Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Vet hva jeg skal si: BULLSHIT! Mind blast non-crit 1000, keep on dreaming. Da snakker vi i såfall om gear med opp i mot 600 +damage. Og dette på en prest... nahh.. Tror det ikke før jeg får se det.

5604878[/snapback]

 

Stemmer, du var jo der og så i combat loggen min. Han har forsåvidt Nefarian macen og rank 13 gear. Men ok, du får tro hva du vil :ermm:

 

Her er profilen hans, bare at han har Nefarian macen istedet for Anathema. Kanskje noen andre forandringer også.

5604982[/snapback]

 

Når fikk han Macen fra nefarian? Han spillte en anna prest når den droppa for dei, og blei forbanna.

 

Trur ikkje Shai har den macen, nei. Men ja, han har sjukt gear og gjør masse skade. Hero charm og Talisman hjelper jo litt på å stor burst-damage og, selfølgelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hurra, ny info om 1.10:

 

[update] - 09/02

 

We have received some additional information about the upcomming changes to the Priest racial spells:

 

Feedback - The priest surrounds himself with anti-magic energy. Any successful spell cast against the priest will burn mana from the attacker and cause Shadow damage.

 

Elune's Grace - Now also increases chance to dodge. Ranged damage reduction increased, duration decreased, mana cost decreased, now has a cooldown.

 

Shadowguard - Is now instant cast. Updated tooltip to reflect that damage caused by Shadowguard causes no threat. This was previously the case, but was undocumented.

 

Touch of Weakness is now a 10 min. buff on the caster that is triggered when they are struck in melee. The effect is otherwise the same.

 

Starshards: This spell now works like Curse of Agony, with lower initial damage which increases as the duration continues. Mana cost dropped approximately 30% on all ranks. Ranks 1 and 2 increased to 6 second duration. Damage increased approximately 17%.

 

Hex of Weakness now also applies a -20% healing modifier in addition to its normal effect. The healing debuff does not stack with the warrior's Mortal Strike ability, although the damage penalty now stacks with either Touch of Weakness or Curse of Weakness.

 

Kanskje dagger-priest hadde vært tingen nå. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Robe of winter night (crafted)

Crimson felt hat (Balz-something-something i UD Strat)

Anastari heirloom (boss #2 i UD Strat)

Maleki's footwraps (boss #3 i UD Strat)

Scepter of the unholy (Baron i UD Strat)

Thuzadin sash (boss #1 i UD Strat)

 

Det skulle iallefall hjelpe litt på skaden.

5703809[/snapback]

 

UD Strat?

 

Undead strat?

Lenke til kommentar

Etter 80 dager med min warrior fikk jeg lyst til å starte en alt.'

Har bygd opp en prest nå til lvl 23 still work in progres.

Dinger lvl 24 etterpå i dag og har da 5 rare items. Det må vel være bra på et så lavt lvl? Husker med min warrior så hadde jeg kun to stykker på lvl 30.

 

Så til hva jeg lurer på.

Har så langt tenkt at jeg kun skal heale da det som oftest er det folk forventer at en prest gjør på et RP realm.

Hvor bør jeg først putte talent points, i disc eller holy? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...