Gå til innhold

Hvilket HW\PC kjøp angrer du mest på?


Gjest Slettet-nQdjz0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg angrer mest på, er når jeg kjøpte ett skjermkort i england. Dette var var ett hercules kort med en S3 Virge brikke, "Astonishing 3d performance" stod det....men kortet støtta jo faen meg ikke 3d i det hele tatt. Så inn med voodoo2 kortet mitt igjen.

 

Også, IBM 40GXP var det ett elendig kjøp, kikk til helvete 3 dager etter at garantien gikk ut.

 

whopifuckindoo...

 

Så til beste kjøp:

 

Radeon 9500 Pro, kjøpt forrige påske, og klarer fortsatt alle spill genialt.

AMD 64 s939 med CnQ, Raptor disken som gjorde at jeg kunne legge inn windows på 30 minutt.

 

AMD & ATI Powah!

Lenke til kommentar

For noen år siden kjøpte jeg følgende:

 

Ant Varenr Varenavn Stk. pris Linjesum Status

1 C237-LL "USB Cable ""Laplink"" A-A 1.8m" 259.00 259.00 Lager

 

 

Ser nesten slik ut: F105166.jpg

 

Hva pokker skal jeg med noe slikt?

Hvis noen har lyst på den skal vedkommende FÅ den :evil:

 

 

Edit: la til en linje

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar
Ant Varenr Varenavn Stk. pris Linjesum Status

1 C237-LL  "USB Cable ""Laplink"" A-A 1.8m" 259.00 259.00 Lager

 

 

Ser nesten slik ut: http://www.psdata.no/pic/F105166.jpg

 

Hva pokker skal jeg med noe slikt?

Hvis noen har lyst på den skal vedkommende FÅ den :evil:

Hehe... *flire*

 

Den så jo, eh, brukbar ut... :mrgreen:

Ja, spesielt når man i ettertid skaffer seg trådløs router og nettverkskort. USB 1.1 (12Mbps) vs. trådløst nett (54Mbps). Øhhhhmm.... hva velger jeg?

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar

Angrer mest på min Yamaha 16x scsi brenner til 4500 kr. Yamaha hadde på den tiden den samme brenneren uten scsi til 2200 kr. Bare fordi jeg syntes det var tøft med scsi-ting. Ingen ytelse forskjell slik jeg forstod det i etterkant. (3 uker senere kom det 21x brenner).

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Det pc-relaterte kjøpet jag angrer mest på er kjøp av labler.. kjøpte for en tusing, så fant jeg ut at platene ble ødelagte når jeg limte dem på :no: ..

Ble "litt" irritert da

Fortell fortell - Hvilken produsent og modellserie eller label-pakke hadde du problemer med? :) Er det sånne som er beregnet til å kjøre gjennom skriveren?

Lenke til kommentar
Det pc-relaterte kjøpet jag angrer mest på er kjøp av labler.. kjøpte for en tusing, så fant jeg ut at platene ble ødelagte når jeg limte dem på :no: ..

Ble "litt" irritert da

Fortell fortell - Hvilken produsent og modellserie eller label-pakke hadde du problemer med? :) Er det sånne som er beregnet til å kjøre gjennom skriveren?

7255769[/snapback]

Kanskje dette har endret seg på de snart to årene det er siden denne tråden var sist i live? ;)

Lenke til kommentar

Men fremdeles genial tråd. :)

 

Dell pc`en jeg hadde må være det dummeste kjøpet jeg har hatt. T600 ettellerannet var det vel... Men den var grei for det århundret.....

 

Ellers bestillte jeg et hovedkort fra komplett, med plass til 2 hele cpu`er! :dribble:

 

Hadde jeg de cpu`ene? Nei.

 

Gikk i retur til komplett og jeg måtte betale rundt 2-300 i gebyr for uavhentet vare. (min feil)

 

Også har vi første cpu vifta jeg bestillte med mitt nye k3-ultra hovedkort. Skikkelig jetmotor. Trodde aldri det skulle bli stille på rommet mitt igjen...

Lenke til kommentar

Jeg angrer mest på min Apple iBook. Nysgjerrig på et Unix-Os alle skryter av, men dessverre så fikk jeg erfare at billig Apple er ubrukelig Apple.

Skal ikke si noe om OSX er bra eller dårlig, men en ting fikk jeg erfare: skal du ha Apple så se kun på high-end produktene.

 

Den duger utelukkende som en SSH-terminal, en dyr sådan :(

Lenke til kommentar
Det pc-relaterte kjøpet jag angrer mest på er kjøp av labler.. kjøpte for en tusing, så fant jeg ut at platene ble ødelagte når jeg limte dem på :no: ..

Ble "litt" irritert da

Fortell fortell - Hvilken produsent og modellserie eller label-pakke hadde du problemer med? :) Er det sånne som er beregnet til å kjøre gjennom skriveren?

Kanskje dette har endret seg på de snart to årene det er siden denne tråden var sist i live? ;)

Ops! :cool: ..makan som tida går ja ;) Hadde visst et halvt øye på tema label flash og folie, skrive ut etikett på DVD/CD. Da datt resten av det halve øyet ned... :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg angrer på at jeg kjøpte ett Club3D ATI Radoen 9700 pro med en gang det kom.

jeg ga 4300 for det kortet.

Det var den tiden jeg for det meste jeg brukte Linux.

 

Fikk aldri til 3d aksellerasjon.

 

Nå ligger det på bordet å samler støv

7256021[/snapback]

 

Det må gjerne få lov til å samle støv her hos meg :innocent:

 

Det jeg angret mest på må vel være:

 

a) Kjøpe meg en Seagate 160 gb disk. Fylle opp med 12gb = raw partition :cry:

b) Kjøpe meg en Maxtor 200 gb disk. Ja ok, god ytelse, men svarte som den bråkte.

c) Kjøpe billig kabinett (skyhawk ettelleranna til 495,- hos microplex). ressonans til 1000

b) kjøpe meg 52x cdbrenner med 16x dvdleser da det fantes 8x dvd+-R. Mente jo den gang at jeg skulle vente til dvdbrennerne kom opp på 52x de og :!:

Lenke til kommentar

En maskin ejg kjøpte hos Multicom.no, var min første maskin, og alt virka lovende, men hk'et streika, sendte den inn, de sa det var virus, sendte den inn 3 mnd etterpå og da oppdaget de feilen ved hk'et. så bytta de Hk'et og 3 mnd etterpå funka ikke dette heller.

 

ble forbanna og solgte drittn i deler!

Lenke til kommentar

Jeg angrer igrunn ikke på noe jeg har kjøpt. Det er fordi jeg aldri handler på impuls, men heller sitter i ukesvis å leser tester og prislister før jeg kjøper noe jeg mener jeg trenger.

 

Hvis jeg absolutt må si NOE så kjøpte jeg et trådløst logitech tastatur som jeg var skikkelig misfornøyd med + et XFX 6800 gs(jeg skulle kjøpt gainward 6800gt, men hadde ikke råd) xfx'en hadde dårlige kapacistorer el no sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...