Gå til innhold

Hvilket HW\PC kjøp angrer du mest på?


Gjest Slettet-nQdjz0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv så angrer jeg på at jeg kjøpte swiftech cpu blokk til 900,- . Den er bra, men cpu'en min er bare drøye 5 grader kjøligere enn hva den var med den gamle blokken til 150,-.

Eh, bare 5 grader mindre? Det er jo sinnsyk forskjell da! Hadde glatt punga ut 900kr ekstra for å få 5grader mindre.

For deg så er kanskje 5 graders utrolig mye, men for meg så var det penger ned i sluket.

Samme gleder sidewinder rattet jeg kjøpte for noen år siden til 1000,-. Brukte det 2-3 ganger, og siden så har det bare ligget i boden og samlet støv.

Lenke til kommentar

Må definitivt være at jeg kjøpte ett ASUS hovedkort til P4 som ALDRI ville virke. Ligger og samler støv. :thumbdown:

 

Åja, og min P4 2,4Ghz som heller aldri har vært brukt :p

 

Jaja, blir "donasjon" av en stk P4 til brutter'n samt vannkjøling og peltier for å se hva den er god for. :dribble:

Nytt hovedkort får'n kjøpe seg sjæl.... ;)

Lenke til kommentar

min første pc som jeg kjøpte på elkjøp :blush: fikk pengene tilbake da jeg ikke var fornøyd. (måtte trusler til)

 

min andre pc fra actebis. funket et år den, så tok den kvelden.

 

msi kt600 fisr2 delta VIA.... say no more...

 

msi tv@anywhere tv-kort som ikke virker.

 

P4 2,8 aldri brukt.

 

celeron 2,6 heller aldri brukt.

 

asus P4 mATX hk heller ikke brukt.

 

club 3D ati 9200. ikke brukt...

 

tja, var litt av hvert her.

 

EDIT: støydempende matter til kabinettet.

Endret av Fenriz
Lenke til kommentar
Kombinasjon av Abit IC7-MAX3 og Thermalright SP-94, da disse ikke passet sammen. Solgte SP'en til en kompis, men nå finner jeg ut at jeg trenger ny kjøler uansett. Dessuten har det ikke vært annet enn problemer med kortet, mht alle rare typer vifter osv som slutter å virke. Men har en kompis med samme kortet og han er fornøyd...

 

Ellers var det litt dumt med viftestyring osv, de bråker såpass at jeg har alle av hele tiden.

 

Kjører IC7 MAX3 med SP 94 kjølern på den ene maskina mi. Den passa som hånd i hanske spør du meg :cool:

Lenke til kommentar

Angrer noe vannvittig på at jeg kjøpte en Celeron 800 Toshiba laptop i 2001.. TIL 16000 KRONER !!!!!!!!!!!!!!! Dette var akkurat da prisene hadde begynt å gå ned på laptop... (fra ca 20-21000 som de vanligvis lå på). Maskinen var grei nok den. MEN JEG TRENGTE DEN JO IKKE !!! :-( Og nå kunne jeg fått TO knall laptoper for samme prisen.. Men nå er jeg blakk :-( Sånn går det når man i ett øyeblikk har penger og kjøper noe man har ønska seg lenge.. men ikke egentlig har bruk for...

Lenke til kommentar

Det må nok bli min fantastiske ubrukelige viftestyring fra Coolermaster. En type Aerogate II. Uler og piper noe forferdelig hver gang jeg starter maskinen, da en temperatur sensor tok kvelden helt uten forvarsel. Ulingen blir jeg ikke kvitt da Aerogate'n må ha signaler fra alle 4 tempmålere for å være fornøyd.

 

(Nei, det er ikke mulig å disable alarmen.)

Lenke til kommentar

Desidert ett pci-e X600XT kort.

Kjøpte det når det akkurat hadde kommet på markedet, og for kun ett par hundrelapper mer kunne jeg kjøpt 6600GT. Korte lever rett og slett ikke opp til den prisen jeg betalte for det.

 

Men problemet er løst, bestilte ett X850XT PE kort her om dagen.

Lenke til kommentar

Det jeg angrer mest på er en Jens of Sweden mp-130 mp3-spiller. Jeg kjøpte den fordi den støttet ogg formatet.

 

Saken kostet 3000 kroner, da jeg fikk den viste det seg at den bare støttet USB1. Jeg mener, hva faen? Jeg hadde ikke brydd meg med å sjekke fordi jeg annså det som en selvfølge at en moderne spiller til 3000 kroner hadde USB2 støtte. Men neida.

 

Bortsett fra dette var spilleren nydelig og fungerte bra, men det er fremdeles irriterende hver gang jeg skal dytte over 500mb musikk og ser hvor "raskt" det går.

Lenke til kommentar
Øverst på angrelista mi står: ATI Radeon 9800. Kjøpte det med en gang det kom for 3000 spenn. Har aldri angret så mye i hele mitt liv! Tenk at jeg sviktet nVidia for en slik søppelprodusent  :no:

Du har nok ikke noe å si når du selv produserer søppel som denne posten.

Vedder en milliard på ad du gjorde noe feil. :nei:

Kanskje jeg skrev en usakelig post. Men måtte få ut min agresjon mot det kortet!

 

Jeg gjorde overhode ikke noe feil. Det funker rett å slett ikke til mitt bruk. Det var elendig i de spillene jeg spilte. Prøvde utallige drivere, både Catalyst og Omega. Dessuten var det ikke klokkevennlig i det hele tatt pga noe elendig Infineon RAM.

 

Det som gjorde meg mest bitter var at PCUtstyr.no ikke følgte loven når det gjelder angrerett. Så jeg tapte 3k!

 

Var sikkert et godt kort for de som spiller andre spill enn meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...