Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Ser ikke helt poenget med å bytte ut en fra den klassen som faktisk nyter best av å ha en shadowpriest med.

 

Men, gudd løkk med å komme inn i et etablert PvE-guild som shadowpriest. Tror nok heller de gir slike privilegier til priester som har vært healbotter siden tidenes morgen, og er klar for noe nytt. Disse har gjerne også betraktelig bedre gear enn en fersk 60 med en blanding av Devout og Dreadmist.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ikke helt poenget med å bytte ut en fra den klassen som faktisk nyter best av å ha en shadowpriest med.

 

Men, gudd løkk med å komme inn i et etablert PvE-guild som shadowpriest. Tror nok heller de gir slike privilegier til priester som har vært healbotter siden tidenes morgen, og er klar for noe nytt. Disse har gjerne også betraktelig bedre gear enn en fersk 60 med en blanding av Devout og Dreadmist.

6167479[/snapback]

 

Fikk faktisk selv nylig lov til å gjøre et slikt "rollebytte" - skal bli gøy og se hvordan shadowpriest funker i PvE med pve shadow-spec.

Lenke til kommentar
Med 500+ shadowdmg tror jeg det skal gå riktig så bra. Hvis det er en oppdatert profil i signaturen din, tror jeg kanskje det er lurt å hive poeng i Shadow affinity og Silent resolve. Høy og konstant skade + høy og konstant VE-healing til 5 folk genererer en god dose aggro.

6167649[/snapback]

Aggro skal ikke være noe problem så lenge du ikke drar en mindblast a.k.a taunt etter to sekunder.

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Kommer vel helt an på hvilken gruppe man er i. Melee-dps har en tendens til å få en del småskader, og som warlock hadde jeg vært riktig så fornøyd om jeg ble healet for 500+hp hvert tredje sekund (SW:Pain-tick og en MF).

 

Men, for all del, er man i et guild som tar MC på en times tid, så skorter det nok verken på healing eller dps.

 

DJ_Dark: les det jeg og Pinella skrev to innlegg under ditt.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Med 500+ shadowdmg tror jeg det skal gå riktig så bra. Hvis det er en oppdatert profil i signaturen din, tror jeg kanskje det er lurt å hive poeng i Shadow affinity og Silent resolve. Høy og konstant skade + høy og konstant VE-healing til 5 folk genererer en god dose aggro.

6167649[/snapback]

 

Har +513 spell dmg. Kommende build:

 

http://www.wowhead.com/talent/?bVRhsmZZVrxzcxRt

 

Tror det burde funke bra? :hmm:

Lenke til kommentar
Kommer vel helt an på hvilken gruppe man er i. Melee-dps har en tendens til å få en del småskader, og som warlock hadde jeg vært riktig så fornøyd om jeg ble healet for 500+hp hvert tredje sekund (SW:Pain-tick og en MF).

 

Men, for all del, er man i et guild som tar MC på en times tid, så skorter det nok verken på healing eller dps.

 

DJ_Dark: les det jeg og Pinella skrev to innlegg under ditt.

6167735[/snapback]

 

Men er det der det beste du kan få? Mener at jeg har sett flere andre ting som gir bedre bonuser enn de der..

Lenke til kommentar
Fan ta padt, jeg turde ikke spørre om å bytte rolle engang, hadde bare fått ROFLCOPTER at du tør å spørre om det etter du solgte deetee og bytta til prest!

 

hehe

 

Men har bytta tooltipnavn på Mindflay hvertfall \o/

6167763[/snapback]

 

 

Åssen fikk du til å bytte tooltip? :)

Lenke til kommentar
Med 500+ shadowdmg tror jeg det skal gå riktig så bra. Hvis det er en oppdatert profil i signaturen din, tror jeg kanskje det er lurt å hive poeng i Shadow affinity og Silent resolve. Høy og konstant skade + høy og konstant VE-healing til 5 folk genererer en god dose aggro.

6167649[/snapback]

 

Har +513 spell dmg. Kommende build:

 

http://www.wowhead.com/talent/?bVRhsmZZVrxzcxRt

 

Tror det burde funke bra? :hmm:

6167746[/snapback]

 

Affinity + Silent Resolve! OMG PADT HVA FAN SKJER MED DEG!

 

!!

 

<3

 

Konge da, gleder meg til å se etterpå i AQ40.

Lenke til kommentar

Jeg respeccet tilbake til Shadow og får fremdeles lov til å joine i MC, Ony og ZG fordi en shadowspeccet priest er bedre enn ingen priest. Disc/Holy hjelper ikke så mye uansett og jeg healer bare på bosser og av og til på Lava Packs (Dispeller på Firelords). Og på resten av trashmobs ligger jeg på ca. 6-7 plass på DPS listen, jeg gir Warlocks mer DPS og Healer med Vampires Embrace.

Lenke til kommentar
Men er det der det beste du kan få? Mener at jeg har sett flere andre ting som gir bedre bonuser enn de der..

6167777[/snapback]

 

Nei, hallo. Ta en titt på ahpadts signatur, der har du en del +dmg-gear som ikke er spesifikk for en klasse (som f.eks. Nemesis/Netherwind osv.). Men, når du snakker om at du ikke kommer inn i et guild uten healing-gear, og snakker om at Devout vil fikse det, så er det et godt stykke til du får tilgang til de godsakene.

 

De sakene vi ramset opp, er ting som er lett tilgjengelig (eller, mine ting koster gjerne 2000+ gull å kjøpe inn). Ta et par runs i Strat/Scholo/DM, så plukker du raskt opp Maleki's/Anastari/Thuzadin/Burial/Winter night og litt annet ymse.

Lenke til kommentar

Jeg tok selv benediction/anathema questet igår, som shadow priest. Da jeg kom opp til questgiveren for å starte stod det allerede en annen prest der, så vi ble enige om å samarbeide. Han sto stille ved questgiveren og fjerna disease og heala litt, jeg løp rundt og gjorde grovarbeidet. Brukte kun rank 4 flash heal og rank 6 renew, i tillegg til abolish/remove disease. Av consumables brukte jeg 2xdemonic rune og en major mana pot, i tillegg til rundt 20 oil of immolation (ja, jeg spamma). Av buffs hadde jeg motw, pw:f, nightfin soup og en int. pot.

 

Jeg synes det var litt mer stressende enn jeg hadde trodd, litt knotete å velge riktig peasant med "v" på siden bars'a hopper rundt når de beveger seg bortover. Ellers gikk det greit, questen var plutselig ferdig og vi hadde vel mistet to eller tre peasants. Aldri under 70% mana med min knøttlille mana pool var også litt overraskende.

 

Ang. +shadow damage gear så har jeg en del lett tilgjengelig utstyr som funker fint (profil). Skaff deg Felcloth gloves/legs/head, Robe of Winter Night, first sergeant's silk cuffs og opp til honored av gear så har du en veldig god start.

Lenke til kommentar

Sitter selv som en lvl 30 priest atm, og er i IMB guild som tar BWL.

Jeg går for shadow opp til lvl 55 tenkte jeg, ettersom det er virkelig da healing er needed.

 

I lvl 60 kommer jeg til å specce meg som Disc/holy, ettersom healer gear går generelt billigere på DKP en shadow gear går.

 

Må legge ti at Priest er KJEMPE morro. Tar så og si alle classer uten problemer. e

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...