg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...