Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et stort problem når det gjelder pspset og wab version changer..

har lest at det skal være to mapper i en av de..

kan noen være så snill å hjelpe. :( har gjort alt jeg kan og stresser som en gal med å få det til! har firmware 1.5 og får ikke spilt f.eks. midnight club 3.

så jeg må forandre versionen til 2.0.

på forhånd takk!

Lenke til kommentar

Kommer ann på hva slags sending du valgte. Om du valgte brev så kommer det ingenting. IT24/mamut.com hadde også problemer med VISA og MasterCard betalting her om dagen

 

 

Fra: IT24 Fredag 30. september

 

Hei!

Vi må beklage litt problemer her, men det er ikke bare vår skyld.

Vi har nå fått inn varen på lager og skulle sende, men vi har dessverre oppdaget at det har vært en feil i nettbutikken på kredittkortbetalingen, så alle som har valg kredittkortbetaling den dagen du bestilte har ikke blitt koblet til Netaxept som de skulle, men fikk beskjed om å skrive inn kredittkortnummer sammen med adresse.

Vi har dermed ikke fått disse kredittkortopplysningene, og det har ikke Netaxept heller (som egentlig er de eneste som skal ha de).

Det skyldtes en feil som oppstod ved oppdatering av programmet Mamut til nettbutikken (som Mamut.com har laget).

Vi har kjørte ny oppdatering etterpå slik at det er ordnet igjen nå (man blir nå som normalt koblet direkte til Netaxept).

Vi har aldri vært borti noe slikt tidligere og vi har kontaktet Mamut ang. saken, men foreløpig har de ikke kunnet hjelpe oss.

Det var en feil på deres program.

Enten må du legge inn ordren på nytt så kan vi sende umiddelbart (vi vil da slette de gamle ordren)!

Hvis ikke må vi finne en annen måte å ordne betaling på eller rett og slett kansellere ordren dersom du ønsker det!

Varen kan være fremme neste dag hos deg dersom du legger inn ordre på nytt nå! (Du kan velge A-post til kr. 30)

Vi avventer også svar fra Mamut om det kan rettes opp, men uansett kan du ikke tape noe på å legge inn ny ordre siden det ellers vil ta ekstra tid!

 

mvh

it24.no

Lenke til kommentar

Denne tråden begynner å bli irriterende å lese. Det er jo så ufattelig mange dumme spørsmål. Greit at folk ikke skjønner alt med en gang men hva med å bruke google? Om det skulle være noen som ikke vet hva google er så har dere link her: Google ;)

 

Vær så snill og gjør litt research før dere poster et spørsmål her som har blitt besvart hunder ganger før.

Lenke til kommentar

Jeg trenger hjelp med UMD Emulator. Jeg har lakt *.ISO filen i L:\UMDEMULATOR\ISO og jeg finner filen i UMD Emulator, men når jeg klikker på den, blir skjermen svart og jeg kommer tilbake til PSP menyen. Jeg har forsøkt med både Ridge Racer og Metal Gear som UMD, men får ikke kjørt isoen uansett.. Jeg har også forsøkt med å sette PSP til v1.52 og 2.0 i PSPset, men det hjelper heller ikke. Hva er det jeg overser?

Lenke til kommentar
Jeg trenger hjelp med UMD Emulator. Jeg har lakt *.ISO filen i L:\UMDEMULATOR\ISO og jeg finner filen i UMD Emulator, men når jeg klikker på den, blir skjermen svart og jeg kommer tilbake til PSP menyen. Jeg har forsøkt med både Ridge Racer og Metal Gear som UMD, men får ikke kjørt isoen uansett.. Jeg har også forsøkt med å sette PSP til v1.52 og 2.0 i PSPset, men det hjelper heller ikke. Hva er det jeg overser?

Jeg er ikke PSP ekspert er litt newbie selv...

 

men

 

kan du ikke bruke fastloader ? (du kan laste den ned på pspavisen)

da bare legger du isoene til spillene i iso mappe som ligger på root

...alle spill jeg har prøvd så langt har fungert med fastloader

Lenke til kommentar

Kjøpte meg et nytt spill i dag. Dynasty Warriors :p Trodde det var et sånt slåssespill ala tekken, men der tok jeg feil... Noen som har prøvd dette spillet egentlig? Var veldig vanskelig å sette seg inn i det synes jeg og skjønte ikke helt hva som var målet med å spillet. Man startet liksom på en slags "arena" og så skulle man bare drepe de folka man så, så stod det "Area Liberated" eller noe sånn, og så kunne man gå til en annen arena og drepe videre :ermm:

Lenke til kommentar
ja, backups er lov. uansett funket det med UMD Emulator 0.8C.

Det er i grenseland for alle vet at når folk snakker om backups så mener de egentlig piratversjoner. Moderatorene på gamer er veldig strenge ang. dette. Så det hadde egentlig vært lettere om dere tok UMD Emulator/fastloader diskusjonen over til PSPavisen, ser ikke ut til at goberg har så mye imot at det diskuteres iallefall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...