Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har 0 pixel feil på min! Men har lest at det finnes programmer som rette opp i pixelfeilene da.

Trodde videoen med blinkende farger var eneste måten å rette opp "stuck" pixler med?

Det stemmer, men det er ikke dermed sagt at den vil fikse de pixlene som er stuck.

Lenke til kommentar
Har 0 pixel feil på min! Men har lest at det finnes programmer som rette opp i pixelfeilene da.

Trodde videoen med blinkende farger var eneste måten å rette opp "stuck" pixler med?

Det stemmer, men det er ikke dermed sagt at den vil fikse de pixlene som er stuck.

Er ikke noen garanti for det nei. :)

Lenke til kommentar

Men for al del, ikke la oss gjenta diskusjonen om det er akseptabelt med døde pixler i produkter eller ikke.

Vi har alle forskjellige meninger om saken, og vi skifter neppe mening uansett hvor lenge vi duskuterer emnet.

Selvsagt er det ikke akseptabelt med døde pixler på PSP'en. Den koster 2500 kr for faen :hrm:

Hva ville prisen vert hvis Sony skulle garantere at alle pspene var 100% feifrie?

Jeg mener at det er akseptabelt med noen få døde pixler, selv om produktet er aldri så dyrt.

Det er tross alt ikke billig å produsere skjermer, og hvis alle hadde krevd at de var perfekte, ja da hadde det sannelig ikke blitt billig å prudusere dem til en forsvarlig pris.

Selvsagt finnes det en grense for hvor tolerante man skal være, men en eller to døde pixler er da ikke så forferdelig grusomt?

Vær heller glad for å ha muligheten til å kjøpe en psp, istedenfor å whine over pixelfeil. :)

Lenke til kommentar

Altså. Å whine om noen stuck pixels er bare barnslig. De synes overhode ikke i spill (er de døde er det en annen sak, men stuck pixels vises som regel bare hvis hele skjermen er en farge, dvs. i spill/film vil man ikke legge merke til de.

 

En annen ting, Nevnarion er at i PSP instruksjonsboka står det at stuck pixels ikke er en feil. Altså indirekte at man må regne med å få en stuck pixel eller fler. Siden de ikke regner det som en feil, er det heller liten vits i å klage.

Lenke til kommentar
Om det er et sykt problem så får man jo kjøpt ny skjerm til PSP på blant annet digiworks.no :yes:

10823_294.jpg

Koster 365,-, men jeg kan vedde på at etter montering av en nybegynner som meg, så er det sikkert flere døde pixler enn før jeg byttet! :tease:

 

Jeg hadde ikke turt å bytte ihvertfall! :)

Lenke til kommentar
Om det er et sykt problem så får man jo kjøpt ny skjerm til PSP på blant annet digiworks.no :yes:

10823_294.jpg

Koster 365,-, men jeg kan vedde på at etter montering av en nybegynner som meg, så er det sikkert flere døde pixler enn før jeg byttet! :tease:

 

Jeg hadde ikke turt å bytte ihvertfall! :)

Ikke jeg heller, men sikkert noen som har litt peiling på elektro som kan klare det uten problemer, men jeg synes ikke det er verdt det.

Lenke til kommentar

Kjøper nok inn noen sånne skjermer tror jeg... Greit med pappa som har jobbet med elektronikk hele livet :p Har også en del kamerater som har psp nå så kan være greit å tilby de den tjenesten. Om folk vil ha dette gjort får dere nesten nå i førsteomgang spørre noen andre... Da pappa er i thailand med muttern muligens en mnd til..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Da har Sony sluppet en ny oppdatering til psp, fw 2.01. Og jeg anbefaler ikke å oppdatere for downgraderer fungerer ikke på den versjonen! (Tror 2.01 kun fungerer på japanske psp'er)

Lenke til kommentar
Da har Sony sluppet en ny oppdatering til psp, fw 2.01. Og jeg anbefaler ikke å oppdatere for downgraderer fungerer ikke på den versjonen! (Tror 2.01 kun fungerer på japanske psp'er)

Helt sant. Og homebrew er igjen ingen mulighet, og tiff exploitet vil ikke lenger fungere. Hold dere unna. :p

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Jeg får ikke spilt av musikk videoene og Spiderman traileren fra prøve UMD`en etter jeg har downgradert PSP`en min.

Når jeg skal spille av Spider man får jeg To play, you must update the system software.

Og når jeg skal spille av musikk videoer står det The disc cannot be played.

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...