Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Par kamerater har planer om å starte en Horde på Burning Blade, og imigrere characteren deres til en annen server. Selv er jeg 60 rogue og har heldigvis 2 accounter, så jeg slipper og migrere.

 

Men, jeg har planer om å starte en Undead Priest. Har lyst å få litt forandring, og starte horde istedenfor Alliance. Forandring i Quests osv.

 

Så, har dere noe tips til hvilken build jeg burde begynne med ? Jeg mener, burde jeg specce meg som healing med en gang ? Eller bare DPS ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg vært i mc enda, men jeg healer helt greit i 5 mans instancer/ubrs/zg/aq som shadow priest.. I zg/aq går jeg vanligvis shadow form på trash mobs og healer på bosser.

 

Jeg ser ingen grunn til å specce holy eller disc sånn som priest er nå.

 

 

Har ett lite dilemma.. skal jeg gå for Gloves of Spell Mastery eller Felcloth gloves? 2 crit eller 34 shadow dmg?

Mind Flay og pw: pain kan jo ikke crite, men Mind Blast crits er bra (i allefall i pvp :p). Jeg vet ikke hvor mye jeg vill merke til de ekstra 2% :s

 

edit: typos.. sikkert flere though

Endret av Gwaihir Vindherre
Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg vært i mc enda, men jeg healer helt greit i 5 mans instancer/ubrs/zg/aq som shadow priest.. I zg/aq går jeg vanligvis shadow form på trash mobs og healer på bosser.

 

Jeg ser ingen grunn til å specce holy eller disc sånn som priest er nå.

 

 

Har ett lite dilemma.. skal jeg gå for Gloves of Spell Mastery eller Felcloth gloves? 2 crit eller 34 shadow dmg?

Mind Flay og pw: pain kan jo ikke crite, men Mind Blast crits er bra (i allefall i pvp :p). Jeg vet ikke hvor mye jeg vill merke til de ekstra 2% :s

 

edit: typos.. sikkert flere though

6024556[/snapback]

crit i pvp +dmg i pve, vertfall med priest, du bruker ikke ofte MB i instancer uansett.

Lenke til kommentar

Jeg har DPS-a i både MC, BWL og AQ40 og kan si at du trygt kan smelle på med 3-4 mind blasts i løpet av en fight, såklart, ikke gjør det før du tror tanken har kontroll. Nå pleier jeg å være ganske sikre på tankene i guildet mitt, så jeg kjører på. :)

 

EDIT: Har 0 poeng i aggroreduce.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Har også 0 poeng i aggroreduce og når tanken har 5 sunders er det bare å smelle på med Mind blast. Jeg går aldri for full dps i M, men en 4 til 10 mind blast iløpet av kampen går bra.

Bare husk å ha fade knappen nær om du skal gå for maks dps :p

Lenke til kommentar

Har nå spilt presten min opp til lvl 58(straks59) Forsåvidt min første prest i

spillet også. Jeg går nå shadow og DIGGER det. Utrolig artig og MYE skade. MEN, nå

som jeg nærmer meg lvl60 kan jeg ikke være i IF mer enn 10 min, lol. Gidd ikke

svare de uendelige whispers: Wanna join for...bla bla instance ditt og datt. Last spot!

hehe...

Så nå tenker jeg på å skifte til en holy/disc prest! Spm mitt er: Vis meg en build med

holy/disc som fungerer til healig men samtidig som jeg kan gjøre litt skade når jeg

går solo og dreper mobs! Takker for gode konstruktive forslag her. Og vær så snill å

fortell meg HVOR talentpoengene er plassert. Ikke bare slik: 22/30/0 etc...

 

Takker for hjelpen...

 

Mvh

Kenneth

Lenke til kommentar

kommer selfølgelig litt ann på hva du og hvor du skal heale, om det er stratholme eller bwl, men jeg antar strat :p da er det ikke så viktig med full healing build, og med en dyp disc build vil du kunne gjøre litt skade solo, samtidig som du har masse mana, noe regen og billigere spells til instancer. noe ala http://www.wowhead.com/talent/?bxrhsVVqofxt00b kanskje? syns jeg ser gøy ut :p kanskje tilogmed spirit tap kan være grei, essensen er power infusion og divine fury mener jeg... :)

Lenke til kommentar

I første omgang nå blir det å heale i Strath/Scholo/BRD/Blackrock spire... Guildet mitt

kjører daglige Zul`gurub og MC raid. Og vi er begynt på AQ20. Men mitt fokus blir å få meg Devot sett og oppgradere etterhvert... For så og joine dem der...

 

Og den builden du linket til meg ser ganske bra ut syns jeg. Skal prøve meg på den.

 

Tusen takk for god hjelp.

 

Mvh

Kenneth

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...