Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Som Shadow lvl 60:::

 

Disc:

Unbreakable Will - 5

Improwed PWS - 3

Improwed PWF - 2

Mental Agility - 5

Improwed Inner Fire - 3

 

Shadow:

Blackout - 5

Shadow Focus - 3/5 (Se Improved Fade)

Improved Shadow Word Pain - 2

Improved Mind Blast - 5

Mind Flay - 1

Improved Pshycic Scream - 2

Improved Fade - 2/0 (Se Shadow Focus)

Silence - 1

Shadow Weaving - 5

Vampiric Embrace - 1

Darkness - 5

Shadow Form - 1

 

 

Prøvd en god del forskjellig builds... Syns disse er de som gjør best nytte for seg, stor trives!  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:

 

Aerie - Night Elf, Priest, 60 - Balnazzar

5495183[/snapback]

 

For meg virker det som idioti å ikke ha spirit trap..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Laget meg en ny UD prest på Ahn'Qisomething(den nye servern som kom for 2 uker siden)

Lurer da på gode mod'er, siden jeg har kjørt 1-60 med hunteren min uten mods.Tenkte det kunne vært smart å skaffet noe nå som jeg faktisk har en viktig rolle.

Forslag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Som Shadow lvl 60:::

 

Disc:

Unbreakable Will - 5

Improwed PWS - 3

Improwed PWF - 2

Mental Agility - 5

Improwed Inner Fire - 3

 

Shadow:

Blackout - 5

Shadow Focus - 3/5 (Se Improved Fade)

Improved Shadow Word Pain - 2

Improved Mind Blast - 5

Mind Flay - 1

Improved Pshycic Scream - 2

Improved Fade - 2/0 (Se Shadow Focus)

Silence - 1

Shadow Weaving - 5

Vampiric Embrace - 1

Darkness - 5

Shadow Form - 1

 

 

Prøvd en god del forskjellig builds... Syns disse er de som gjør best nytte for seg, stor trives!  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:

 

Aerie - Night Elf, Priest, 60 - Balnazzar

5495183[/snapback]

 

For meg virker det som idioti å ikke ha spirit trap..

5498943[/snapback]

 

 

*Hosteharkespy*....

 

Dette er en lvl-60 build, right?

 

Spirit tap gir deg 100% increase til regen ETTER EN KILL SOM GIR XP.

 

To momenter:

a) 5sec regelen gjør at man ikke får utnyttet dette noe videre

b) I MC/BWL/ONY-situasjoner sloss man oftest mot èn stor fiende over lengre tid. Under hele kampen får man ikke utnyttet ST i det hele tatt, og etter at bossen er død - hva skal man da med ST? :)

 

 

Spirit taps funksjon er først og fremst å decrease downtime under lvling 10->30/40

 

 

TH

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Subtlety er noe piss imo. Hvor ofte har fått aggro i en bossfight før, ahpadt? Aldri skjedd meg i hvert fall, og det er ingen som ligger over meg på healing-listene.

5408655[/snapback]

Sublety er et MUST.

Det er utrolig gunstig på Phase 1 av Nefarian osv. :thumbup:

5500440[/snapback]

 

Enig her.. Subtlety er i mange situasjoner ganske kjekt å ha... Regner med at jeg som en relativt OK prest vanligvis ligger som nr. 4-6 på aggrolista. Foran meg har jeg Tank/OT, 1-2rogues/mages... Er en av disse magene/roguene uheldige og dør og tanken mister aggro er man neste rett på buffeten.

Lenke til kommentar
*Hosteharkespy*....

 

Dette er en lvl-60 build, right?

 

Spirit tap gir deg 100% increase til regen ETTER EN KILL SOM GIR XP.

 

To momenter:

a) 5sec regelen gjør at man ikke får utnyttet dette noe videre

b) I MC/BWL/ONY-situasjoner sloss man oftest mot èn stor fiende over lengre tid. Under hele kampen får man ikke utnyttet ST i det hele tatt, og etter at bossen er død - hva skal man da med ST? :)

 

 

Spirit taps funksjon er først og fremst å decrease downtime under lvling 10->30/40

 

 

TH

5500416[/snapback]

 

My bad :D

 

EDIT: Er fortsatt ikke 60 så jeg har ikke opplevd det !

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Jeg er har nå blitt 60 med priesten :w00t:

Nå trenger jeg nytt utstyr. Guilden jeg er med i skal snart begynne med ZG så nature res er vell bra, det er og snakk om at jeg og noen andre i guilden kanskje skal være med en annen guild til MC så da trenger jeg fire res også.

Burde jeg gå for Devout eller utstyr med + til healing spells? Har Hide of the Wild, så den bytter jeg ikke ut.

 

Noen som har forslag til utstyr? trenger vell nesten alt nytt.

 

her er profilen min på allakhazam http://wow.allakhazam.com/profile.html?488216 (skal oppdatere den. men har det utstyret.

Lenke til kommentar
Jeg er har nå blitt 60 med priesten  :w00t:

Nå trenger jeg nytt utstyr. Guilden jeg er med i skal snart begynne med ZG så nature res er vell bra, det er og snakk om at jeg og noen andre i guilden kanskje skal være med en annen guild til MC så da trenger jeg fire res også.

Burde jeg gå for Devout eller utstyr med + til healing spells? Har Hide of the Wild, så den bytter jeg ikke ut.

 

Noen som har forslag til utstyr? trenger vell nesten alt nytt.

 

her er profilen min på allakhazam http://wow.allakhazam.com/profile.html?488216 (skal oppdatere den. men har det utstyret.

5522195[/snapback]

Ta noen Dire Maul runs, dropper mye bra healing items der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må si at jeg virkelig har fått opp øynene for +dmg. Før hadde jeg 7k mana og pent lite +dmg, nå har jeg +160-170dmg og 5k mana, men SW:P på 250+ per tick er helt ubeskrivelig artig. :)

 

Såh, et spørsmål til durkdrevne preister. Nå skal jeg kjøpe Eye of divinity av topp-guildet her på Sylvanas (med mindre de skal ha noe helt absurd mye for det). Nå som staffen er fikset (at den ikke ødelegger enchanten når man bytter), går det an å enchante "hver side" av den? Kunne selvfølgelig tenkt meg +30dmg/healing på Anathema, men kunne sett for meg at +20 spirit på Benediction ville gjort drikkepausene litt mindre hyppige.

 

Evt. kan jeg bare kjøpe en Soulkeeper og få +20 spirit på den.

Lenke til kommentar
Må si at jeg virkelig har fått opp øynene for +dmg. Før hadde jeg 7k mana og pent lite +dmg, nå har jeg +160-170dmg og 5k mana, men SW:P på 250+ per tick er helt ubeskrivelig artig. :)

5602623[/snapback]

 

Du kan tru jeg hopper i stolen når jeg fyrer av trinkets og ser en sw:p tikker unna for ~431. :dribble:

Lenke til kommentar
Noen her som har prøvd en Smite build? Har tenkt på dette litt, og det er faktisk utrolig mye kraft en kan få i Smite (tror jeg). Tenker da på en build som denne.

 

Jeg vil da kunne få denne crit sjangsen:

Gear

+ 2% crit - Eyes of the Beast

+ 2% crit - 5/8 Prophecy

+ 2% crit - Benediction

+ 1% crit - Dragonslayer's Signet

 

Talent

+ 5% crit - Force of Will - rank 5/5

+ 5% crit - Holy Specialization - rank 5/5

 

+ 5% crit - Base crit chance (?)

+ 3% crit - 300 Intellect

------------------------------------------------------

= 25% crit

------------------------------------------------------

 

I tillegg til dette vil jeg også kunne få en damage boost.

Talent

+ 5% dmg - Force of Will - rank 5/5

+10% dmg - Improved Smite - rank 5/5

------------------------------------------------------

= 15% dmg

------------------------------------------------------

 

Så da blir damagen (+ gear)

Normal: 438-489

Crit: 657-733 (26% sjangse ca)

 

Ville ikke dette være nok til å kunne soloe greit, men med også å kunne ha en stabil bwl healing build?

5491944[/snapback]

Da lurer jeg, hvorfor bruke de poengene på smite, når jeg som lvl 57 shadowpriest gjør mellom 500 og 600/700 skade med mindblast og rundt 1000 når den critter?

Lenke til kommentar
Tja:

Smite kan spammes, MB har 6 sekunders cooldown.

Man slipper sutring om shadowspec (og er en bedre healer).

Større manapool, mer regen, mindre manakostnader på enkelte spells.

5602839[/snapback]

 

MB har cd ja,

Bedre healer som holy/disc? Det kan godt hende, men det har ikke jeg merket noe til, jeg healer like bra som shadow, sutring fordi man er shadow? da er du i feil guild...

Jeg er full shadow, og ble som lvl 55 invitert med i MC, aldri fått noen kommentar på at jeg er shadow.

"Større manapool, mer regen, mindre manakostnader på enkelte spells." <-- GJør dette verdt det å være elendig i alt som heter grinding, 1vs1 pvp? Hva hjelper det med mer mana når man knapt kan gjøre skade?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...