Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Er dette en bra taktikk: Mind Blast, Shadow Word: Pain, Shoot til jeg har lite hp, Shield, Heal, gjenta?

Merk, jeg er kun lvl 21.."

 

Tja. det jeg gjør er følgende:

 

Jeg har ikke shadow form enda bare så det er sagt.

 

Holy Fire (pga. dot) - Shadow Word Pain - Mind blast (hvis mobben er et stykke unna) - shield - wand - wand - wand. Funker veldig bra for min del vertfall.

 

Atm er jeg lvl 35 bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
"Er dette en bra taktikk: Mind Blast, Shadow Word: Pain, Shoot til jeg har lite hp, Shield, Heal, gjenta?

Merk, jeg er kun lvl 21.."

 

Tja. det jeg gjør er følgende:

 

Jeg har ikke shadow form enda bare så det er sagt.

 

Holy Fire (pga. dot) - Shadow Word Pain - Mind blast (hvis mobben er et stykke unna) - shield - wand - wand - wand. Funker veldig bra for min del vertfall.

 

Atm er jeg lvl 35 bare så det er sagt.

6204562[/snapback]

 

min rekkefølge når jeg angriper er:

 

-Shield meg

-Shadoword: pain

-Mind flay - Helt til fiendene enten kommer helt nær meg, eller til shieldet er borte.. bruk mind flay mens shieldet er oppe, så de ikke kan interupte

-Mind blas

Lenke til kommentar

Respeca til shadow på 60.

Det eier totalt, skulle ha gått for shadow mye tidligere, men har nok vært litt trangsynt i forhold til healing i instancer.

 

Så til et par ting jeg lurer på.

Gear som increaser damage and healing done by magical spells and effects.

Påvirker det også shadow damage, eller må det eget gear til det?

Samme med holy spells som for eks. smite, blir det påvirket av slikt gear?

 

Siste jeg lurer på er hvordan man kan se sin sjangse til å critte med spells?

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Gear som increaser damage and healing done by magical spells and effects.

Påvirker det også shadow damage, eller må det eget gear til det?

Samme med holy spells som for eks. smite, blir det påvirket av slikt gear?

Slikt gear påvirker både shadow og holy, om du er Nelf så har det til nå ikke påvirka starshards dog som er arcane av en eller annen merkelig grunn, såvidt jeg har lest er dette en bug som vil bli fikset.

Healing i instanser med shadow funker helt fint det, bare de som puller mobs tar høyde for at du har mindre manapool og generellt sett kan heale litt mindre.

Til syvende og sist så handler det mer om intelligensen til den som sitter bak tastaturet enn hvilken talentspec du har sålenge du ikke raider.

 

 

Siste jeg lurer på er hvordan man kan se sin sjangse til å critte med spells?

 

Hmm, greieste her er vel å bruke damagemetre, tror ikke du kan se det visuellt noe sted.

 

Og i dag fikk man både Essence Gatherer og Boots of Transcendence, gitt. Heeeeeerlig.

 

Nice det ja, har hatt 5 sett bonusen fra transc nå i et par-tre månders tid og jeg må si jeg liker den bedre og bedre for hver gang reactive fade proccer. Sparer meg for global cooldown, manaloss samt cooldown på fade. Usannsynlig bra spell, eneste som irriterer meg er at Onyxia nekter plent å gi meg Transc circleten. Alt mulig anna dropper der, bortsett fra akkurat den... Merkelig at den "enkleste" delen av settet er den jeg får sist....

Endret av Netforce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...