Gå til innhold

Hvilken mobiltelefon har de beste tastene?


Erren

Anbefalte innlegg

Som det står i emnefeltet: hvilken mobil har de beste tastene?

Nokia er kjent for å eksperimentere med tastene sine(nevner i fleng; 7600, 7619, 7280). SE pleier å holde seg i skinnet, men har også noen mer ubehagelig knotete taster(P900). Siemens har av de hardere og multifunksjonelle, men på noen modeller er de diggbare. Hvilket Samsung angår har de et noe litt for flatt opplegg på stort sett alle mobilene sine. LG har av de bedre, men noe flatt og kjedelig

Hva synes du? :ermm:

OBS: hvert innlegg skal inneholde et konkret svar!

PS: her skriver man ikke hvilken mobil som har de værste

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke prøvd alle telefonene i verden akkurat... Men jeg dere utfordrer alle til å finne en mobil med bedre taster enn Nokia 7250(i).

 

Har aldri vært borti noe bedre enn den!

 

 

 

http://amobil.no/art.php?artikkelid=830&side=1

 

Undertegnede må innrømme å ha vært en av skeptikerene til Nokias hemningsløse eksperimentering med tasteoppsett og plasseringer, men her må man bøye seg i støvet for Nokias løsning. To og to taster er slått sammen, noe som både gjør det lettere å finne frem til tastene og gjør det svært behagelig å skrive med telefonen.

 

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Min neste kommentar er til de grader saklig (bare så dere vet det!);

 

- Nokia6630 har de mest fantastiske tastene jeg har prøvd noen gang. Jeg finner rett og slett ikke ord for hvor enestående de er! (Overdriver ikke!)

Dette er forresten ikke noe jeg bare sier fordi jeg har N6630!

 

Amobil.no er forresten enige med meg;

 

"Skriveglede uten like

Det å skrive tekstmeldinger går unna i en fei. Med telefonens ytelse og hastighet blir enhver tekstmelding en lek, ettersom telefonen reagerer i det tiendedels-sekundet man trykker inn knappene. Dette er svært uvant med tanke på at telefonen kjører Series 60, som tidligere gjerne har slitt litt på SMS-fronten. Men selv SMS-favorittene 3310 og 3510i må gi tapt for responsen på 6630, som vi mener er helt upåklagelig. For øvrig er dette skriveoppsettet et av de bedre vi kjenner til, og 6630 fremstår som en svært helhetlig og komplett skrivetelefon."

- Sitat fra testen amobil.no utførte på 6630.

Endret av håvard87
Lenke til kommentar

6600 har iaffal ikke de beste. Er alt for lett å komme så vidt borti den høyre knappen, og hver gang er det like morsomt med "lagrer melding i kladd." Men bortsett fra det, og en litt dårlig plassert "c" (backspace) knapp, så er de ganske brukbare...

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd tastene på en ordentlig 7600, men vil tippe de er ganske gode, bare i en litt rar formasjon :p

Ellers er tastene på 3510(i) ganske bra, selv om det blir ganske slitt etter noen år

7200 har kongetaster! :love:

7610 også forresten! Ikke så vanskelig å skrive på som det ser ut som :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...