Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Vær hilset prester fra azaroth! Måtte bare lage en tråd nå som alle begynner og lage klasse tråd diskusjoner.

Hva slags preist ska dere spille ? Og hva slags talents burde dere satse på ? Har satt opp noe her, jeg kommer til og gå shadow/disc frem til lv 50+ og bygger om til holy talents for store inestances.

Her er buildene jeg sannsynligvis går for (kommer helt an på fremtidlige patcher).

 

Level 60 Build

Shadow/Disc (pvp)

SHADOW:

5 - Spirit Tap

5 - Blackout

2 - Shadow Focus

5 - Improved Mind Blast

2 - Improved Psychic Scream

1 - Mind Flay

3 - Shadow Reach

1 - Silence

1 - Vamperic Embrace

5 - Shadow Weaving

3 - Darkness

1 - Shadowform

 

DISCIPLINE:

5 - Unbreakable Will

3 - Improved PWS

2 - Improved PWF

5 - Mental Agility

2 - Improved Burn

 

Ettervært så kommer jeg til og kjøre denne holy builden tror jeg.

Holy/Disc

HOLY:

5 - Improved Renew

5 - Holy Specialization

5 - Spiritual Healing

5 - Inspiration

5 - Improved Healing

2 - Improved Flash Heal

2 - Improved Prayer of Healing

1 - Spirit of Redemption

5 - Master Healer

1 - Holy Nova

 

DISCIPLINE:

5 - Unbreakable Will

3 - Improved PWS

2 - Improved PWF

5 - Mental Agility

 

Har dere noen gode forslag til bra builds ? Noen sier at man ikke burde sette points i spirit tap på shadow talents og heller satse på black out. Jeg kommer sannsynlig vis og bytte over til blackout der seinere men spirit tap er nødvendig for og få litt fart på spillinga. Orker ikke og så mye drink stops som man burde ha med en mage.

 

edit : Skrivefeil emne tittel

Endret av lanez-nor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke kast skjold på andre.. Da får de heller død så får du revive dem..

hvorfor ikke skjold på andre?

Å bruke skjold på andre skaper så mye mer aggro enn heal og renew!

 

De eneste tilfellene skjold kan brukes er når du er 100% sikker på tank har så mye aggro på seg at du ikke vil få aggro.

 

Men det kan brukes på mage, får når han drar aggro fra tank, så vil ikkje skjoldet ta aggro fra han igjen.

 

Du kan jo kaste skjold på tank FØR dere går i kamp. Du ser han springer mot en mob å kaster før de kommer i aggro-avstand.

 

Skjold ble mye brukt tidligere til å redde folk som sleit, og hadde retrett fra kamp. Men dette går jo ikke nå lengre når du bare kan kaste det på folk i party.

Lenke til kommentar
Hvordan er priest i dueler? og hvordan er de mot mobs? altså hvordan soloer de mobs? går det greit eller?

jeg hvet ikke hvordan det er med shadow priest, men jeg gikk for holy prist. Det går fint men går fort veldig lang tid solo. men det funke bra det ;)

Jeg sleit solo fra lvl 18-30 sirka, men da gikk jeg holy. Då rundt 30 byttet jeg om til shadow. Må si jeg fikk mye mindre dødtid til drikking osv. Shadowform er sykt bra å bruke når man går solo.

 

Så jeg skal nok bare gå shadow med en gang når jeg begynner neste helg ;)

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

Shadow Priest

 

Discipline Talents (12 points)

 

# Unbreakable Will - 5/5 points

Increases your chance to resist Stun, Fear, and Silence effects by 15%.

 

# Improved Power Word: Shield - 3/3 points

Reduces the duration of your Power Word: Shield's Weakened Soul effect by 15 seconds.

 

# Improved Power Word: Fortitude - 2/2 points

Increases the effect of your Power Word: Fortitude spell by 30%.

 

# Martyrdom - 2/2 points

Gives you a 100% chance to gain the Focused Casting effect that lasts for 6 seconds after being the victim of a critical strike. The Focused Casting effect prevents you from losing casting time when taking damage.

 

 

 

Holy Talents (0 points)

 

# None

 

 

Shadow Talents (38 points)

 

# Spirit Tap - 5/5 points

Gives you a 100% chance to gain a 100% bonus to your Spirit after killing a target. For the duration, your Mana may regenerate at a 50% rate while casting. Lasts 15 seconds.

 

# Blackout - 5/5 points

Gives your Shadow damage spells a 10% chance to stun the target for 3 seconds.

 

# Improved Shadow Word: Pain - 2/2 points

Increases the duration of your Shadow Word: Pain spell by 6 seconds.

 

# Shadow Focus - 5/5 points

Reduces your target's chance to resist your Shadow spells by 10%.

 

# Improved Psychic Scream - 2/2 points

Reduces the cooldown of your Psychic Scream ability by 4 seconds.

 

# Improved Mind Blast - 5/5 points

Reduces the cooldown of your Mind Blast spell by 2.5 seconds.

 

# Mind Flay - 1/1 point

Assault the target's mind with Shadow energy, causing 75 damage over 3 seconds and slowing the target to 50% of their movement speed.

 

# Shadow Weaving - 5/5 points

Your Shadow damage spells have a 100% chance to cause your target to be vulnerable to Shadow damage. This vulnerability increases the Shadow damage dealt to your target by 3% and lasts 15 seconds. Stacks up to 5 times.

 

# Silence - 1/1 point

Silence the target, preventing them from casting spells for 5 seconds.

 

# Vampiric Embrace - 1/1 point

Afflicts your target with Shadow energy that causes all party members to be healed for 20% of any Shadow damage you deal for 1 minute.

 

# Darkness - 5/5 points

Increases your Shadow spell damage by 10%.

 

# Shadowform - 1/1 point

Assume a Shadowform, increasing your Shadow damage by 15% and reducing Physical damage done to you by 15%. However, you may only cast Shadow and Discipline spells while in this form.

 

 

 

Mest sannsynlig builden jeg blir å gå i retail

Lenke til kommentar

Hehe, birger_nord.

 

Åja chokke, som Powerfeed sier så skaper det ekstremt mye aggro, og det er nesten alltid bedre at de dør enn at en priest gjør det. Du bør også mye heller heale istede, det er nesten 100% sikkert at mobsen angriper deg hvis du kaster skjold på den de angriper.

Lenke til kommentar
Hehe, birger_nord.

 

Åja chokke, som Powerfeed sier så skaper det ekstremt mye aggro, og det er nesten alltid bedre at de dør enn at en priest gjør det. Du bør også mye heller heale istede, det er nesten 100% sikkert at mobsen angriper deg hvis du kaster skjold på den de angriper.

okey, slutta med det ;)

 

Men jeg får mange ganger warrior sin aggro som han slår på når jeg healer,,,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...