Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Shadow.

 

Ikke for å bryte med RP-tanken her, men du gimper deg noe så vemmelig mye ved å velge disc/holy under levling (iallefall før 1.10). Om du er i grupper hele tiden, greit nok, men skal du grinde/queste alene.. full shadow.

 

Hvis ikke, Disc. Stunresist, shield og wand-talent hjelper deg mye når du levler.

5751722[/snapback]

 

Har som du sier her tenkt også på dps med shadow pga raskere lvl.

Jeg skal sette opp det jeg har gjort hittil og poste det på forumet fra jobben i morgen, kanskje du ser noe jeg kan gjøre bedre med talents :)

Må sjekke kontoen hvor poengene nå ligger og hva talents heter, prest fortsatt litt ferskt for meg hehe :)

 

Edit; Hittil har jeg vært i gruppe med en pally og en rogue de siste dagene så hittil har det fungert greit.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg laga meg en Dorf Priest, siden jeg er ganske ny kan noen forklare litt hvordan jeg burde heale i instances? hva som er lurt på mobs og bosser osvosv. kan hende det står dette på en av de 13 sidene som er her nåå, men orker ikke lese gjennom nå;) takk for all hjelp jeg kan få..

Lenke til kommentar

Renew på dps-klassene når de har mistet litt liv men sannsynligvis ikke kommer til å ta skade på en liten stund.

 

Flash heal på main tank, men følg med livene hans så du ikke overhealer for mye.

 

Spam flash heal og skjold mager og warlocker når de skal gjøre AoE.

Lenke til kommentar
Renew på dps-klassene når de har mistet litt liv men sannsynligvis ikke kommer til å ta skade på en liten stund.

 

Flash heal på main tank, men følg med livene hans så du ikke overhealer for mye.

 

Spam flash heal og skjold mager og warlocker når de skal gjøre AoE.

5847475[/snapback]

vel, instancer fra lvl 20 til 40 er folka retards som regel, så bare heal den med aggro...

Lenke til kommentar

Sjekk talentene på Venacava i signaturen min. Dette er utelukkende PvP, skal du i instancer som dps/utility, bør du maxe ut Silent resolve og Shadow affinity istedenfor Blackout og Mind blast. Du vil uansett bruke MB fint lite i en instance, da en velplassert MB-crit genererer tonnvis med aggro i tillegg til 5x heal for 20-30% av skaden (som også kan critte).

Lenke til kommentar
Hvilken build burde jeg ha får å komme meg fort til lvl 60? er undead priest btw

5880435[/snapback]

 

 

Har en 41 prest nå som er disc holy.

Det pga jeg kjører masse instancer så størst fokus for meg er healing.

Hender jeg grinder litt alene også og det går greit med disc holy build.

Men tror nok det går fortere om du tar shadow. Har aldri prøvd shadow selv men mange sier det er bra.

 

Psilocybe har bra peil på shadow.

Lenke til kommentar
Er det noen som har en god holy build nå etter 1,10 patchen? mye som er forandret vettu

5881928[/snapback]

 

http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...000000000000000

 

Har en 41 prest nå som er disc holy.

Det pga jeg kjører masse instancer så størst fokus for meg er healing.

Hender jeg grinder litt alene også og det går greit med disc holy build.

Men tror nok det går fortere om du tar shadow. Har aldri prøvd shadow selv men mange sier det er bra.

 

Å specce healing før 60 er etter min mening bare tull. Det var faktisk veldig få encounters i spillet som virkelig viser forskjellen på hvilken spec priests har, med tanke på HPS/healingkapasistet.

 

Dette er kanskje litt langt unna for deg enda, men twin emperors, det krever god regen og bra HPS..

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

ahpadt :

 

Mulig det, men med den charen her blir det aldri noe endgame. :)

Er ferdig med det stadie av wow. Bygde presten som en slags ren instance \ party healer. Siden oppgaven min er å gi healing ville jeg legge det meste av talentene til godt skjold, rask casting og effektive heals. Tøffeste instance han her skal inn i blir nok UBRS. :!:

 

På Moonglade er det mange første gangs wow spillere som har lite peil på klassene de spiller, samt endgame stuff. Er kun en guild så langt som har tatt ned Onyxia og MC. Fokusen på epics er ikke så stor på denne serveren. Derfor skjer det mye rart i instancer og i grupper. Plutselig har hele party aggro, og alle trenger healing. Tror nok builden min har hjulpet godt på at ingen så langt har klagd på heals. :) Partyene jeg har healet i har så langt heller ikke wipa, og det er jeg stolt over :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Shadow er MER en bra nok for å heale alt opp til 60, selv da er det mye du ikke trenger disc/holy for..

 

Har selv en 51 priest, som jeg tok hele ST med i level 50, med eranikus og alle bossene, bare meg som healer og vi wipet aldri.

 

Elsker å bruke Greater heal pga mana effiency + lar tanken miste 1000 hp starter en heal, så kommern til 100%, dermed får jeg vente rundt 7-9 før en ny heal må til.

 

Shadow for grinding eier pga, drepe fort, mister aldri hp og mind flay <3, og selvfølgelig Spirit tap (100% increased spirit after killing blow)

 

Går aldri oom i selvgrinding om jeg ikke puller 2 mobs eller bruker PW:S (Ikke mana efficient når du får deg Shadowform)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...