Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hva som skjedde med guide tråden min :hmm: nå ligger den i "Admin dump space" forumet haha... hadde jeg skrevet noe de ikke likte kanskje :p jaja... folk får spørre og grave i denne tråden ievigheter da. Er jo ingen her som gidder å lese første post eller gjøre noe research selv. Jeg blir bare oppgitt over å lese tråden nå om dagen :p

 

Kunne ikke folk kommet med noe konstruktivt i tråden "Oi sjekke jeg fant dette til psp det var drit fett". Ikke "hva er homebrew?" Det har blitt besvart minst 100 ganger før i tråden

 

Flere enn meg som synes PSPen begynner å bli litt "raklete" etter en stunds bruk? Minnekort lokket og rammen rundt knirker veldig på minn. Minnekort lokket detter nesten av bare jeg ser på det :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Men får du tak i PSP Media Player på PSPAVISEN? :hmm:

Det er ikke verre enn å sjekke, men ja du finner det på PSPavisen. Men som Makos sa så hakker det for mye til at det er brukbart. Men programmet har absolutt potensiale ;)

 

Ellers, så finner folk svar på de mest spurte spørsmålene på første side av tråden(oppdateres når nye ting oppdages) Om noen finner noe de synes mangler så er det bare å si ifra så skal jeg oppdatere :)

Lenke til kommentar
men virker umd spill, og umd filmer jeg har kjøpt når jeg har nedgradert? :hmm:

er veeeldig redd for å herpe psp'en!

og mister du internett leseren når du nedgraderer??

UMD filmer og spill skal virke med PSP Set. Der lurer du PSP til å tro du har v.2.0 Google it.

Det er ingen som har rapportert noen ødelagt PSP rundt på nettet, så det skal være ganske trygt.

Ja, du mister nettleseren, men se her:

 

Hjemmebrent > Nettleser

 

 

---

 

Hooray, jeg er skribent for pspavisen.com.

Lenke til kommentar
men virker umd spill, og umd filmer jeg har kjøpt når jeg har nedgradert? :hmm:

er veeeldig redd for å herpe psp'en!

og mister du internett leseren når du nedgraderer??

UMD filmer og spill skal virke med PSP Set. Der lurer du PSP til å tro du har v.2.0 Google it.

Det er ingen som har rapportert noen ødelagt PSP rundt på nettet, så det skal være ganske trygt.

Ja, du mister nettleseren, men se her:

 

Hjemmebrent > Nettleser

 

 

---

 

Hooray, jeg er skribent for pspavisen.com.

Sant, men den internett browsern i 2.0 er en god del "bedere" enn de som er laget, altså homebrew nettlesere, etter hva jeg har hørt værtfall, men det kommer seg, PSP har jo bare vært ute i ca 1 år, og det kommer jo bare kulere og kulere homebrew apps, plus at de som eksistere bare blir bedere og bedere.

Lenke til kommentar
Kjøpte PSP i dag jeg også. Bruker nå 2.0. Har jeg mulighet for å legge inn piratkopierte spill og spille de via en loader?

 

Noen som har testet den prisgarantien for minnekort på lefdal eller? Funker det fortsatt. Printer ut siden og drar bort på Alnabru imorgen hvis det fortsatt gjelder.

Du må nok nedgradere ja, man mister nettleseren, men det er en liten pris å betale for homebrew...

 

men virker umd spill, og umd filmer jeg har kjøpt når jeg har nedgradert? 

er veeeldig redd for å herpe psp'en!

og mister du internett leseren når du nedgraderer??

Når jeg sa "Les FAQ'en" så mente jeg faktsik at du skulle lese gjennom den, da det står at man kan spille spill og umd filmer etter at man har nedgradert og hvordan man får det til :ermm:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Ok. Men er det noen som vet om Lefdals prisgaranti fortsatt gjelder?

 

Har du direkte link Gandalf?

PS: Hva het den forrige PSP siden du skrev for?

LINK-PSPAVISEN

 

Du mener min gamle side, den het, PSPNorge, men etter vi ingikk et sammarbeid med gameroobie gikk alt til h*lvete. Det funket ikke, vi vurderte å starte opp igjen, men jeg fant ut at det var like greit å bare bli med goberg på PSPavisen. Om du ser 20-30 sider tilbake kan du lese hele historien :p (og se hva som skulle blitt PSPNorges nye design :love: )

 

 

Om du tenker på minnekort garantien så gjelder den enda, om du er heldig nok til å finne en lefdal som har vanlige MS DUO PRO og ikke PSP versjonen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...