Gå til innhold

Hvilken mobiltelefon har de beste tastene?


Erren

Anbefalte innlegg

Men joda, M30 så ganske homo ut..

Homo?

Har en M30 selv, og tastene er ganske gode, eneste problemet er at de er litt langt fra hverandre så det blir litt vanskelig å skrive veeeeldig fort.

Ja, homo!

Kommer sikkert ann på hvilken farge du har den i da..

Den er sikkert ikke like homo i svart ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men joda, M30 så ganske homo ut..

Homo?

Har en M30 selv, og tastene er ganske gode, eneste problemet er at de er litt langt fra hverandre så det blir litt vanskelig å skrive veeeeldig fort.

Ja, homo!

Kommer sikkert ann på hvilken farge du har den i da..

Den er sikkert ikke like homo i svart ;)

Definér "homo" da. :)

Finnes M30 i svart? :whistle:

Få se bilde i såfall.

Lenke til kommentar

Beste tastene, ja. Skal man skrive SMS med èn hånd er det ikke til å legge under en benk at Nokia 3100 er ganske overlegen.

 

Skal jeg skrive SMS foretrekker jeg å skrive med penn. Det går sinnsykt mye raskere, og man kommer fort i i 500 tegn på en tid hvor man på vanlig mobiltelefon kun hadde skrevet 250. Man trenger dessuten ikke taste fjorten ganger på en tast for å finne spørsmålstegn eller semikolon. Skal du kjøpe deg en SMS-racer vil jeg derfor anbefale deg å kjøpe en mobiltelefon som er touchscreenbasert. Det er helt overlegent.

Lenke til kommentar

de fleste av dere er på jordet! tenk bakover i tid.....til gode gamle nokia 3210 og nokia 3310.....de er himmel å skrivemeldinger med i forhold til dagens telefoner som mer og mer blir basert på utseendet enn funsjonalitet. jeg har 3310 som personlig favoritt fordi den har perfekt mellomrom mellom tastene. dette gjør at man kan skrive fort som faen!

Endret av karce
Lenke til kommentar
jeg har 3310 som personlig favoritt fordi den har perfekt mellomrom mellom tastene. dette gjør at man kan skrive fort som faen!

Hvis tastene er litt nærmere hverandre så slipper man å bevege fingrene så mye. Vil påstå at man skriver raskere da. Jeg skriver hvertfall mye raskere på f.eks en 3100 enn 3310 fordi tastene sitter mye tettere på 3100.

Lenke til kommentar
Hvis tastene er litt nærmere hverandre så slipper man å bevege fingrene så mye. Vil påstå at man skriver raskere da. Jeg skriver hvertfall mye raskere på f.eks en 3100 enn 3310 fordi tastene sitter mye tettere på 3100.

Hvis er en enhåndstaster går det raskere om tastene er tette. Taster man med to hender derimot er det kjekt med litt avstand. Min mening.

Lenke til kommentar
Skal jeg skrive SMS foretrekker jeg å skrive med penn. Det går sinnsykt mye raskere, og man kommer fort i i 500 tegn på en tid hvor man på vanlig mobiltelefon kun hadde skrevet 250. Man trenger dessuten ikke taste fjorten ganger på en tast for å finne spørsmålstegn eller semikolon. Skal du kjøpe deg en SMS-racer vil jeg derfor anbefale deg å kjøpe en mobiltelefon som er touchscreenbasert. Det er helt overlegent.

Det synes så absolutt ikke jeg, jeg bruker P900 og hver gang jeg skal skrive melding og tastaturet er av så må jeg frem med det virtuelle tastaturet, og skrive med pennen blir for tungvint for meg.

 

De beste tastene jeg har prøvd synes jeg er 3650 den var virkelig god. Liker også P900 sine taster godt :yes:

Lenke til kommentar
Beste tastene, ja. Skal man skrive SMS med èn hånd er det ikke til å legge under en benk at Nokia 3100 er ganske overlegen.

 

Skal jeg skrive SMS foretrekker jeg å skrive med penn. Det går sinnsykt mye raskere, og man kommer fort i i 500 tegn på en tid hvor man på vanlig mobiltelefon kun hadde skrevet 250. Man trenger dessuten ikke taste fjorten ganger på en tast for å finne spørsmålstegn eller semikolon. Skal du kjøpe deg en SMS-racer vil jeg derfor anbefale deg å kjøpe en mobiltelefon som er touchscreenbasert. Det er helt overlegent.

Tror nok det går ganske mye raskere med T9 enn med penn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...