Gå til innhold

Hvilken mobiltelefon har de beste tastene?


Erren

Anbefalte innlegg

Til dere som har skrevet 6230 her: Jeg har hatt min i snart 2 uker, og kan si med en gang at 6230 ikke har noe på listen over beste tastatur på mobil å gjøre.

 

Tastene i seg selv er gode; responsive, passe trykk, grei lyd.

Det som ikke er bra, er at knappene er altfor små, og at de sitter for tett, og at de er så flate at man ikke klarer å orientere fingrene på de forskjellige knappene uten å se etter.

 

Jeg hadde en gammel T300 før jeg fikk 6230'n nå, og på den gamle der er det meget utpregede knapper. De står høyt opp og ganske adskilt (dog litt vonde å bruke). Det var null problem for meg å skrive en hel sms uten å ta telefonen opp av lomma. Kjekt på møter. Klarer du det med 6230, er jeg imponert!

 

- Og hvorfor er den grønne og den røde knappen så vanskelig å komme til? Skal man ikke enkelt kunne svare når det ringer? :\

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel har to favoritter her...

Det er den gamle NOKIA 1611 som har kjempe store fine, lette å trykke på, taster!

Den andre er 3100 tror jeg den het! kjempe gammel tlf som kom etter 1611!

De to er de tlf`ene som jeg synes hittil har de deiligste knappene...=)

Bare synd det ikke var T9 ordbok da...:/

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Nokia 3100 er slettes ikke så gammel! Og den har T9-ordbok!

 

Vel da husker jeg ikke hva den het! den kom i værtfall etter 1611 å tok over for den!

Den har samme meny oppsette som 8110 tror jeg den het (første matrix telefonen)!

Det er nok 3110 du snakker om, og den hadde herlige taster ja! :)

 

Ellers liker jeg T630-tastene godt, og også 8850-tastene (selv om nederste knapperad er litt trang)

Lenke til kommentar

Selv om man kanskje ikke skulle tro det er tastene på 7600 helt knall!

Når man venner seg til det er de faktisk ganske bra! De er gode, responsive og gir en god skrivefølelse. Tastesettet er litt unormalt, men lett å venne seg til :thumbup:

De fortjener litt skryt!

 

 

Og, ja, tastene på 6230 er små for meg, men store og gode for andre folk

Lenke til kommentar

I går prøvde jeg 6310i litt. Har prøvd den før, men tenkte ikke over det da. Den har jo rett og slett nydelige tastet. Store taster, godt mellomrom, logisk oppsett, myke å presse, osv.

 

Selveste mobilen kan ikke måle seg med dagens, men gode taster, det har den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...