Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkleste er jo å bare lese tooltip da.

 

Shadow Word: Death (Rank 2)

309 Mana 30 yd range

Instant cast 6 sec cooldown

A word of dark binding that inflicts 572 to 664 Shadow damage to the target. If the target is not killed by Shadow Word: Death, the caster takes damage equal to the damage inflicted upon the target.

 

Bortsett fra en 6 sec cooldown kan du bruke den når du vil. Drepes ikke target av det, så mottar du like mye skade som du skader target.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Shadowpriest raiding Har noen tro på ein slik specc for raiding med shadowpriest?

7788318[/snapback]

 

Skjønner ikke hvordan du kan lage noe sånt.. :no:

0/5 shadow focus for pve? Gal du eller?

 

http://www.wowhead.com/?talent=rxG0zhZZVGgzMtRhtAo

 

Noe sånt kanskje? Levela opp med 5/5 shadow focus og må si jeg ble litt betatt.. Kanskje jeg skal smelle det inn i min neste pve-spec.. :dribble:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

World of Warcraft Client Patch 2.0.6 (01/23/2007)

 

Priests

 

* The bonus coefficient for "Shadow Word: Pain" has been reduced by about 9%. This should result in about 5% less damage done by "Shadow Word: Pain" for the typical priest.

 

 

 

Haha, ser ut som vi er blitt nerfet

Lenke til kommentar

Hai2u, jeg har et lite problem vedrørende spec.

 

Har startet en undead priest som jeg har tenkt til å få opp til 70, og den er på level 10 nå, så jeg må begynne å velge talents.

 

Jeg skal levle kjapt med Jame's Horde Leveling Guide, og der anbefaler han å specce slik at man gjør mest skade, og det blir shadow for priest. Men ingen grupper vil ha en shadow priest i en instance. Hvis jeg speccer Holy er jeg redd for at det kommer til å ta veldig lang tid å drepe mobs..

Jeg tenkte å være Holy fram til 40, også respecce til shadow. Noen forslag plxplx?

Lenke til kommentar
Hai2u, jeg har et lite problem vedrørende spec.

 

Har startet en undead priest som jeg har tenkt til å få opp til 70, og den er på level 10 nå, så jeg må begynne å velge talents.

 

Jeg skal levle kjapt med Jame's Horde Leveling Guide, og der anbefaler han å specce slik at man gjør mest skade, og det blir shadow for priest. Men ingen grupper vil ha en shadow priest i en instance. Hvis jeg speccer Holy er jeg redd for at det kommer til å ta veldig lang tid å drepe mobs..

Jeg tenkte å være Holy fram til 40, også respecce til shadow. Noen forslag plxplx?

7815086[/snapback]

 

Gå shadow hele veien, du healer fint som shadow

Lenke til kommentar
Hai2u, jeg har et lite problem vedrørende spec.

 

Har startet en undead priest som jeg har tenkt til å få opp til 70, og den er på level 10 nå, så jeg må begynne å velge talents.

 

Jeg skal levle kjapt med Jame's Horde Leveling Guide, og der anbefaler han å specce slik at man gjør mest skade, og det blir shadow for priest. Men ingen grupper vil ha en shadow priest i en instance. Hvis jeg speccer Holy er jeg redd for at det kommer til å ta veldig lang tid å drepe mobs..

Jeg tenkte å være Holy fram til 40, også respecce til shadow. Noen forslag plxplx?

7815086[/snapback]

 

Som sagt tusen ganger før og vil bli gjentatt ørten tusen ganger til, folk som ikke vil gruppe med en shadow priest som healer har null peiling, du healer helt fint som shadoc speccet frem til MC og kanskje videre, og alle som sier noe annet kan ta seg ei bønne.

 

Så lenge du går ut av shadow form, prøver å konversere mana og ikke overheale, dere har en tank som er relativt flink til å være den eneste som tar skade, dps-en angriper ETT og ikke ØRTEN targets samtidig og begynner hver å ta litt skade... så kan du heale helt fint.

 

Når jeg levlet opp til 60 og folk som spurte om jeg var shadow når jeg spurte om instance gruppe så sa jeg som regel "ja, har det noe å si?" - var skjelden noe mer etter det men de fleste syntes så det er greit å bevise in action at shadow spec og healing, det går helt fint det.

Lenke til kommentar
Hai2u, jeg har et lite problem vedrørende spec.

 

Har startet en undead priest som jeg har tenkt til å få opp til 70, og den er på level 10 nå, så jeg må begynne å velge talents.

 

Jeg skal levle kjapt med Jame's Horde Leveling Guide, og der anbefaler han å specce slik at man gjør mest skade, og det blir shadow for priest. Men ingen grupper vil ha en shadow priest i en instance. Hvis jeg speccer Holy er jeg redd for at det kommer til å ta veldig lang tid å drepe mobs..

Jeg tenkte å være Holy fram til 40, også respecce til shadow. Noen forslag plxplx?

7815086[/snapback]

 

Så lenge du går ut av shadow form, prøver å konversere mana og ikke overheale, dere har en tank som er relativt flink til å være den eneste som tar skade, dps-en angriper ETT og ikke ØRTEN targets samtidig og begynner hver å ta litt skade... så kan du heale helt fint.

 

7815371[/snapback]

Ja, prat med manaen din.

 

Holyhealing er oppskrytt før BWL, det er timing og gear som har noe å si før raidinstancer. Shadow er finfint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...