Gå til innhold

Hvilken mobiltelefon har de beste tastene?


Erren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det synes så absolutt ikke jeg, jeg bruker P900 og hver gang jeg skal skrive melding og tastaturet er av så må jeg frem med det virtuelle tastaturet, og skrive med pennen blir for tungvint for meg.

Jeg bruker qwerty-tastaturet på skjermen jeg da. Er ganske dreven på vanlige qwerty-tastatur og da går det logisk nok veldig raskt å skrive på mobilskjerm-qwerty-tastatur også. Det er mulig du enten skrive veldig sakte på vanlige qwerty-tastatur (noe jeg vet ikke gjør), eller at du rett og slett har øvd deg for lite på å skrive med penn.

Endret av INGaR
Lenke til kommentar
de første ukene er tastene litt harde... men etter vert er de kjempe gode.... :love:

Må si meg enig med CellularDude her. Har aldri hatt den selv, men min bestefar har den. Han er jo gammel, bruker ikke telefonen så mye som en ungdom, men min personlige mening om Nokia 5100 er at den har de værste tastene man kan finne på det norske markedet.

Godt mulig den myker seg litt opp etter hvert, men tror min bestefar kjøper ny telefon før det skjer. :)

 

Støtter fortsatt 7250(i)! Nokia bør lage en 7255 altså! Med bedre funksjoner, bedre skjerm og samme tastene! :love:

Lenke til kommentar

Ano4: Vil anbefale deg å fjerne rødfargen fra innleggene dine. Skriv med vanlig svart tekst som oss andre.

 

Ellers er det unødvendig å komme med innlegg som "ok" og lignende. Dette er ikke en chattetråd, og har du ikke ytterligere spørsmål eller kommentarer utenom "javel-kommentarer", så behøver du ikke legge inn slike forstyrrende innlegg (har fjernet de aktuelle postene fra både denne og en annen tråd).

Lenke til kommentar
de første ukene er tastene litt  harde... men etter vert er de kjempe gode.... :love:

Må si meg enig med CellularDude her. Har aldri hatt den selv, men min bestefar har den. Han er jo gammel, bruker ikke telefonen så mye som en ungdom, men min personlige mening om Nokia 5100 er at den har de værste tastene man kan finne på det norske markedet.

Godt mulig den myker seg litt opp etter hvert, men tror min bestefar kjøper ny telefon før det skjer. :)

 

Støtter fortsatt 7250(i)! Nokia bør lage en 7255 altså! Med bedre funksjoner, bedre skjerm og samme tastene! :love:

En 7255 med vga-kamera, tft-skjerm og bluetooth hadde iallefall jeg kjøpt! :yes:

 

EDIT: Hmmm, jeg har akkurat nå 3510(i) innlegg :p

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Nokia 7610

Knappene er fantastiske. Kanskje for små for noen, men jeg liker de virkelig.

 

De trenger akkurat nok tyngde for å presses ned, de lager grei lyd, man føler at de er trykket ned ordentlig godt. Dette var visst vanskelig å formulere, men jeg liker tastene veldig godt.

Veldig enig der! :thumbup: Tastene på 7610 er helt konge!

Lenke til kommentar

Etter min mening er det Nokia 6610(i) som er kongen på haugen. Utrolig raske på sms, og veldig behagelig i bruk. På andre plass vil jeg faktisk si at 6210 hører hjemme. Generelt sett vil jeg si at Nokia (når de ikke eksperimenterer med plassering) har de beste tastene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...